Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام محمدرضا مبلغی نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه امروز سید عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در کمیسیون حاضر شد و گزارشی را از کارهای آغاز شده و برنامه‌های پیش روی این وزارتخانه ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این جلسه همچنین اعضای کمیسیون نقطه نظرات و مطالب خود را در رابطه با حوزه کار وزارت میراث فرهنگی‌، گردشگری و صنایع دستی مطرح کردند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: اعضای کمیسیون فرهنگی همچنین روز گذشته با سفر قم دیداری را با مراجع اعظام تقلید داشتند و پیرامون مسائل مختلف به طور کلی تبادل نظر کردند.

مبلغی خاطرنشان کرد: همچنین در جریان این سفر اعضای کمیسیون فرهنگی با اعضای مرکز تحقیقات قم نیز دیدار داشتند که در این جلسه موضوع ادغام مرکز تحقیقات قم در مرکز پژوهش‌های مجلس مورد بحث قرار گرفت و دو طرف مخالفت خود را با این موضوع اعلام داشتند.

وی افزود: ادغام این دو مرکز در یکدیگر مغایر با آیین نامه داخلی مجلس است و از سوی دیگر این دو مرکز گرچه هر دو کار تحقیقاتی و پژوهشی انجام می‌دهند اما حوزه کاری آنها متفاوت است و چون تنها کارشان تحقیقاتی و پژوهشی است نمی‌توان آنها را در هم ادغام کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: محمدرضا مبلغی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس مرکز تحقیقات قم کمیسیون فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۱۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب صحبت‌های غضنفری درباره وعده مالی و کمیسیون‌ها

آفتاب‌‌نیوز :

حبیب‌زاده که در این جلسه حاضر بوده، در ادامه به آنچه در این جلسه اتفاق افتاده اشاره کرد و گفت: «آنچه بوده توضیحات اینجانب درباره اعتقادم به مدیریت آقای قالیباف بوده که آقای غضنفری در این میان از آن مقام محترم اجرایی درخواست کرد که درباره عدم تصویب طرح صیانت و فضای مجازی از رئیس محترم مجلس سوال کند، من یک سرباز حضرت آقا و فردی بدون وابستگی به هیچ جریانی هستم و آقای غضنفری را هم فردی دلسوز دیدم، اما روایت ایشان صحیح نیست».

این نماینده منتخب مجلس دوازدهم در پایان تصریح کرد: «در آن جلسه آن مسئول مربوطه از آقای غضنفری مدارکش را گرفت و کار‌های کارت تردد ایشان به مجلس را برایش انجام داد و خیلی هم احترامش کرد و حرف‌های وعده مالی و کمیسیون غیرواقعی هست، در آستانه آغاز کار مجلس دوازدهم بدون حاشیه‌ها باید دنبال خدمت بی منت به مردم و فداکاری برای انقلاب و مردم باشیم».

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان
  • گزارش متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان بررسی می‌شود
  • مصوبات کمیسیون‌ها درباره اسقاط خودرو و قیمت‌گذاری آرد و نان
  • تکذیب صحبت‌های غضنفری درباره وعده مالی و کمیسیون‌ها
  • محروم‌‌ترین و برخوردارترین استان‌‌های ایران مشخص شدند
  • گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس از میزان تخصیص بودجه عمومی به رسانه‌ها در لایحه بودجه ۱۴۰۳/ صداوسیما ۲۴ هزار میلیارد تومان
  • بازدید اعضای کمیسیون محیط زیست شورای شهر از مرکز کنترل عملیات شهرداری اصفهان
  • لایحه افزایش تعطیلات نهایی می‌شود یا فراموش؟
  • لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نهایی می شود یا فراموش؟
  • لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نهایی می‌شود یا فراموش؟