Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، احمد وحیدی پس از پایان جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا در جمع خبرنگاران گفت: موضوع جلسه امروز قرارگاه پیک ششم کرونا و نگرانی های موجود درباره آن بود. در حال حاضر ۲۲ شهر در وضعیت قرمز قرار دارند و احتمال دارد بر تعداد آنها اضافه شود و بر همین اساس باید نسبت به وقوع پیک ششم حساس باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: در مورد تقویت اجرای طرح شهید سلیمانی و همچنین مراقبتها، غربالگری ها، تستهای سریع و پی سی آر در راستای اجرای این طرح تاکید شد و مقرر شد این موارد توسعه پیدا کنند.

وزیر کشور در بخش دیگری از صحبتهای خود با اشاره به ارسال اکیپ‌های خاص برای شهرهای قرمز که به روند کنترل کرونا ویروس کمک کنند اشاره کرد و افزود: در شهرهای نارنجی این اکیپ ها ارسال خواهند شد تا کمک کنند که این شهرها به قرمز تبدیل نشوند.

بازگشایی مدارس به صورت حضوری، آنلاین و ترکیبی

وی در خصوص تصمیم گیری درباره اعمال محدودیت‌ها گفت: در مورد اجرای محدودیت‌ها تغییری حاصل نشده است مگر پیشنهاداتی که به ستاد ملی مقابله با کرونا برده شود و در آنجا تصمیم گیری شود اما محدودیت‌ها تا رفع نگرانی در مورد وقوع پیک ششم همچنان ادامه دارد. همچنین لغو محدودیت‌های شبانه نیز باید در ستاد ملی مقابله با کرونا بررسی و تصمیم گیری شود.

وزیر کشور در خصوص موضوع  ادامه فعالیت اصناف بعد از ساعت ۱۲ نیز گفت: هرچه که در قبل مصوبه بوده همچنان برقرار است و باید برابر ابلاغیات سابق عمل شود. اصناف باید برای زدن دو دُز واکسن خود اقدام کنند البته از ابتدای آبان اصناف با زدن یک دُز از واکسن، فعالیت خود را آغاز کردند و این موضوع نیز مورد کنترل و رصد قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در سه استان قزوین، کردستان و آذربایجان غربی طرح هوشمند محدودیت‌ها به صورت پایلوت اجرا شده و نتایج خوبی داشته البته باید سامانه های دیگری برای اتصال به این سامانه مشخص می شد که تصمیم گیری لازم انجام شد تا در مرحله بعد این طرح در سراسر کشور انجام شود.

وحیدی با تاکید بر اینکه باید تصمیم گیری درباره محدودیت‌ها در ستاد ملی کرونا بررسی و تصویب شود گفت: برای بازگشایی مدارس برابر ابلاغیه های قبلی که آموزش و پرورش اعلام کرده عمل خواهد شد و قطعا رعایت پروتکلهای بهداشتی ، استفاده از ماسک و حفظ فاصله گذاری فیزیکی باید در دستور کار قرار گیرد و بازگشایی مدارس به صورت حضوری، آنلاین و ترکیبی انجام خواهد شد. البته در شهرهای قرمز مطابق وضعیت شهرهای قرمز عمل می‌شود.

وزیر کشور در خصوص انتصاب استانداران در سراسر کشور گفت: ما اعلام کرده ایم که از همه مشورتها استفاده می کنیم و مشورتها را مورد بررسی قرار می دهیم؛ اما این موضوع جزو اختیارات دولت است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: احمد وحیدی محدودیت های کرونایی پیک ششم کرونا تصمیم گیری محدودیت ها ستاد ملی پیک ششم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۹۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم صهیونیست‌ها برای ادامه حملات به رفح

دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی طی بیانیه‌ای اعلام کرد کابینه جنگ این رژیم تصمیم گرفته هیئت مذاکره کننده خود را برای بررسی طرح پیشنهادی برای آتش‌بس به قاهره اعزام کند و همزمان حملات نظامی در رفح را ادامه دهد.

به گزارش ایسنا، دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی طی بیانیه‌ای اعلام کرد کابینه جنگ این رژیم تصمیم گرفته هیئت مذاکره کننده خود را برای بررسی طرح پیشنهادی برای آتش‌بس به قاهره اعزام کند.

در ادامه بیانیه آمده است: ارتش همزمان عملیات نظامی در رفح را برای تحقق اهداف جنگ و اعمال فشار بر حماس ادامه دهد.

دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی تأکید کرد پاسخ حماس با خواسته‌های رژیم صهیونیستی بسیار فاصله دارد.

در همین حال، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد نیرو‌های این رژیم حمله‌ای ناگهانی را علیه اهداف حماس در شرق رفح آغاز کردند و جزئیات بیشتر در این زمینه بعدا منتشر خواهد شد.

جنبش حماس دوشنبه شب در بیانیه‌ای از موافقت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی این جنبش با طرح قطر برای آتش بس در غزه خبر داده است.

این جنبش در بیانیه‌ای اعلام کرده است: اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی این جنبش امروز دوشنبه در تماس تلفنی با شیخ محمد عبدالرحمان نخست وزیر قطر و عباس کامل رئیس دستگاه اطلاعات مصر، موافقت خود را با آتش بس در غزه اعلام کرد.

منابع صهیونیستی به شبکه العربیه گفتند پیشنهاد مورد قبول حماس «جدی گرفته نمی‌شود.»

یک مقام اسرائیلی مدعی شد بیانیه حماس درباره موافقت با پیشنهاد مصر و قطر برای آتش بس در غزه، یک «فریب» برای نشان دادن اسرائیل به عنوان طرفی است که توافقنامه را رد می‌کند.

این منبع اسرائیلی تأکید کرد: این پیشنهاد شامل امتیازات عمده‌ای است که اسرائیل نمی‌تواند آن‌ها را بپذیرد.

دیگر خبرها

  • تصمیم کابینه جنگ رژیم صهیونیستی برای ادامه حملات به رفح
  • تصمیم صهیونیست‌ها برای ادامه حملات به رفح
  • تصمیم کابینه جنگ اسرائیل برای ادامه حملات به رفح
  • کالابرگ فجرانه سوم تا ۲۱ اردیبهشت ادامه دارد
  • BRT کرج تا کمالشهر ادامه می‌یابد؟
  • سومین کارخانه سیمان «ویدر»، نگرانی ادامه‌دار اهالی و پاسخ یک مسئول
  • بارش‌های رگباری و تگرگ در راه زنجان
  • به بازیکنانم تبریک می گویم/ تصمیم گرفتیم تیم بسازیم
  • نگرانی‌های جدی مقامات اسرائیلی از این تصمیم آمریکا
  • آیا طرح کالابرگ ادامه پیدا می‌کند؟