Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@03:41:08 GMT

اونای امری-نیوکاسل؛ در آستانه توافق نهایی

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۷۱۰۴۱

اونای امری-نیوکاسل؛ در آستانه توافق نهایی

نیوکاسل قصد امضای قرارداد با اونای امری سرمربی ویارئال دارد. تیمی که پس از اخراج استیو بروس، بدون مربی است.

به گزارش "ورزش سه"، پس از خرید نیوکاسل توسط صندوق سرمایه گذاری و پس انداز عربستان سعودی، گمانه‌زنی‌های زیادی در رابطه با سیاست‌های نقل و انتقالاتی و ورزشی این باشگاه مطرح شده است. صندوق سرمایه گذاری عربستان سعودی تقریباً دو سالی قصد خرید این باشگاه انگلیسی را داشت اما تا چند هفته پیش مجوز آن صادر نشد ولی بالاخره این اتفاق نهایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

همانطور که گفته شد نیوکاسل حالا به یکی از سوژه های جذاب نقل و انتقالات فوتبال اروپا تبدیل شده است و سران جدید این باشگاه قصد دارند با تقویت خود در تمام زمینه ها این تیم را به یکی از مدعیان لیگ برتر انگلیس و حتی لیگ قهرمانان اروپا تبدیل کنند؛ در واقع به نظر می رسد که حالا نیوکاسل نیز راه تیم‌هایی نظیر منچستر سیتی و پاری سن ژرمن را در پیش گرفته است.

چندی پیش همانطور که انتظار می رفت، استیو بروس از هدایت این تیم برکنار شد و حالا گمانه‌زنی‌ها در مورد سرمربی بعدی نیوکاسل به اوج خود رسیده است. 

 

 

 

 

در حالی که نام هایی چون فونسه کا و نیز لوسین فاوره به عنوان جدی ترین گزینه ها مطرح شده بود، امروز 2 نشریه اتلتیک و تایمز ادعایی جدید را مطرح کرند. بر این اساس اونای امری شانس نخست هدایت نیوکاسل است و حتی شنبه هفته بعد برابر برایتون روی نیمکت این تیم خواهد نشست.

این ادعا از آن جهت عجیب است که امری از فصل گذشته هدایت ویارئال را برعهده دارد و با این تیم در لیگ قهرمانان نیز حاضر است. او تا 2023 نیز با ویارئال قرارداد دارد.

بر اساس این گزارش، نیوکاسل با وجود تعهد امری به اسپانیایی ها به دنبال توافق با اوست. سران تیم نیوکاسل آماده اند تا مبلغ زیادی را برای جذب امری به ویارئال بپردازند. نیوکاسل در انتهای جدول لیگ برتر قرار دارد و اخیراً مقابل چلسی با نتیجه 0-3 شکست خورد.

 

 

 

 

مربی 49 ساله اسپانیایی با پی اس جی در سال 2018 قهرمان فرانسه شد و سپس راهی آرسنال شد، هرچند بعد از یک سال و نیم او را برکنار کردند.

امری فصل قبل ویارئال را نیز قهرمان لیگ اروپا کرد ولی تیم او فصل جاری در لالیگا حال و روز خوبی ندارد و در رده 13 ایستاده است.

 

 

آرسنال نیوکاسل ویارئال اونای امری (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرسنال نیوکاسل ویارئال اونای امری سرمربی اونای امری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۱۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک سنگین رضا اسدی به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

رضا اسدی هافبک تیم فوتبال سپاهان بازی با پرسپولیس را هم از دست داد. این بازیکن به دلیل مصدومیت، در چند بازی اخیر تیمش به میدان نرفته است و مراحل درمانی را پشت سر می‌گذارد.

روند بهبود آسیب‌دیدگی رضا اسدی مثبت است، ولی او نمی‌تواند در بازی مقابل تیم سابقش نیز به میدان برود.

دیدار پرسپولیس - سپاهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۹:۳۰ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • حمایت کامل یک مرجع تقلید از «طرح نور»: امری مبارک است | درباره حجاب به شدت حساسیم
  • شرکت‌های تعاونی استان سمنان به حوزه کشت کم آب‌بر ورود می‌کنند
  • اجرای طرح واکسیناسیون طیور در زنجان
  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری
  • رسمی: تمدید قرارداد ستاره پی‌اس‌جی تا 2029
  • رسمی؛ قرارداد وارن زائر امری با پاری سن ژرمن تمدید شد
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • شوک سنگین رضا اسدی به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • توافق نهایی کونته با ناپولی
  • پرواز پاراگلایدرها در آستانه روز ملی خلیج فارس