Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-27@19:03:01 GMT

بازداشت ۲ موبایل قاپ

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۷۱۳۹۸

رئیس کلانتری ۱۲۴ قلهک از دستگیری ۲ سارق موبایل قاپ خبر داد. خبرگزاری میزان- عباس جمشیدی رئیس کلانتری ۱۲۴ قلهک اظهار داشت: ساعت ۲۱:۰۰ نهم آبان ماه تیم عملیات کلانتری ۱۲۴ قلهک در حال گشت زنی بودند که به راکب و ترک نشین موتورسیکلتی مشکوک شدند.
وی با اشاره به اینکه با نزدیک شدن گشت انتظامی کلانتری به موتورسیکلت، موتورسواران از محل گریختند، افزود: در یک تعقیب و گریز طولانی پس از شلیک چند تیر هوائی موتورسیکلت متهمان متوقف و هر ۲ متهم ۳۵ و ۴۰ ساله دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بیشتر بخوانید: کلانتری‌ها هوشمند می‌شوند
رئیس کلانتری قلهک با بیان اینکه متهمان در کلانتری به ۶ فقره موبایل قاپی معترف شدند، اظهار کرد: در بررسی سوابق متهمان مشخص شد که هر ۲ سابقه دار بوده و تحت عناوین مجرمانه موبایل قاپی، جیب بری و زورگیری تحمل کیفر داشته و روانه زندان شده اند.
این مقام انتظامی با تاکید بر اینکه پلیس برای تامین امنیت عمومی با قانون شکنان با اقتدار برخورد خواهد کرد، ادامه داد: سارقان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.   انتهای پیام/ برچسب ها: پلیس سرقت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۱۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی بارش‌های رگباری در سطح شهرستان بردسکن تا پایان هفته

جواد مصطفوی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بارندگی‌های امروز جمعه در اکثر مناطق کوهپایه ای شهرستان موجب جاری شدن سیل شد.

رئیس اداره هواشناسی بردسکن با بیان اینکه بارش‌ها اکثراً به صورت رگباری است، افزود: از آنجا که بارش‌های بهاری لحظه‌ای و شدید صورت می‌گیرد، مردم از حضور در مسیر رودخانه‌ها خود داری کنند.

وی بیان کرد: رعد و برق در بارش‌های بهاری خطرناک است و افرادی که دارای لباس مشکی و تیره هستند، از قرار گرفتن در فضای باز و تماشای باران و سیل نیز خودداری کنند.

مصطفوی به عشایر منطقه نیز هشدار داد، در مسیر سیل و کال های منتهی به تشکیل سیل قرار نگیرند.

رئیس اداره هواشناسی بردسکن از بارش‌های بهاری تا پایان امروز خبر داد و اظهار کرد: روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه وضعیت عادی را خواهیم داشت، اما از عصر چهارشنبه و تا پایان هفته با افزایش ابرها احتمال بارندگی و بارش‌های رگباری دور از پیش بینی نیست.

کد خبر 6089337

دیگر خبرها

  • متهمان دارویی آذربایجان‌غربی به پرداخت ۷۴ میلیارد ریالی محکوم شدند
  • بازداشت سرایدار خیانتکار یک مزون در شمال تهران
  • شبه سوئیفت ایران از طریق ارز‌های ملی راه‌اندازی شد
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیروهای وظیفه
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیرو‌های وظیفه
  • پیش بینی بارش‌های رگباری در سطح شهرستان بردسکن تا پایان هفته
  • فوت مرد ۳۹ ساله بر اثر سقوط از کوه در مرودشت
  • رئیس سازمان سنجش: بازداشت ۴ کنکوری متخلف
  • فیلم/ بازداشت ۷۰ زورگیر و سارق موبایل در تهران
  • فیلم| بازداشت ۷۴ زورگیر و سارق موبایل در تهران