Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رییس جمهوری، در آستانه سفر استانی آیت الله سیدابراهیم رئیسی رییس جمهور به استان زنجان که در هفته‌های آتی صورت خواهد گرفت، جلسه هماهنگی و توافق دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل برای اجرای طرح‌های اولویت‌دار این استان عصر سه‌شنبه به ریاست معاون اول رییس جمهور در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد مخبر در این جلسه با تاکید بر ضرورت تکمیل و تجهیز طرح های نیمه تمام عمرانی در استان ها، گفت: دولت با کمک خیرین و بخش خصوصی به دنبال آن است تا ضمن تکمیل و تجهیز طرح های نیمه تمام عمرانی، توافقات و طرح های جدید را به منظور اشتغالزایی و توسعه و آبادانی استان های کشور با تمام توان پیگیری کند.

معاون اول رییس جمهور تصریح کرد: باید در اجرای طرح های عمرانی و معدنی ملاحظات محیط زیستی در اولویت باشد.

در این جلسه که وزرای راه و شهرسازی، علوم، تحقیقات و فن آوری، بهداشت، درمان‌ و آموزش‌پزشکی، فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان صنعت، معدن و تجارت، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاون اجرایی رییس جمهور، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، استاندار زنجان و معاونین وزرا و نمایندگان دستگاه های مختلف حضور داشتند، تصمیمات و ترتیبات لازم درخصوص توافقات میان دستگاه های اجرایی و بانک های عامل با استانداری زنجان به منظور اجرای طرح های اولویت دار در راستای تسریع در رفع مشکلات، اشتغالزایی و ازدواج جوانان در این استان اتخاذ شد.

 اجرای طرح های مرتبط با آموزش و پرورش، بهداشت و سلامت، ایجاد پایگاه های سلامت، ساخت خوابگاه های دانشجویی، تجهیز دانشگاه ها، اکتشافات معدنی، توسعه شهرک های صنعتی، تکمیل طرح های فاضلاب شهری، ساخت و تکمیل سالن های نمایش، سینماها و مجتمع های فرهنگی، اشتغالزایی زنان روستایی و سرپرست خانوار، ارایه تسهیلات ازدواج به جوانان، اصلاح نقاط حادثه خیز جاده ها و آزاد راه های استان، ساماندهی گلزار شهدای استان، پروژه های آبرسانی و ساخت و تکمیل مجتمع و سالن های ورزشی بحث، بررسی و تصویب شد.

برچسب‌ها بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران استانداری زنجان محمد مخبر زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران استانداری زنجان محمد مخبر بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران استانداری زنجان محمد مخبر زنجان اجرای طرح رییس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۱۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون رئیسی : بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است

معاون امورمجلس رییس جمهور گفت: برخی به دنبال ایجاد دلهره در دل ایرانیان خارج از کشور هستند در حالی که هم اکنون بهترین فرصت برای برگشت ایرانیان و زندگی و سرمایه گذاری  آنان در ایران فراهم است.

 سیدمحمد حسینی روز دوشنبه پس از حضور در مراسم روز ملی خلیج فارس در پاسخ به پرسش ایرنا در این باره افزود: قوانین متفرقه و پراکنده ای برای ایرنیان خارج از کشور وجود دارد که دولت در حال متمرکز کردن این قوانین است.

وی تاکید کرد: شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور نیز فعال تر از گذشته در حال کار در این حوزه است و رییس جمهور در این زمینه اهتمام ویژه دارد.

حسینی توضیح داد: مسائل و ابهاماتی درباره این افراد وجود دارد که از جمله آنها می توان به تابعیت کودکان ایرانیانی که در خارج از کشور به دنیا می آیند اشاره کرد که این مباحث در کمیسیون سیاسی و دفاعی دولت مطرح شده است که به صحن دولت می آید و سپس به صورت لایحه تقدیم مجلس می شود.

وی یادآور شد: برای هنرمندان و فعالان فرهنگی خارج از کشور نیز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعال است و زمینه برای بازگشت و کار آنان وجود دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مخبر: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش سریع‌تر اجرایی شود
  • راهکارهای جذب بازماندگان از تحصیل بررسی شد
  • مخبر: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هرچه سریع تر اجرایی شود
  • پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور اولویت دارد
  • معاون رئیسی : بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • وعده معاون رئیس جمهور برای تکمیل خط انتقال آب شهرستان بهمئی
  • ارائه ۲ زنجیره برتر زنجان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ +فیلم
  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • تکمیل سد مشمپا از اولویت‌های شرکت آب منطقه‌ای است
  • نشست خبری معاون علمی رییس‌جمهور