Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@17:22:05 GMT

اعتراض به قوانین تبعیض آمیز مرزی در استرالیا

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۷۱۳۶۵

اعتراض به قوانین تبعیض آمیز مرزی در استرالیا

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری "اس بی اس نیوز" این قوانین تبعیض آمیز در حالی اجرا می  شود که دولت استرالیا در نظر دارد در هفته ها و ماههای آینده برخی از محدودیت های سفر به این کشور را کاهش دهد و به مسافرانی که به  طور  کامل واکسینه شدند اجازه ورود به  کشور را بدهد.

دولت استرالیا به تازگی اعلام کرده است که مسافرت بدون نیاز به قرنطینه به این کشور برای مسافرانی از سنگاپور و نیوزیلند که بطور کامل واکسینه شده اند در ماه نوامبر از سر گرفته خواهد شد،اما دارندگان ویزای موقتی که در گذشته در استرالیا کار یا تحصیل کرده اند، هنوز مجاز به ترک یا ورود مجدد به این کشور نیستند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا ۳۱ مارس سال ۲۰۲۰  حدود ۲.۱۷ میلیون نفر با ویزای موقتی در استرالیا بوده اند.

برخی از این افراد در گفت وگو با رسانه‌ها تاکید کرده‌اند که اجازه ندادن به دارندگان ویزای موقتی برای دیدار با دوستان و خانواده در خارج از استرالیا "تبعیض آمیز" است.

"کارن اندروز" وزیر امور داخلی استرالیا در ماه اکتبر گفت که گشایش مرزهای بین‌المللی استرالیا بطور مرحله‌ای انجام می‌شود و اولویت مسافرت با افراد دارای اقامت دائم و شهروندان استرالیا است.

وی گفت که در مراحل بعدی کارگران ماهر و سپس دانشجویان بین‌المللی می‌توانند وارد استرالیا بشوند.

وی روز سه‌شنبه نیز در گفت وگو با رادیو ای‌بی‌سی گفت که در هفته‌ها و ماه‌های آینده همزمان با افزایش واکسیناسیون ، محدودیت‌ها کاهش خواهد یافت .

برچسب‌ها استرالیا مسافرت سنگاپور محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استرالیا مسافرت سنگاپور استرالیا مسافرت سنگاپور محدودیت های کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۱۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند کشور غربی به دنبال کاهش فروش تسلیحات نظامی به اسراییل هستند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، روزنامه حُریت ترکیه به نقل از «منابع آگاه» مدعی شد که چند کشور غربی در مجموعه‌ای از اقداماتی که در نشست دو روزه در ریاض، پایتخت عربستان بررسی شد، کاهش فروش تسلیحات و اعمال محدودیت برای تحویل فناوری‌ها به اسراییل را پیشنهاد دادند.

به نوشته حُریت، سازمان همکاری اسلامی، اتحادیه کشورهای عربی و شماری از کشورهای اروپایی در نشست ریاض در حاشیه مجمع جهانی اقتصاد، درباره اقداماتی که ممکن است علیه اسراییل و کشورهای حامی دولت صهیونیسی در جنگ غزه اعمال شود، گفتگو کردند.

بنابر گزارش حُریت، این بحث با هدف مشارکت هرچه بیشتر کشورها در بسته «عناصر فشار» بود که شامل پیشنهادی درباره محدودیت های فضای هوایی، از جمله موارد دیگر است.

پیشتر نشریه پولیتیکو گزارش داده بود که گروهی متشکل از بیش از ۹۰ وکیل آمریکایی، از جمله دست‌کم ۲۰ وکیل از کابینه دولت از جو بایدن، رییس‌جمهور آمریکا خواستند «کمک‌های نظامی به اسرائیل را به دلیل اقدامات اسرائیل در نوار غزه متوقف کند؛ اقداماتی که در تضاد با قوانین بین‌المللی و قوانین بشردوستانه است.»

کد خبر 6093218

دیگر خبرها

  • چند کشور غربی به دنبال کاهش فروش تسلیحات نظامی به اسراییل هستند
  • اعتراضات دانشجویان طرفدار فلسطین، تهدیدی برای یهودیان نیست
  • مسائل مرزی میان دو کشور ایران و ترکیه بررسی شد
  • بازداشت و سرکوب گسترده دانشجویان در دانشگاه های بزرگ آمریکا+ فیلم/ جنگ غزه را متوقف کنید
  • محدودیت یکی از عوامل ایجاد انگیزه برای تولید و پیشرفت
  • نروژ غرب را به استاندارد‌های دوگانه در مورد غزه متهم کرد
  • موتور برق ویژه مسافرت و کمپینگ | باغ ویلا
  • اوکراین: ۱۰۰ میلیون دلار کمک‌های تسلیحاتی استرالیا در راه است
  • چین از اتحادیه اروپا می‌خواهد تا سیاست‌های تجاری «تبعیض آمیز» را متوقف کند
  • آخرین قوانین کشورها برای مقابله با خطرات هوش مصنوعی