Web Analytics Made Easy - Statcounter

۱. در پژوهش «بررسی نحوۀ نگرش جوانان در آستانۀ ازدواج و زنان همسردار نسبت به فرزندآوری و شناخت عوامل اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی موثر بر آن» که توسط دکتر شهلا کاظمی‌پور و همکاران در پژوهشکدۀ آمار مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۴با جامعه آماری از ۳۱ استان کشور منتشر شده است،زنان پاسخگوی نقاط شهری به طور متوسط طالب ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۷ فرزند و زنان ساکن نقاط روستایی خواهان ۳ فرزند بوده اند؛ به طور متوسط فرزندان دلخواه پاسخگویان در کل کشور برابر با ۲.۸ فرزند است که با نرخ باروری۱.۷ کشور فاصله‌ای معنادار دارد. به عبارت دیگر عوامل مختلف اقتصادی واجتماعی باعث شده‌اند مادران، تعداد فرزند کمتری نسبت به آنچه دلخواه آنان است داشته باشند. همچنین بر اساس این پژوهش، ۷۱.۵ درصد زنان همسردارحمایت دولت از خانواده‌ها را باعث افزایش فرزندآوری می‌دانند.

۲. در پیمایش ملی خانواده نیز که در سال ۱۳۹۷ توسط جهاد دانشگاهی به انجام رسیده است، میل فرزندخواهی زوجین با یافته‌های پژوهش بالا همخوان است.

منبع: فردا

کلیدواژه: پژوهش مرکز آمار ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۲۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده مارادونا به دنبال انتقال جسد او به بوئنوس آیرس

فرزندان مارادونا می‌خواهند بقایای جسد او را به یک بنای یادبود در بوئنوس‌آیرس منتقل کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روزنامه روزنامه La Nacion؛ وارثان دیگو مارادونا، فوتبالیست فقید آرژانتینی قصد دارند بقایای جسد او را به یک بنای یادبود در مرکز بوئنوس‌آیرس در پورتو مادرو منتقل کنند.

فرزندان دیگو مارادونا برای انتقال جسد "شماره 10" از گورستان خصوصی "Jardin de Bella Vista" به یک بنای یادبود که به افتخار این ستاره در پورتو ساخته شده، درخواست مجوز کرده‌اند. مادرو پورتو، در چند متری کاسا روسادا (محل اقامت رسمی رئیس‌جمهور آرژانتین - ویرایش) قرار دارد.

چلسی دربی لندن را از تاتنهام برد

بر اساس این گزارش؛ این تصمیم پس از اتمام کالبدشکافی جسد مارادونا توسط همه وارثان با رضایت مشترک گرفته شد. بنا به گفته این خانواده، بنای یادبود در مرکز پایتخت کمک خواهد کرد تا تمام مردم آرژانتین و شهروندان جهان بتوانند به بزرگترین اسطوره آرژانتینی ادای احترام کنند. ساخت بنای یادبود در محل بندر سابق پورتو مادرو قرار است در سال 2025 به پایان برسد. زمین برای این کار قبلاً توسط مقامات محلی به صورت رایگان به بنیاد مارادونا اختصاص داده شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاهش نرخ باروری در ایران از چه وقت شروع شد؟
  • آخرین آمار از تعداد دامنه‌های فارسی ثبت در کشور
  • شروع کاهش نرخ باروری به حدود دهه چهل برمی‌گردد
  • بی خانمانی ایرانی‌ها را تهدید می‌کند/ هر سال تعداد بیشتری از مردم توان اجاره مسکن را از دست می‌دهند (فیلم)
  • چرا «مرکز پژوهش‌های مجلس» هم تحمل نمی‌شود؟
  • امام جمعه اهواز: والدین باید تمرین حجاب را در کودکی به فرزندان خود بیاموزند
  • نتایج جالب یک پژوهش علمی درباره زنان
  • آمار جدید قربانیان جنگ غزه
  • خانواده مارادونا به دنبال انتقال جسد او به بوئنوس آیرس
  • ثبت میراث مکتوب علمای اهل‌سنت آذربایجان‌غربی