Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحید صالحی بعد از حضور در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، با رسانه طرفداری گفتگو کرد...

وحید صالحی که بعد از افشاگری علیه دلال های نفوذ کرده در داوری فوتبال ایران به کمیته اخلاق احضار شده بود، امروز به این کمیته رفت اما به گفته خودش تنها یک نامه به آنها داد و از جلسه بیرون آمد!

به گزارش طرفداری، پس از آن که وحید صالحی با حضور در رسانه طرفداری، علیه دلال های نفوذ کرده در جامعه داوری دست به افشاگری زد و برای همیشه از داوری خداحافظی کرد، برنامه فوتبال برتر این داور افشاگر را به تلویزیون دعوت کرد و این بار افشاگری وحید صالحی به 20:30 و خارج از گود هم راه یافت اما دبیرکل فدراسیون فوتبال به جای تاکید روی برخورد با دلالی که مدعی است در ابلاغ داوران نقش دارد، روی برخورد با وحید صالحی تاکید کرد تا صالحی هم این بار رازی را فاش کند و بگوید وقتی در مورد یک ماجرا افشاگری کرد، کامرانی فر به او گفته بود این حرف ها بین من و تو بماند و جای دیگر تکرارش نکن!

اما این پایان ماجرا نبود، کمیته اخلاق احتمالا به درخواست دبیرکل فدراسیون فوتبال، وحید صالحی را احضار کرد و او با حضور در این کمیته، اعلام کرد مدارک و مستنداتش را در اختیار نهادهای نظارتی قرار داده و کمیته اخلاق را برای رسیدگی به این پرونده، صالح نمی بیند!

وحید صالحی با تایید این خبر به طرفداری گفت:

اصلا نباید به کمیته اخلاق می رفتم چون من که دیگر داور فعال نیستم و از داوری کناره گیری کرده ام و آنها نمی توانند من را احضار کنند اما رفتم تا بهانه ای دست فدراسیون نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین که رفتم دیدم مثل یک مجرم با من برخورد می شود. گفتم ببخشید شما با فساد برخورد می کنید یا با افشاگر؟ گفتم با تمام احترامی که برای ارکان قضایی فوتبال قائل هستم، شما را صالح به رسیدگی نمی بینم. احساس می کنم شما کارمند فدراسیون هستید و مستقل نیستید. تاکید کردم مدارک را هم به نهادهای بالا دستی دادم و دلیلی ندارد مدرکی در اختیار شما بگذارم.

وحید صالحی ادامه داد: 

در کمیته اخلاق از من پرسیدند چرا همان موقع اطلاع ندادی که جواب دادم همان موقع به دبیرکل وقت فدراسیون اطلاع دادم و این اواخر هم وقتی با حسن کامرانی فر حرف زدم او به من گفت این موضوع را مخفی نگه دار!

 

 

بیشتر بخوانید:

چرا حسن کامرانی فر حقیقت را مخفی کرد؟ | اسنادی که ثابت می کند دبیرکل فدراسیون در تلویزیون راست نگفت

وحید صالحی: آقای کامرانی فر، راستش را بگویید؛ شما به همان داور قضاوت دادید!

چرا کامرانی فر از وحید صالحی خواست ساکت باشد؟

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم واکنش آذری جهرمی به حضور سه وزیر در مجمع استقلال؛ خانواده عروس و داماد همه هستند وحید صالحی: آقای کامرانی فر، راستش را بگویید؛ شما به همان داور قضاوت دادید! بهترین مربیان سال 2021 از نگاه فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار مصاحبه متفاوت کاسانو در مورد کمک داور ویدیویی: VAR را حذف کنید!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کمیته اخلاق وحید صالحی کامرانی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۳۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام

کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ۶ ورزشکار را جهت رسیدگی به سه پرونده فراخواند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام؛ جلسه کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی روز دوشنبه جهت رسیدگی به سه پرونده تشکیل خواهد شد و افراد زیر احضار شده‌اند:

پرورش اندام: سالار مددی، مهدی جابری
مچ اندازی: مسعود بخشی
فیتنس وابا (WABBA): ساسان رشیدی، رامین ارشادی و علی فرهنگی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وکیل: مقابل بی‌نظمی و اخلال در فوتبال می‌ایستیم
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد زنجان همکاری دارند
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد همکاری دارند
  • فوتبال کلمبیا دنیا را شگفت زده کرد
  • رسوایی در کلمبیا: چاقو پرت کردند، قسر در رفتند!‏
  • احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
  • وکیل توماج صالحی : موکلم از فساد فی الارض تبرئه شده و شامل عفو رهبری می‌شد
  • فریادهای دادکان بعد از برهنه شدن وحید هاشمیان
  • پورمحمدی: مس رفسنجان الگوی ادب و اخلاق در فوتبال ایران است
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد