Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@02:26:24 GMT

نجات جان کودک ۹ ماهه سنندجی توسط پلیس

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۷۳۶۲۴

نجات جان کودک ۹ ماهه سنندجی توسط پلیس

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،سردار علی آزادی فرمانده انتظامی کردستان  اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه جان کودک ۹ ماهه در یکی از محلات شهرستان سنندج در خطر است، بلافاصله اکیپ گشت ۱۱۰ در محل حاضر شدند.

آزادی افزود: در بررسی جزئیات حادثه مشخص شد، والدین خردسال ۹ ماهه به دلیل عدم صلاحیت نگهداری و نامطلوب بودن شرایط زندگی باید خردسال را برابر حکم قضایی تحویل کارشناسان اورژانس اجتماعی دهند که پدر بچه از تحویل امتناع نموده و قصد داشت فرزندش را از بالای پشت بام به داخل کوچه پرت نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او خاطر نشان کرد: پس از حضور مامورین گشتی در محل، سراکیپ گشت به دلیل مسدود بودن راه پشت بام با تدبیر و اقدام هوشمندانه از طریق تیر برق موجود در مجاورت ساختمان خود را به پشت بام رسانده و ضمن دعوت فرد متهم به آرامش با یک اقدام سریع کودک خردسال را نجات می‌دهد.

 فرمانده انتظامی کردستان بیان داشت: این اقدام خداپسندانه و به موقع مامور فداکار موجب نجات جان یکی از شهروندان شد، که پلیس بر وجود چنین افراد از جان گذشته و مخلص افتخار می‌کند، در ادامه نیز کودک را تحویل اورژانس اجتماعی دادند و جمعی از شهروندان سنندجی از اقدام این مامور فداکار، تقدیر و تشکر کردند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس نجات جان کودک کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۳۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای نقش استان کرمان در تولید ناخالص ملی

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی فداکار، صبح چهارشنبه در مراسم تجلیل از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه استانی و ملی استان کرمان گفت: حوزه کارگری استان کرمان به واسطه اینکه بخش بزرگی از آنها در معادن مشغول به کار هستند، شرایط سختی دارند.

وی، بابیان اینکه تولید در استان کرمان افزایش یافته و موفق شدیم در تولید ملی نقش بیشتری داشته باشیم افزود: چند سالی است که شعار اصلی کشور بر محوریت تولید است و کارگران، نقش اصلی را در تولید دارند.

فداکار، با اشاره به اینکه استان کرمان در بحث امنیت شغلی نسبت به دیگر استان‌ها با مشکل کمتری مواجه است و شرکت‌های بزرگ استان همچنان خط تولید و ظرفیت‌های جدید ایجاد می‌کنند که نیاز به کارگر دارد افزود: زمان رسیدگی به دعاوی کارگری در استان کرمان تا ۶۰ درصد کاهش یافته که این مسئله به حل مشکل کمک می‌کند.

کد خبر 6094345

دیگر خبرها

  • ارتقای نقش استان کرمان در تولید ناخالص ملی
  • مفقود شدن بیش از ۵۰ هزار پناهنده خردسال در اروپا
  • نجات یک راس بره آهو در شهرستان خوسف توسط پلیس
  • گروگانگیری ۳۰ روزه برای اخاذی ۱۰ میلیاردی | راز ناپدید شدن یک ماهه جوان گمشده فاش شد
  • ارسال ۹۲ تن دارو به افغانستان
  • دستگیری ۲۵ داوطلب کنکور | تحویل متقلبان به پلیس امنیت
  • آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند
  • مادر دیانا به قتل فرزند بیمارش اعتراف کرد
  • اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان
  • اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد