Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@19:14:30 GMT

پایان زیرسازی محور پادگان زنجان تا ۱۵ آبان‌ماه

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۷۲۳۹۸

پایان زیرسازی محور پادگان زنجان تا ۱۵ آبان‌ماه

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، منصور مرادلو در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه در آستانه هفته مبارزه با استکبار قرار داریم، اظهار کرد: بحث تسخیر لانه جاسوسی از دیگر مناسبت‌های ۱۳ آبان است.
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه دشمنان در طول ۴۳ سال گذشته به دنبال ضربه زدن به نظام و انقلاب بودند، بیان کرد: در این مدت تلاش شده است که انقلاب با اقتدار باقی بماند و وحدت در جامعه حفظ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه دنیای استکبار به دنبال این بوده است که انقلاب را به شکست بکشاند، بیان کرد: قطعا سختی‌هایی که با آن مواجه شدیم ناشی از این موضوع بوده است، هر چند که برخی به دنبال کمرنگ نشان دادن آن بوده‌اند.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: مشکلاتی که برای نظام پیش آمده ناشی از دسیسه‌ها و دشمنی برخی کشورهای استعمارگر است، ولی بدانند این نظام شکست‌ناپذیر بوده و در منطقه به قدرت بزرگی تبدیل شده است.
مرادلو همچنین ضمن اشاره به روز ۱۳ آبان و لزوم حضور فعالانه در این مراسم گفت: امیدواریم امسال هم ۱۳ آبان باشکوهی داشته باشیم.
وی به بازید اعضای شورا از محل محور پادگان اشاره و خاطرنشان کرد: مقرر شده بعد از ۱۵ آبان‌ماه عملیات زیرسازی تمام شده و بلافاصله عملیات آسفالت‌ریزی آغاز شود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: تا ۱۵ آبان ماه زیرسازی بخش‌هایی از پروژه‌های سبزه‌میدان که بنا بود به پایان برسد تکمیل شود تا مسؤولیت شهرداری که وظیفه آسفالت‌ریزی و ایجاد فضای سبز و تاسیسات (روشنایی) آن را به عهده دارد، پیگیری شود.

در ادامه نیز رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه اختلاف نظر بین افراد امری طبیعی است، اضافه کرد: شهروندان بدانند اعضای شورا در کنار هم بوده و هیچ اختلافی وجود ندارد.

حجت‌الاسلام کاظم مجتهدی با اشاره به اینکه برخی اختلاف‌نظرها که امری طبیعی است، افزود: اختلاف نظر در شورا هیچ وقت در انجام امورات شهری تاثیر منفی نداشته و موجب معطل ماندن کارهای خدمات‌رسانی به شهروندان عزیز نشده است.

وی با اشاره به اینکه مصوبات کمیسیون‌های شورا و صحن با آرای ۹ نفر از اعضا یا تصویب شده و یا رد شده و اختلاف مشهودی وجود ندارد، اضافه کرد: خوشبختانه نبود شهردار مانع از انجام کارها نشده است و شورای شهر نیز لوایح را با رای اکثریت تصویب کرده‌اند.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه در حال حاضر آسفالت معابر، بازگشایی پادگان و طرح سبزه‌میدان با پیشرفت خوبی در حال انجام است، اضافه کرد: بر اساس رسالت انقلابی، هیچ‌گاه اعضا اختلافات جزئی را در انجام امور دخیل نکرده‌اند.

در این جلسه پیشنهاد صدور مجوز ترک تشریفات جهت واگذاری مدیریت بهره‌برداری ۲۷ دستگاه از اتوبوس‌های ملکی و عقد قرارداد با شرکت تلاش‌گران مهر زنجان به تصویب اعضای شورا نرسیده و برای اصلاح به کمیسیون تلفیق بازگردانده شد.

همچنین به کارگیری اقای گنجی به عنوان مشاور مالی امور قراردادها نیز مورد تایید اعضای شورا قرار گرفت.

انتهای پیام/73005

منبع: فارس

کلیدواژه: زنجان لانه جاسوسی منصور مرادلو استکبار صدور مجوز شورای اسلامی شهر زنجان اعضای شورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۲۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ ولی پوری در مراسم روز ملی شورا‌ها گفت: اعضای شورا‌های اسلامی شهر و روستا امروز مشاوران مسئولان اجرایی استان هستند امروز نقش شورا‌ها در تصمیم گیری‌ها بسیار مشخص است.   او ادامه داد: شورا‌های اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی هستند، زیرا به نقش مردم در تصمیم گیری برای تمامی نقاط کشور حتی روستا‌ها اشاره دارند.   ولی پوری اضافه کرد: نقش شورا‌ها در مسائل سیاسی هم بسیار مهم است. حدود یکسال دیگر قرار است انتخابات شورا‌ها و ریاست جمهوری در کشور برگزار شود و تا کمتر از دو هفته دیگر هم مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان برگزار می‌شود و ما در ستاد انتخابات استان به کمک شورا‌های اسلامی برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور نیاز داریم.   معاون سیاسی اجتماعی استاندار البرز گفت: دور دوم انتخابات با حضور ۱۷ هزار نیروی آموزش دیده انجام می‌شود و به عنوان یک رویداد بزرگ سیاسی اجتماعی همه ما برای برگزاری هرچه بهتر آن وظیفه داریم.   ولی پوری گفت: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی متعلق به گروه خاصی نیست و صاحب اصلی آن مردم هستند. در انتخابات مردمی ایران دولت نقش مجری را دارد و برگزاری آن به عهده مردم است.

دیگر خبرها

  • ۱۲۷ هزار نفر عضو شورا در کشور وجود دارد
  • واریز ۷۱۲ میلیارد تومان به حساب دهیاری‌های استان
  • شورای‌های شهر و روستا در استان قم از سالم ترین ها در کشور هستند
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • محیط شهری باید برای کودکان شور و نشاط داشته باشد
  • افزایش ۳.۶ برابری سرانه بودجه شهرداری استان
  • شوراهای برتر استان بوشهر تجلیل شدند
  • اهتمام به نظر همه اعضا از تنش در شوراها می‌کاهد
  • مدیریت اجرایی استان زنجان خود را مدیون مردم می‌داند
  • الجزایر:کمک‌های هوایی ۰.۰۳% نیازهای غزه را برآورده می‌کند