Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، گروههای مقاومت فلسطین امروز سه شنبه در بیانیه ای مطبوعاتی با اشاره به صد و چهارمین سالروز بیانیه «بالفور»، اعلام کردند که تمام توطئه هایی که علیه ملت ما صورت گرفته، از این بیانیه شوم آغاز شده است.

گروههای مقاومت فلسطین اعلام کردند: سرزمین و وطن حق ثابت و مقدس ملت ما است و نه بیانیه بالفور و نه هیچ توافق عادی سازی شرم آور دیگری هرگز نمی تواند این حق را نادیده بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه به ادامه توطئه ها علیه مسئله فلسطین و مردم آن از طریق قراردادهای سخیفی از جمله «معامله قرن» و پیمان «اسلو» اشاره شد.

گروههای مقاومت همچنین از دولت انگلیس خواستند که بابت این اشتباه خود عذرخواهی کرده و برای جبران سختی ها و مصائبی که ملت فلسطین در نتیجه این اقدام متحمل شده اند و بازگرداندن حقوق و سرزمین آنها، بیانیه بالفور را لغو کند.

در این بیانیه تاکید شده است که فلسطین به صورت یک سرزمین اسلامی باقی خواهد ماند و مقاومت، همچنان حامی حقوق و دارایی های ملی فلسطین خواهد ماند.

شایان ذکر است که دوم نوامبر ۱۹۱۷ «آرتور جیمز بالفور» وزیر خارجه وقت انگلیس نامه‌ای به «والتر روچیلد» سیاستمدار یهودی و عضو مجلس عوام انگلیس در آن زمان فرستاد و از موافقت لندن با ایجاد «خانه ملی برای یهودیان در سرزمین فلسطین» خبر داد. این نامه سرآغاز اشغال فلسطین، آواره کردن مردم آن و تأسیس رژیم جعلی اسرائیل به شمار می‌رود.

کد خبر 5342317

منبع: مهر

کلیدواژه: بیانیه بالفور رژیم صهیونیستی گروههای فلسطینی فلسطین لبنان عربستان سعودی ایالات متحده امریکا جورج قرداحی جو بایدن رژیم صهیونیستی عراق روسیه فلسطین افغانستان سوریه ایران برجام ترکیه گروههای مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۰۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنبش انصار الله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن امروز جمعه با صدور بیانیه‌ای سرکوب تظاهرات مسالمت آمیز در دانشگاه‌های آمریکا را که خواستار پایان دادن به جنایات نسل کشی در غزه هستند، محکوم کرد.

در بیانیه جنبش انصار الله آمده است که سرکوب غیرموجه تظاهرکنندگان آمریکایی، نادرست بودن ادعاهای دولت آمریکا را مبنی بر دفاع از آزادی، حمایت از حقوق بشر و گسترش دموکراسی آشکار کرد.

جنبش انصارالله بر حق شهروندان آمریکایی برای تظاهرات مسالمت آمیز تاکید و از موضع اخلاقی آنها که بیانگر افزایش آگاهی جامعه در مورد مسئله فلسطین و مخالفت با اقدامات وحشیانه اسرائیل در غزه است، قدردانی کرد.

دفتر سیاسی انصارالله از سازمان های بین المللی حقوق بشر خواست تا این اقدامات سرکوبگرانه علیه تظاهرات مسالمت آمیز در ایالات متحده را محکوم کنند و دولت آمریکا را برای توقف نقض حقوق بشر تحت فشار قرار دهند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است که جنایات نسل کشی اسرائیل در غزه مستلزم یک موضع محکم بین المللی برای توقف آن است و تظاهرات مسالمت‌آمیز در آمریکا نشان دهنده مخالفت مردم آمریکا با این جنایت‌ها و همبستگی آنها با مردم فلسطین است.

در پایان بیانیه دفتر سیاسی جنبش انصار الله تأکید شد که مسأله فلسطین یک مسئله محوری برای ملت عربی و اسلامی باقی خواهد ماند و انصارالله به حمایت همه جانبه از مردم فلسطین تا رسیدن به حقوق مشروع خود ادامه خواهد داد.

کد خبر 6089222

دیگر خبرها

  • بیانیه مقامت عراق درباره حمله به هدفی «حیاتی» در حیفا
  • جنبش انصارالله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • آمادگی مردم یمن برای جنگ مستقیم با ارتش رژیم صهیونیستی
  • انصار الله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • مقاومت فلسطین: اشغالگران مجبور شدند پیشنهاد خود را تغییر دهند
  • جنبش انصار الله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • دانشگاه‌های آمریکا باید از سرکوب اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین دست بردارند
  • عفو بین‌الملل: دانشگاه‌های آمریکا باید از سرکوب اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین دست بردارند
  • بیانیه ۱۷ کشور به سرکردگی آمریکا علیه ملت فلسطین در غزه
  • حمله موشکی گردان‌های المجاهدین به سرزمین‌های اشغالی