Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-04@20:46:59 GMT

باشگاه پرسپولیس: اوانو اسپانسر ما نیست!

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۷۱۷۱۳

باشگاه پرسپولیس: اوانو اسپانسر ما نیست!

باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه ای به نوع همکاری با اوانو واکنش نشان داد.

باشگاه پرسپولیس در یک ماه اخیر همکاری با اپلیکیشن اوانو را در حالی آغاز کرده که مدل همکاری به این شکل است که به هر میزان تراکنش در این اپلیکیشن از سوی طرفداران پرسپولیس، سودی به خزانه این باشگاه واریز می‌شود.

حالا باشگاه پرسپولیس درباره این همکاری توضیح داده: اپلیکیشن اوانو اسپانسر باشگاه پرسپولیس و یا هیچ باشگاه دیگری نیست و طی تفاهم‌نامه‌ امضا شده، این اپلیکیشن امکانی را در اختیار باشگاه‌ قرار می‌دهد که با استفاده از ظرفیت هواداران که بزرگترین سرمایه باشگاه هستند، درآمدزایی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از امکانهای این اپلیکیشن که در اختیار طرفداران پرسپولیس و استقلال قرار دارد، این است که میزان حمایتی که تاکنون از باشگاه شده را ببینند.

در ادامه بیانیه با تکذیب اسپانسری مشترک از طریق اوانو آمده است: طبیعی است میزان درآمد هر باشگاه در سامانه هواداری اپلیکیشن اوانو متفاوت بوده و این درآمد با عضویت هواداران در این سامانه رابطه مستقیم دارد. بر همین اساس هرچه تعداد هواداران و تراکنش‌های انجام شده توسط آنها در اپلیکیشن اوانو بیشتر باشد طبیعتا درآمد حاصل از این سامانه برای باشگاه پرسپولیس بیشتر می‌شود./ باشگاه پرسپولیس

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس اپلیکیشن اوانو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۱۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات بارندگی‌ها در لرستان/ ثبت بیشترین بارش‌ها در رومشکان

بهروز مرادپور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به جزئیات بارندگی‌های لرستان تا ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه امروز جمعه در قالب سامانه بارشی اخیر، اظهار داشت: میزان این بارش‌ها در خرم‌آباد ۴۲.۴ میلی‌متر، بروجرد ۱۱.۱ میلی‌متر، کوهدشت ۵۵.۱ میلی‌متر، الیگودرز ۱۶.۵ میلی‌متر، پلدختر ۵۱.۸ میلی‌متر و دورود ۱۱ میلی‌متر بوده است.

وی همچنین میزان بارش‌ها در الشتر را ۳۶.۴ میلی‌متر، نورآباد ۳۸.۵ میلی‌متر، ازنا ۱۱.۲ میلی‌متر، رومشکان ۹۱.۲ میلی‌متر، چگنی ۴۴ میلی‌متر، «ایمان آباد» ۳۱.۵ میلی‌متر، «سیلاخور» ۹.۳ میلی‌متر، «سپیددشت» ۴۴ میلی‌متر، «ریمله» ۵۸.۸ میلی‌متر و «شول آباد» ۳۸.۵ میلی‌متر اعلام کرد.

مدیرکل هواشناسی لرستان میانگین بارندگی‌ها در این سامانه بارشی تا کنون را ۳۷ میلی‌متر اعلام کرد.

کد خبر 6095683

دیگر خبرها

  • جدول میزان بارش در فارس تا ساعت ۱۵:۳۰
  • بارش ۴۸ میلی متری باران برای کرمانشاه
  • میزان تعداد حضور هواداران پرسپولیس برای دیدار با نساجی مشخص شد
  • جدول میزان بارش‌های فارس تا ساعت ۶:۳۰ امروز
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد
  • ثبت ۳۷ میلیمتر بارندگی در لرستان
  • جزئیات بارندگی‌ها در لرستان/ ثبت بیشترین بارش‌ها در رومشکان
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌وبختیاری اعلام شد
  • پیام خداحافظی «علی خطیر» از مدیرعاملی باشگاه استقلال
  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر