Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهران کریمیان روز سه‌شنبه در گفت ‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه این پویش از ابتدای آبان فعالیت خود را آغاز کرده بیان کرد: هم اکنون اقلامی شامل پتو، آب معدنی، انواع مواد غذایی و کنسرو جات، لباس گرم، اقلام بهداشتی و مواد شوینده، لوازم گرمایشی و چادر برای اسکان موقت زلزله زدگان نیاز است که در قالب این پویش جمع‌آوری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهروندان و خیران می‌توانند با پیوستن به این پویش کمک‌های غیر نقدی خود را به ادارات و مجتمع های بهزیستی و مراکز مثبت زندگی در سراسر خوزستان تحویل دهند.

کریمیان ادامه داد: هموطنان نیز می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۲۷۲۳۲۹۴ بنام مشارکت‌های مردمی بهزیستی خوزستان واریز کنند. همچنین شماره تلفن های ۰۹۱۶۳۸۰۶۷۲۹ - ۰۶۱۳۳۳۸۰۸۱۱ آماده پاسخگویی در این زمینه به مردم است.

وی با اشاره به آسیب و خسارت ۳۰۰ خانوار زیرپوشش بهزیستی خوزستان در زلزله اندیکا گفت: همراهی و همدلی خیران و مشارکت مردم در این امر خیرخواهانه و انسانی بسیار ستودنی و قابل تقدیر و تشکر است. 

از ۱۲ تا ۱۷ مهر گذشته، پنج زلزله بزرگ، که بزرگترین آن ۵.۷ درجه در مقیاس امواج درونی زمین(ریشتر) در مرز استان‌های خوزستان و چهارمحال و بختیاری حوالی چلگرد رخ داد اندیکا را لرزاند. به گفته استاندار خوزستان این زمین لرزه‌ها بیش از پنج هزار میلیارد ریال به اندیکا خسارت وارد کرد.

 ۱۳۰ روستای شهرستان اندیکا بر اثر این زمین لرزه‌ها دچار خسارت شدند شهرستان اندیکا در شمال شرق خوزستان با مرکزیت شهر قلعه خواجه دارای سه بخش و با جمعیت حدود ۸۰ هزار نفر است.

برچسب‌ها خوزستان اندیکا اهواز سازمان بهزیستی کشور زلزله پروندهٔ خبری زلزله در اندیکا و تلاش‌ دولت برای جبران خسارت وارد شده به مردم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خوزستان اندیکا اهواز خوزستان اندیکا اهواز سازمان بهزیستی کشور زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۸۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری ۵۶۰ میلیارد ریال زکات در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی خوزستان از پرداخت ۵۶۰ میلیارد ریال انواع زکات در استان خبر داد و گفت: این زکات جمع آوری شده شامل ۳۵۸ میلیارد ریال زکات فطریه، ۳۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال زکات کفارات، ۵۷ میلیارد ریال زکات واجب و ۱۰۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال زکات مستحب بوده است.
جمال شیبه افزود: زکات جمع‌آوری شده برای امور محرومین و نیازمندان، کمک به تهیه جهیزیه، هزینه در بخش درمان، استفاده در حوزه تحصیل، آزادی زندانیان و احداث و مرمت مسکن نیازمندان صرف می‌شود.

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری بیش از ۳۱ میلیارد ریال کمک مردمی در فعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر کردستان
  • انجام ارزیابی اولیه از خسارت زلزله امروز در خراسان شمالی
  • زلزله در خراسان شمالی ؛ شدت و مرکز زمین لرزه
  • فراخوان پویش سراسری «وعده صادق»
  • جمع آوری ۹۰ تن پسماند و نخاله ساختمانی در پویش «مسیرسبز- ایران پاک»
  • جمع آوری ۹۰ تن پسماند و نخاله ساختمانی در پویش مسیر سبز ایران پاک
  • جمع آوری ۵۶۰ میلیارد ریال زکات در خوزستان
  • فاریاب کرمان لرزید
  • جزییات زلزله ۴.۶ ریشتری در کرمان
  • توزیع پوشاک بین مددجویان بهزیستی یزد