Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام از اشتغا‌ل‌زایی این بنیاد در 12 هزار روستای کشور خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، محمد ترکمانه که در سومین گردهمایی مجریان و تسهیل‌گران بنیاد برکت در سراسر کشور سخن می‌گفت، با بیان این مطلب افزود: با ورود به 4 هزار روستای جدید در سال جاری، تعداد روستاهای تحت پوشش بنیاد برکت در مجموع به 12 هزار روستا رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به برگزاری سومین گردهمایی مجریان بنیاد برکت اظهار داشت: مجریان و تسهیل‌گران، حکم شبکه اجرایی طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد را دارند و نمونه چنین شبکه‌ای در کشور وجود ندارد.
مدیرعامل بنیاد برکت خطاب به مجریان و تسهیل‌گران شرکت کننده در این گردهمایی تصریح کرد: شما رهبران پیشرفت در منطقه هستید و منویات حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری را محقق می‌کنید.
ترکمانه با تاکید بر توانمندسازی جوامع محروم از طریق اشتغال‌زایی گفت: از ابتدای ورود بنیاد به حوزه اشتغال‌زایی تاکنون 150 هزار طرح اجتماع‌محور در مناطق روستایی و کم‌برخوردار کشور اجرا شده که ایجاد فرصت‌های کسب‌وکار برای 450 هزار نفر را به دنبال داشته است.
به گفته مدیرعامل بنیاد برکت، تعداد طرح‌های اشتغال‌زایی اجتماع‌محور این بنیاد تا پایان سال به 200 هزار طرح خواهد رسید.
وی خاطرنشان کرد: 42 درصد طرح‌های اشتغال‌زایی اجرا شده در سال جاری مربوط به رسته کشاورزی، 40 درصد خدمات و 18 درصد صنعتی است. همچنین 20 هزار طرح به بانوان اختصاص داشته است.
ترکمانه در تشریح اهداف برگزاری سومین گردهمایی مجریان بنیاد برکت بیان کرد: مرور سیاست‌های کلی بنیاد برکت، بررسی عملکرد بنیاد در راستای سیاست‌های سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها، ارزیابی کارکرد مجریان و تسهیل‌گران، تعیین و تدوین استراتژی بنیاد تا پایان سال و انتقال متقابل تجربیات از جمله اهداف این گردهمایی است.
مدیرعامل بنیاد برکت ضمن اظهار امیدواری برای گسترش شبکه مجریان و تسهیل‌گران خاطرنشان کرد: برنامه‌ای را در دستور کار داریم که تا پایان سال 1401 زنجیره کامل اشتغال و تولید توسط این شبکه ایجاد شود.
وی تصریح کرد: بزرگ‌ترین افتخار بنیاد برکت کار کردن با مردم است و باید مردم را هر چه بیشتر درگیر و شریک امور کرد. در همین راستا، برای سال آینده به دنبال جذب مشارکت‌های مردمی و خیرین هستیم.
ترکمانه همچنین از مجریان و تسهیل‌گران خواست که با تمرکز بیشتر بر روی الگوی اشتغال‌زایی «آسمان» (آیین‌‌نامه‌ سرمایه‌گذاری مردمی و اشتغال نیروی انسانی) باعث رونق هر چه بیشتر تشکیل و راه‌اندازی صندوق‌های توسعه کارآفرینی در روستاها و مناطق محروم کشور شوند.
گفتنی است، 93 نفر از مجریان و تسهیل‌گران اشتغال‌زایی بنیاد برکت در این گردهمایی سه روزه حضور دارند و به تبادل تجربه‌های خود می‌پردازند. همچنین در این گردهمایی از مجریان برگزیده تقدیر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بنیاد برکت مدیرعامل بنیاد برکت مجریان و تسهیل گران اشتغال زایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۱۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از مجریان برگزاری انتخابات در فیروزکوه

 

به گزارش جام جم آنلاین تهران،طی مراسمی با حضور مدیر کل دفتر امور سیاسی ، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران از مجریان برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در فیروزکوه تقدیر شد.

مدیر کل دفتر امور سیاسی،انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران ضمن گرامیداشت عملیات غرور آفرین وعده صادق  در جمع خبرنگاران گفت : خدا را شاکریم که اواخر سال گذشته اتفاق بسیار خوبی برای نظام جمهوری اسلامی ایران  رخ داد و حضور گسترده مردم بخصوص مردم این شهرستان در انتخابات حماسه بزرگی  رقم زد.

سعید ضیایی ضمن تقدیر و تشکر ا ز دست‌اندرکاران و عوامل اجرایی ستاد انتخابات شهرستان فیروزکوه اظهار داشت: خوشبختانه انتخابات در فیروزکوه همانند سراسر کشور بسیار باشکوه و مقتدرانه برگزار شد و امیدواریم در بعضی از حوزه‌های انتخابیه استان تهران همانند ورامین که انتخابات به دور دوم کشیده شده است مانند دور اول پر قدرت و قوت برگزار گردد.

این مقام مسئول در ادامه در خصوص بحث الکترونیکی برگزار شدن انتخابات عنوان کرد: در دوره اول انتخابات ما در استان تهران انتخابات الکترونیک کامل نداشتیم اما با توجه به سهولت و سرعت کار در شمارش آرا در دور دوم در حوزه‌های انتخابیه تهران مانند شمیرانات، پردیس و اسلام شهر انتخابات به صورت کاملاً الکترونیک برگزار خواهد شد،اما در حوزه‌های ورامین، قرچک و پیشوا انتخابات نیمه الکترونیک برگزار خواهد شد و امیدواریم این تجربه ی خوبی برای برگزاری انتخابات در دوره‌های بعد و سال‌های بعد شود.

 وی در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص صحت انتخابات اذعان داشت؛ در دوره اول تمام حوزه انتخابی استان تهران به تایید شورای محترم نگهبان رسید به جز حوزه انتخابی تهران که به دور دوم کشیده شده که ۳۲ نفر در حوزه انتخابی تهران برای ۱۶ کرسی  و دو نفر برای یک کرسی در ورامین با هم رقابت خواهند کرد که انشاالله پس از برگزاری صحت آن نیز توسط شورای نگهبان تایید خواهد شد.

 ضیایی در پایان در خصوص تعداد عوامل اجرایی در دوره اول انتخابات بیان داشت؛ بیش از ۷۵ هزار نفر در استان تهران زحمت کشیدند علی رقم فشارهای دشمنان داخلی و خارجی این انتخابات در صحت و سلامت کامل و بسیار باشکوه برگزار گردد.

دیگر خبرها

  • مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند
  • تشکیل کمیته تخصصی «سبز و آبی» در راستای اهمیت امنیت غذایی در کشور
  • آموزش محور اصلی بازاریابی و تجاری‌سازی در صنایع دستی
  • تشکیل زنجیره سبز برای تصمیم‌گیری در بخش کشاورزی
  • حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در همدان
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • بازگشت «خوش نمک» به تلویزیون با مجریان جدید
  • تقدیر از مجریان برگزاری انتخابات در فیروزکوه
  • هدایت نقدینگی به‌سمت صنایع پایین‌دست نفت، اشتغال‌زایی و سودآوری به‌ همراه دارد
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید