Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیش بینی می‌شود بازار فردا شاهد رشد ۱۰ تا ۱۵ هزار واحدی باشد، به علت نزدیک بودن به مقاومت یک میلیون و ۳۸۰ هزار واحد احتمال افزایش عرضه‌ها وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «ایمان کرمی» تحلیل‌گر بازار سرمایه، بورس فردا_ چهارشنبه ۱۲ آبان ماه ۱۴۰۰_ را اینگونه پیش‌بینی می‌کند: مجلس دستور تحقیق و تفحص از سازمان بورس را منتشره کرده است و این در حالی است که بیش از یک سال از ریزش بازار می‌گذرد و این اقدام دردی از آن دوا نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازار اکنون در نقطه‌ای قرار دارد که به راحتی می‌توان گفت تمام سهم‌های آن ارزنده است.

در روز جاری بازار گردان‌ها دستور داشتند در سمت فروشنده ارسال سفارش نداشته باشند، همین موضوع باعث بهبود روند معاملات بهتر شده، بهتر است برای مدتی اجازه فروش به بازار گردان‌ها ندهند تا بازار کمی بهبود یابد.

فردا آخرین روز کاری هفته است و بازار در هفته‌ای که گذشت روزهای سختی را سپری کرد، امید است در هفته‌های آینده این روند نزولی مجدد تکرار نشود.

پیش بینی می‌شود بازار فردا شاهد رشد ۱۰ تا ۱۵ هزار واحدی باشد، به علت نزدیک بودن به مقاومت یک میلیون و ۳۸۰ هزار واحد احتمال افزایش عرضه‌ها وجود دارد.

کد خبر 532857

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بورس پیش بینی بورس امروز بازار معاملات نقدی بورس پیش بینی بورس فردا پیش بینی بورس اخبار پیش بینی بورس پیش بینی بورس در هفته آینده کانال پیش بینی بورس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۲۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق اخذ رای در دور دوم انتخابات مجلس در کرج

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077200 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • رگبار باران و وزش باد، پدیده غالب پایان هفته قم
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی، رگبار پراکنده باران و تندباد لحظه‌ای
  • هرمزگان آخر هفته بارانی می‌شود
  • بازار سرمایه هفته را کاهشی به پایان برد
  • لحظه به لحظه با بورس / کاهش ۴۶ واحدی شاخص کل
  • عبور از دژاووی بورسی
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سهامداران منتظر تحول یکباره بازار نباشند!
  • کدام خودروی سایپا 700 میلیون تومان شد؟
  • کف قیمت دلار کجاست؟
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق اخذ رای در دور دوم انتخابات مجلس در کرج