Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-29@20:48:39 GMT

تعداد شهرستان‌های قرمز کرونایی به ۲۹ مورد رسید

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۷۳۶۸۷

تعداد شهرستان‌های قرمز کرونایی به ۲۹ مورد رسید

با وجود ناپایدار بودن شرایط کرونایی در بسیاری از نقاط کشور، تعداد شهرستان‌های قرمز کرونایی به ۲۹ مورد رسید.

طبق آخرین رنگ‌بندی منتشر شده در اپلیکیشن ماسک در تاریخ ۱۲ آبان، تعداد شهرستان‌های قرمز کرونایی به ۲۹ مورد رسید.

براین اساس شهرستان‌هایی که در وضعیت قرمز قرار دارند:

جلفا، مرند (آذربایجان شرقی)، اشنویه، پیرانشهر، چایپاره (آذربایجان غربی)، مبارکه (اصفهان)، چرداول، دره‌شهر (ایلام)، کیار (چهارمحال و بختیاری)، قائنات (خراسان جنوبی)، خلیل آباد، سبزوار، کاشمر (خراسان رضوی)، دامغان، شاهرود (سمنان)، زابل (سیستان و بلوچستان)، استهبان، سرچهان، ممسنی (فارس)، آبیک (قزوین)، بانه، دیواندره، مریوان (کردستان)، شهربابک (کرمان)، پاوه، روانسر، سرپل ذهاب (کرمانشاه)، پلدختر (لرستان)، مهریز (یزد)

شرایط در بسیاری از نقاط کشور ناپایدار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی، حضور در فضاهای سرپوشیده عمومی به خصوص رستوران‌ها و تالارها و وسایل نقلیه عمومی، عدم تعویض مناسب هوا در کلاس‌های آموزشی می‌تواند باعث افزایش تعداد مبتلایان و شهرهای قرمز شود.

براین اساس تعداد شهرستان‌ها به تفکیک رنگ بندی به شرح زیر است: ۲۹ شهرستان قرمز ۱۱۲ شهرستان نارنجی ۲۲۱ شهرستان زرد ۸۶ شهرستان آبی منبع: میزان

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: کرونا کروناویروس تعداد شهرستان های قرمز تعداد شهرستان های قرمز کرونایی تعداد شهرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۳۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختن یک نفر بر اثر سقوط از ارتفاعات شهرستان پلدشت

مدیرعامل هلال احمر آذربایجان‌غربی از جان باختن یک نفر بر اثر سقوط از ارتفاعات شهرستان پلدشت و تلاشی ۶ ساعته برای یافتن پیکر این فرد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حمید محبوبی امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران از جان باختن یک نفر در ارتفاعات شهرستان پلدشت خبر داد و اظهار کرد: تلاش ۶ ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به یک مورد فوتی در ارتفاعات شیخ حمزه‌لو پلدشت نتیجه داد.

وی افزود: ساعت ۱۳:۰۸ دقیقه روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه، درخواست فوریت‌های پزشکی جهت دسترسی به فوتی در ارتفاعات شیخ حمزه‌لو پلدشت به مرکز کنترل عملیات هلال احمر استان گزارش شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: با اعلام موضوع نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان پلدشت بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

محبوبی ادامه داد: پس از ۶ ساعت صعود در ارتفاعات و جست‌وجو، نجاتگران به این فرد فوت شده دسترسی پیداکردند و بعد از انتقال به پایین دست، فوتی تحویل مراجع ذی صلاح شد.

وی تصریح کرد: فرد فوتی جوان ۲۰ ساله‌ای بود که برای جمع‌آوری گیاهان کوهی به ارتفاعات صعود و بر اثر افتادن از صخره جانباخته بود.

کد خبر 749198

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی بیشترین تعداد دفاتر انجمن سینمای جوانان کشور را دارد
  • ۲۷۳۲ مورد بازرسی کالا، فنی و نشت‌یابی از سوی واحد بازرسی شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط از ارتفاعات شهرستان پلدشت
  • سکونت ۱۰ میلیون ایرانی در بنا‌های ناپایدار
  • زنده گیری بلدرچین‌ها برای ورود به معرکه شرط بندی/دستگیری باند تبعه افغان
  • سکونت ۱۰ میلیون ایرانی در بناهای ناپایدار
  • شکارچیان غیر مجاز ۱۱ میلیارد ریال به محیط زیست درگز خسارت زدند
  • شرایط ناپایدار برای مناطق غربی و جنوبی لرستان
  • اهدای خون در خراسان رضوی هفت درصد رشد کرد
  • رشد هفت درصدی اهدای خون در خراسان رضوی