Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@17:01:13 GMT

معرفی بهترین وانت بار در تجریش

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۷۱۰۶۰

معرفی بهترین وانت بار در تجریش

ما بر اساس نکات متعددی ، لیستی از باربری های مناسب در تجریش آماده کرده ایم. در ادامه به معرفی بهترین موسسات وانت بار در تهران می پردازیم.

به گزارش برنا، معمولا در باربری ها از انواع خودروهای باربری (خودروهای باربری سبک ، خودروهای باربری نیمه سبک ، خودروهای باربری سنگین ، خودروهای باربری مسقف و رو باز ) استفاده میشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال در بعضی از باربری ها استفاده از خودرو های سبک مانند نیسان بارها و وانت بارها مناسب تر است. به این علت که وزن و نوع بار شما میتواند تعیین کند که اگر باربری با وانت بار صورت بگیرد ، بهتر است. پس در باربری و حمل و نقل برحسب نوع نیاز و شرایط موجود از خودروهای باربری متفاوتی استفاده میشود. بسته به اینکه وزن بار و مسافت جابجایی شما چقدر است یا اینکه زمان باربری شما چه زمانی است و باربری درون شهری یا برون شهری دارید، وسیله حمل و نقل و باربری مناسبی برای شما انتخاب میشود.

وانت بار یکی از خدمات باربری است که به منظور جابه جایی بارهایی باحجم کم و وزن زیاد تا ۲ تن مانند گاوصندوق، میوه و تره بار، مصالح ساختمانی، فلزات تا وزن ۲ تن ، صورت میگیرد. همانطور که از نام این حرفه مشخص است ،  جابه جایی وسایل با وانت و یا خودروهایی نظیر آن صورت میگیرد. این دسته از ماشین ها به نسبت خاور و کامیون ، دارای فضای باری کمتری هستند و نمیتوان هر تعداد وسیله با هر وزنی را داخل آن بارگیری کرد. انتخاب وانت بارها به این دلیل که تردد وسایل نقلیه در طول روز ممنوع است و تنها ساعتی از صبح را میتوانند در شهر تردد کنند ، باید مورد توجه قرار بگیرد. حال اگر شما شخصی هستید که به هر دلیلی قصد دارید در نیمه شب باربری کنید ، وانت بارها و این نوع خودروهای باربری میتوانند برای شما مناسب باشند. همچنین نکته قابل توجه دیگر آن است که ممکن است اسباب کشی در مناطقی از شهرها که خیابان و کوچه های باریکی دارند ، امکان تردد کامیون و یا کامیونت وجود نداشته باشد. در این مواقع نیز ، وانت بارها بهترین گزینه ها هستند.

اصولا از وانت بارها برای اسباب کشی محل کار و یا حمل و نقل برخی وسایل استفاده میکنند. برای مثال هنگامی که شما یخچالی را برای منزل خود خریداری میکنید ، مسلما با ماشین سواری خود نمیتوانید آن را حمل کنید ، درنتیجه از خدمات وانت بار بهره میگیرد.

ابعاد وانت نیسان :

عرض :۱متر و ۷۰ سانتیمتر

طول :۲متر و ۲۰ سانتیمتر

حداکثر ارتفاع مجاز بار:۱متر و ۸۰ سانتیمتر

ظرفیت وانت بار:

هزینه وانت بار :

هزینه باربری، مقدار ثابتی نیست که بتوان رقم آن را مشخصا ذکر کرد. این مقدار میتواند بسته به انتخاب خودرو باربری شما ، تعداد دفعات باربری، داشتن خدمات بسته بندی اثاثیه ، تعداد کارگرانی که ارسال میشوند و... تغییر کند. بنابراین جهت آگاهی از این مبلغ باید با یک شرکت باربری تماس گرفته و از آنها کسب اطلاعات کنید. درواقع میتوانید با تماس با باربری ها ، از آنها راهنمایی بگیرید تا متوجه شوید طبق شرایطی که دارید، باربری شما چه هزینه ای را میتواند برای شما به همراه داشته باشد؟

اما نکته ای ک قابل ذکر است این است که شرکت های باربری رسمی و مجوز دار، عموما زیرنظر اتحادیه باربری فعالیت میکنند و تمامی تعرفه هایشان زیر نظر اتحادیه باربری آن استان تعریف میشود.

وانت بار تجریش :

در تجریش روزانه درخواست های زیادی برای باربری و وانت بار وجود دارد. علاوه بر تقاضا ، عرضه نیز زیاد است و شرکت های باربری مختلفی (با شرایط ارائه متفاوت) وجود دارد. احتمالا انتخاب یک شرکت باربری مناسب که از کیفیت خوبی در ارائه خدمات خود برخوردار باشد و قیمت مقرون به صرفه ای داشته باشد ، از میان چندین شرکت باربری و وانت بار تجریش ، سخت خواهد بود!

ما بر اساس نکات متعددی ، لیستی از باربری های مناسب در تجریش آماده کرده ایم. در ادامه به معرفی بهترین موسسات وانت بار در تهران می پردازیم:

باربری تجریش همسفربار

اتوبار و باربری تجریش همسفربار یکی از باربری های محبوب برای جابجایی و حمل و نقل انواع وسایل به صورت درون شهری و برون شهری است. در این باربری از نیسان بار و وانت بار تلفنی نیز استفاده میشود. کادری آموزش دیده و مجرب در زمینه باربری با وانت بار و نیسان بار آماده خدمات رسانی به شما هستند. همچنین قابل ذکر است که رانندگان وانت بار باربری همسفربار ، همگی مجوزهای لازم را برای حمل بار دارند و همچنین دارای مهارت کافی برای رانندگی ایمن هستند.

تلفن : 44442927

سایت : www.hamsafarbar.com

اسنپ

اسنپ در راستای توسعه‌ی خدمات خود برای آسان‌تر کردن هر چه بیشتر زندگی کاربرانش اقدام به راه‌اندازی درخواست آنلاین وانت سبک و وانت سنگین کرده است. بنابراین اگر برای جابه‌جایی بارهای سنگین خود به دنبال راهکاری سریع و ارزان هستید، می‌توانید به همان اپلیکیشن اسنپ بروید و درخواست وانت دهید.

تلفن : 021_69642

سایت : snapp.ir

صداقت بار

وانت بار صداقت بار یکی از بهترین گزینه ها برای بار های کم حجم است و شما جهت درخواست وانت بار اینترنتی ، به راحتی میتوانید به سایت این باربری سر زده و پس از برقراری ارتباط ، استعلام قیمت بگیرید و سفارش وانت بار خود را ثبت کنید.

تلفن : 09126020547

سایت : www.sedaghatbar.ir

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: باربری خودروهای باربری باربری ها وانت بارها حمل و نقل وانت بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۱۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار در محور زرند به رفسنجان

آفتاب‌‌نیوز :

امین عربپور، ظهر سه شنبه به خبرنگاران گفت: بر اثر گزارش مردمی در ساعت ۱۲:۰۹ دقیقه ظهر امروز (سه شنبه) مبنی بر وقوع حادثه رانندگی رخ به رخ وانت مزدا و کمپرسی در محدوده روستای کریم آباد درمحور زرند به رفسنجان، بلافاصله دو تیم فوریت‌های پزشکی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: متاسفانه یکی از سرنشینان وانت که خانم ۷۵ ساله‌ای بود به علت شدت جراحات در دم جان خود را از دست داده بود و راننده وانت که مرد ۸۰ ساله‌ای بود بعد از رها سازی توسط پرسنل اورژانس و انجام اقدامات اولیه جهت ادامه درمان به بیمارستان سینای زرند منتقل گردید که حال عمومی وی مساعد گزارش شده است.

وی افزود: علت وقوع حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • تصادف مرگبار در محور زرند به رفسنجان
  • معرفی بهترین مستندهای جهان
  • واکنش عرب ها به وانت نیسان ایرانی | ویدئو
  • واکنش عرب‌ها به وانت طلایی ایرانی
  • قیمت نیسان آبی در سال ۱۴۰۳
  • قیمت نیسان آبی برای سال ۱۴۰۳ اعلام شد (+جدول)
  • نیسان آبی گران شد/ قیمت جدید را ببینید
  • قیمت جدید وانت نیسان اعلام شد
  • تحقق ۹۰ درصدی بودجه بیمه معلم در رشته باربری
  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی