Web Analytics Made Easy - Statcounter

لطف الله سیاهکلی در گفتگو با خبرنگار مهر به تشریح جزئیات برگزاری جلسه عصر امروز کمیسیون مشترک بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی و خدمات پایه کاربردی پرداخت و گفت: امروز بحث تصویب آئین نامه داخلی اداره جلسات کمیسیون ادامه یافت و ماده ۱۵ این آئین نامه به بحث گذاشته شد.

وی گفت: از آنجایی که بحث طولانی بود، به تصویب نهایی ماده ۱۵ آئین نامه داخلی کمیسیون نینجامید و بررسی این ماده به جلسه بعد موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی تاکید کرد: چند ماده از آئین نامه داخلی هم‌چنان باقی مانده است و بررسی و تصویب نهایی آنها به جلسه آینده موکول شد.

به گفته سیاهکلی، بخشی از ماده ۱۵ آئین نامه داخلی کمیسیون، مربوط به رأی‌گیری کلیات طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی و نحوه برخورد با آن است. به این معنی که برای مواردی از جمله نحوه رأی گیری چگونه تصمیم گیری شود و اگر کلیات رأی نیاورد چگونه قابل اصلاح خواهد بود و مجدداً به کمیسیون بازگردد.

وی گفت: بر این اساس قرار شد در این خصوص استعلام از اداره قوانین انجام شود و هیأت رئیسه استفساریه بگیرد و در جلسه آینده راجع به این الحاقیه و کلیات آن رأی گیری شود.

سخنگوی کمیسیون مشترک بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی در مورد بحث و جدل صورت گرفته در جلسه کمیسیون گفت: در جلسات قانون‌گذاری جدل و بحث طبیعی است و حتی زمانی که وارد بررسی کلیات طرح بشویم و از گروه‌ها ی بیرونی و کارشناسان و شخصیت‌های حقیقی و حقوقی دعوت به حضور کنیم، قطعاً بحث‌ها جدی تر دنبال می‌شود.

وی گفت: جلسه آینده کمیسیون مشترک بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی عصر روز یکشنبه برگزار می‌شود و مربوط به ادامه بررسی آئین نامه داخلی این کمیسیون خواهد بود.

کد خبر 5342501 معصومه بخشی پور

منبع: مهر

کلیدواژه: طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی کمیسیون مشترک شرکت دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فیس بوک حاکمیت سایبری نوآوری خودروی برقی آمازون گوگل فناوری فضایی امنیت سایبری ایالات متحده امریکا شرکتهای فناوری لیزر محمدرضا منظم طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی آئین نامه داخلی کمیسیون مشترک جلسه آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۳۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،ابراهیم کاویانی با اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون تقویم و قیمت گذاری اراضی با حضور مسوولین جهاد کشاورزی و نمایندگان فرمانداری و اقتصاد و دارایی در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان عباس آباد، از بررسی و قیمت گذاری 15 فقره پرونده در این جلسه خبر داد. 

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان عباس آباد افزود: بر اساس ماده 3 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی پس از بحث و بررسی، 15 فقره پرونده تغییر کاربری غیرمجاز به مساحت 4 هزار و 500 مترمربع ارزیابی و قیمت گذاری شد.

 

وی تصریح کرد: این کمیسیون با هدف بررسی دقیق و بازنگری پیرامون نحوه ارزیابی و قیمت گذاری اراضی و واقعی کردن قیمت ها و رعایت حقوق متقابل مردم و دولت و جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات می‌شود؟
  • این حساب‌های بانکی مشمول مالیات می‌شوند/ اعلام جزییات دریافت مالیات از تراکنش‌های بانکی
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟ | نحوه شناسایی حساب های غیر تجاری
  • بررسی لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی مجلس قرار خواهد گرفت
  • قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد
  • برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز
  • خبرخوش رئیس صدا و سیما درباره حق‌پخش فوتبال
  • بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • بررسی ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی
  • بررسی و تعیین تکلیف ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ استان آذربایجان‌غربی