Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصور مرادلو روز سه‌شنبه در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان، از  بازدید اعضای شورا، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان، از محور پادگان خبر داد و افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، قول پایان عملیات زیرسازی معبر تا نیمه آبان را داده است، که امیدواریم با تحقق آن سایر عملیات‌های عمرانی این محور هم آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی اظهار امیدواری کرد در دور جدید عملیات عمرانی محور، مسئولیت شهرداری در اجرای سایر عملیات مربوطه از جمله، آسفالت‌ریزی، فضای سبز و نیز عملیات شرکت توزیع برق در ایجاد تاسیسات و روشنایی  محور، به طور جدی پیگیری شود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه دیوارهای شمالی و جنوبی و ورودی جدید، سردرب و دژبانی پادگان هم مراحل پایانی آماده‌سازی را می‌گذرانند، گفت: امیدواریم با بازگشایی این محور، حجم قابل توجهی از ترافیک بزرگراه ۲۲ بهمن کاهش یابد.

برچسب‌ها شورای شهر آسفالت زنجان شهرداری زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر آسفالت زنجان شورای شهر آسفالت زنجان شهرداری زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۹۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

التهابات بازار خودرو، ارز و مسکن کاهش می‌یابد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا پورابراهیمی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه) مجلس و در جریان بررسی ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی، اظهار کرد: طرح مالیات بر سوداگری یکی از طرح‌های مهم مجلس یازدهم است و با این طرح، چهار دارایی پایه در اقتصاد کشور از سوداگری جدا می‌شود.

وی بیان کرد: ما باید بخش مولد اقتصادی را تقویت کنیم تا منابع به سمت بخش مولد اقتصادی بازار طلا، ارز، خودرو و مسکن حرکت کند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قانون مالیات بر سوداگری به کاهش قیمت و التهابات در بازار خودرو، ارز، طلا و مسکن کمک می‌کند و باعث می‌شود منابع اقتصادی را به سمت بازارهای مولد به جای بازارهای سوداگرانه انتقال دهیم.

کد خبر 6090648 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • التهابات بازار خودرو، ارز و مسکن کاهش می‌یابد
  • انتظار متقاضیان زاهدانی در انجمن خیرین مسکن ساز چه زمانی پایان می‌یابد؟
  • نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان آبان ماه برگزار می‌شود
  • توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود
  • عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی اسرائیل را از بین برد/ معلم تراز انقلاب اسلامی محور تحول است
  • جانمایی زمین برای طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در نیشابور
  • امسال بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام حوزه راهسازی پایان می یابد
  • وزیر نیرو: تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد