Web Analytics Made Easy - Statcounter

ولی اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در سفر اخیر رئیس جمهور به استان اردبیل ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات در حوزه اشتغالزایی مصوب شد که بخشی از این تسهیلات به صورت قرض‌الحسنه برای فعالان حوزه گردشگری پرداخت می‌شود تا طرح توسعه گردشگری گیلارلو، تازه‌کند گرمی و انگوت نیز رونق چندین برابری پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در کنار بهره‌برداری معمول از سدها در تأمین آب شرب و کشاورزی ضروری است از بستر فراهم شده در این زمینه برای جذب گردشگران، علاقمندان به طبیعت و سازه‌های اجرا شده استفاده کرد.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی گفت: قرار است سه میلیارد تومان برای تکمیل سد گیلارلو هزینه شود که این مبلغ مازاد سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی است که پیش از این بنیاد علوی برای تکمیل این پروژه اختصاص داده است.

اسماعیلی حمایت و پشتیبانی بنیاد علوی را از طرح‌های اشتغالزا، کارآفرین و رفع محرومیت در گرمی و انگوت یادآور شد و افزود: حرکت‌های مؤثری در چند سال اخیر به همت این نهاد انقلابی انجام شده و در تلاش هستیم از توان این مجموعه انقلابی و ارزشی در جهت رفع محرومیت گرمی در حوزه‌های مختلف استفاده کنیم.

وی شهرستان نوپای انگوت را نیازمند حمایت و پشتیبانی در مسیر توسعه روزافزون توصیف کرد و ادامه داد: از طریق منابع ملی و استانی سعی خواهیم کرد در سال‌های آینده زیرساخت‌های توسعه این شهرستان را در ابعاد مختلف مهیا کرده و نمایندگی ادارات را در انگوت مستقر کنیم.

کد خبر 5339590

منبع: مهر

کلیدواژه: ولی اسماعیلی نماینده مردم گرمی در مجلس گردشگری سرمایه گذاری بخش خصوصی اردبیل آب شرب ویروس کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه کرمانشاه آمار کرونا واکسن کرونا یوم الله 13 آبان گرگان لیگ برتر فوتبال ایران عکس استانها پدافند غیرعامل ایلام جشنواره تئاتر خياباني مريوان بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۳۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران در جویم فارس

در هفتاد و نهمین سفر رسمی استاندار فارس در شهرستان جویم، نشست شورای اداری این شهرستان با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

در حاشیه این نشست و در میز ملاقات مردمی مسائل، مشکلات، چالش‌ها و دغدغه‌های سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی بررسی، تسهیل، رفع موانع و اتخاذ تصمیم عملیاتی شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان فارس در این نشست با تأکید بر ضرورت بسترسازی‌های لازم و حمایت از سرمایه‌گذاران در جهت تحولات و پیشبرد اهداف و فعالیت‌های اقتصادی، تجاری و شناسایی ظرفیت‌ها در حوزه‌های مختلف شهرستان جویم گفت: لزوم تحقق این مهم هم‌افزایی و همکاری سایر دستگاه‌های متولی و ذیربط در جذب سرمایه‌گذار، ایجاد و ارتقای سرمایه‌گذاری‌های لازم متناسب با موقعیت و شرایط در این منطقه است.

فاصله شهر جویم تا شیراز ۲۵۰ کیلومتر است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • ظرفیت‌های صادراتی سیستان و بلوچستان کانون توجه سرمایه گذاران
  • موفقیت بانک ملی ایران در جذب سرمایه اجتماعی با پرداخت تسهیلات خرد
  • دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند
  • افزایش نقش چین برای استخراج معادن افغانستان
  • پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید
  • پرداخت تسهیلات وام ها را پیگیری کنید
  • ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران در جویم فارس
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • استقبال و حمایت از سرمایه‌گذاران در لرستان