Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@03:28:58 GMT

سالن مطالعه کتابخانه هدی فرهنگسرای قرآن بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۶۹۱۲۵

سالن مطالعه کتابخانه هدی فرهنگسرای قرآن بازگشایی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای قرآن با باز شدن کامل مراکز فرهنگی به روی مخاطبین کتابخانه هدی این مرکز نیز فعالیت‌ها و خدمات خود را مجدد آغاز کرد.

بخش سالن مطالعه کتابخانه هدی فرهنگسرای قرآن در روزهای فرد از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۴:۳۰ برای بانوان

و روزهای زوج از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۴:۳۰ برای استفاده آقایان فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمناً، بخش‌های دیگر کتابخانه شامل مرجع، امانت کتاب، و ثبت نام کتابخانه همه روزه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۴:۳۰ آماده خدمات رسانی به بانوان وآقایان است.

این کتابخانه با بیش از ۲۷ هزار جلد کتاب و بخش تخصصی منابع قرآن و قرآن شناسی در خدمت عموم همشهریان به ویژه دانشجویان و قرآن پژوهان است.

علاقمندان برای استفاده از خدمات این کتابخانه می‌توانند به نشانی خیابان قزوین نرسیده به میدان شمشیری نبش خیابان شهید کاظمی و یا با شماره تلفن ۵۵۷۸۰۰۰۴ تماس حاصل نمایند.

کد خبر 5342070

منبع: مهر

کلیدواژه: فرهنگسرای قرآن فعالیت های قرآنی قرآن کریم فعالیت های قرآنی انقلاب اسلامی ایران قرآن قرآن کریم امام خمینی حوزه علمیه مسجد انقلاب معرفی کتاب سازمان تبلیغات اسلامی ایران حسینی وحدت اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۹۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم توسعه خدمات کتابخانه‌ای در حاشیه شهرها و مناطق روستایی سنندج

به گزارش خبرنگار مهر، حسن عسکری پیش از ظهر سه شنبه در نخستین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان سنندج که با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کردستان و اعضای حقیقی و حقوقی انجمن در فرمانداری سنندج برگزار شد، اظهار کرد: ارتقای شاخص دسترسی مردم به کتاب و کتابخانه در تمامی مناطق شهری و روستایی امری مهم و ضروری در راستای توسعه فرهنگی است.

وی عنوان کرد: کتابخانه‌های عمومی به عنوان یکی از متولیان حوزه کتاب به منظور توسعه سطح خدمات خود، نیازمند حمایت سایر دستگاه‌ها و نهادها به ویژه در مناطق روستایی و حاشیه شهرها است.

عسکری بیان کرد: بر این اساس برخی دستگاه‌ها که دارای ساختمان‌های بلااستفاده در مناطق روستایی و حاشیه شهرها هستند می‌توانند حق انتفاع این مکان‌ها را به منظور راه‌اندازی کتابخانه در اختیار نهاد کتابخانه‌های عمومی قرار دهند.

فرماندار سنندج با بیان اینکه ارتقای سرانه مطالعه یکی از مهم‌ترین راهکارهای کاهش آسیب‌های اجتماعی است، افزود: راه‌اندازی کتابخانه امری عام‌المنفعه است و باید از ظرفیت خیرین نیز در این زمینه استفاده شود.

وی اضافه کرد: سنندج یکی از شهرهای فعال کشور در زمینه فعالیت خیرین است و باید از این ظرفیت به منظور توسعه کتابخانه‌های عمومی استفاده کرد.

کد خبر 6086344

دیگر خبرها

  • میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی را دارد
  • دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت (ع) آستان قدس رضوی
  • خدمات رسانی سه کتابخانه سیار در شهرستان‌های هرسین، قصرشیرین و جوانرود
  • ماموستا رستمی: فضای کتابخوانی در استان کردستان تقویت شود
  • چالشی به نام سرانه مطالعه در ایلام/ کتاب همچنان مغفول است
  • رتقای سرانه مطالعه از مهم‌ترین راهکار‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی
  • دسترسی به 250 هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی
  • ترویج فرهنگ مطالعه رسالت همگانی است
  • لزوم توسعه خدمات کتابخانه‌ای در حاشیه شهرها و مناطق روستایی سنندج