Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@01:44:13 GMT

هراز در اندیشه صدرنشینی، هورسان به فکر فرار از قعر

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۷۴۲۳۹

هراز در اندیشه صدرنشینی، هورسان به فکر فرار از قعر

به گزارش ایرنا، هفته چهارم سی‌وپنجمین دوره لیگ برتر والیبال کشور امروز با انجام هفت بازی همزمان برگزار می‌شود که در یکی از این دیدارها هورسان رامسر از تیم راه‌یاب ملل مریوان میزبانی می‌کند و در دیداری دیگر هم لبنیات هراز آمل مهمان سایپا تهران است.

نمایندگان مازندران در این مسابقات تا پیش از هفته چهارم نتایجی کاملا متفاوت از یکدیگر کسب کرده‌اند؛ سه برد برای لبنیات هراز و سه شکست هم برای هورسان رامسر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر لبنیات هراز آمل با کسب سه برد و ۸ امتیاز در رتبه سوم و بین مدعیان قهرمانی قرار دارد و هورسان رامسر با سه شکست و یک امتیازی که از بازی نخست به دست آورد در رتبه دوازدهم جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر والیبال ایستاده است. تیم هورسان رامسر در سه بازی برگزار شده فقط برنده سه دست از بازی‌ها شد و ۹ دست را واگذار کرد. اما لبنیات هراز ۹ دست را به سود خود تمام کرد و فقط دو دست را باخت.

هورسان رامسر – راه‌یاب ملل مریوان

هورسان رامسر که از ساعت ۱۶ امروز قرار است از راه‌یاب ملل مریوان میزبانی کند، هر سه دیدار خود را با شکست پشت‌سر گذاشته و فعلا جایگاه مناسبی در جدول ندارد، اما نگاهی به بازی‌های این تیم طی سه هفته اخیر نشان می‌دهد که توانمندی لازم برای کسب برد مقابل تیم دهم جدول و بهتر شدن جایگاه در رده‌بندی را دارد.

هورسان در دو بازی خارج از خانه‌اش که هفته‌های یکم و سوم برگزار کرد توانست پا به پای حریفان پیش برود. هفته نخست ۲ – ۱ از میزبان پیش افتاد و در حالی که می‌توانست دست چهارم را هم به سود خود تمام کند با برد میزبان، بازی به دست پنجم کشیده شد و در نهایت شهرداری ورامین برنده مسابقه شد. در هفته سوم هم هورسانی‌ها توانستند عملکرد خوبی مقابل مدعی قهرمانی یعنی شهرداری ارومیه داشته باشند و حتی دست نخست را در خانه حریف با نتیجه ۲۵ - ۲۰ به سود خود تمام کردند و حتی در دست دوم نیز تا یک قدمی برد پیش رفتند ، اما ۲۶ – ۲۴ این دست را باختند. در دو دست بعدی هم با نتایج نزدیک یعنی ۲۵ – ۲۳ در دست سوم و ۲۵ – ۲۲ در دست دوم شکست خوردند.

هرچند هورسان در هفته دوم و مقابل تیم هم‌استانی خود عملکرد مناسبی نداشت و هر سه دست را با فاصله امتیازی ۶ و ۷ امتیاز باخت، اما عملکرد این تیم در دو بازی خارج از خانه نشان می‌دهد که توان تحت فشار گذاشتن حریفان و حتی تیم‌های مدعی را دارد و شاید با کمی تمرکز بتواند از این ظرفیت به درستی برای پیروز شدن در گام‌های نهایی هر دست بهره بگیرد.

هورسان اگر امروز مقابل راه‌یاب ملل مریوان سه امتیاز را کسب کند می‌تواند از این تیم پیش بیفتد و چهار امتیازی می‌شود و دست‌کم یک پله در جدول صعود می‌کند.

لبنیات هراز آمل - سایپا

لبنیات هراز آمل امروز در تهران قرار است به مصاف تیم هشتم جدول یعنی سایپا برود که در سه دیدار اخیر خود یک برد و دو شکست را ثبت کرده و امیدوار است با تحمیل نخستین شکست به شاگردان بهروز عطایی در لبنیات هراز، نخستین پیروزی خانگی خود را ثبت کند.

سایپا تنها برد خود را هفته دوم و در گنبد مقابل شهرداری این شهر کسب کرد و از دو دیدار خانگی خود در هفته‌های نخست و سوم مقابل پیکان و شهرداری ورامین نتوانست هیچ بردی به دست بیاورد. تنها دستاورد سایپا از دو بازی خانگی‌اش کسب یک امتیاز در هفته سوم رقابت‌ها مقابل شهرداری ورامین بود که بازی را با نتیجه ۳ – ۲ به این تیم واگذار کرد.

اما شاگردان بهروز عطایی در تیم لبنیات هراز آمل سه هفته موفق را پشت‌سر گذاشتند و با کسب دو برد خانگی و یک برد خارج از خانه فعلا در جمع مدعیان قرار دارند. البته هر سه دیدار لبنیات هراز در مازندران برگزار شد و دیدار امروز با سایپا نخستین مسابقه خارج از استان لبنیات هراز در فصل جاری محسوب می‌شود ، چرا که دیدار خارج از خانه این تیم در هفته دوم مقابل هورسان رامسر در این شهر برگزار شده بود که هراز موفق به برد ۳ – ۰ مقابل حریف هم‌استانی خود شد.

لبنیات هراز هفته نخست میزبان تیم تازه‌وارد پاس گرگان بود و توانست مهمان خود را در دیداری نزدیک با نتیجه ۳ – ۰ شکست دهد. در هفته سوم نیز یکشنبه ۹ آبان از شهداب یزد دیگر تیم مدعی لیگ میزبانی کرد و موفق به پیروزی ۳ – ۰ مقابل این تیم شد. سبزپوشان والیبال آمل در این مسابقه ۲۵ – ۲۱ در دست نخست، ۲۵ – ۲۰ در دست دوم و ۲۷ – ۲۵ در دست سوم حریف قدرتمند یزدی را شکست داد و این تیم را در جدول پشت‌سر گذاشت.

این تیم حالا به دنبال کسب چهارمین برد در تهران و مقابل سایپا است تا از کورس مدعیان و صدرنشینان عقب نماند و حتی در صورت لغزش دو تیم بالای جدول یعنی سپاهان و شهرداری ارومیه، جایگاه خود را در جدول ارتقا دهد.

هر دو تیم بالای جدول مانند لبنیات هراز در هفته چهارم خارج از خانه بازی می‌کنند. سپاهان صدرنشین مهمان شهرداری ورامین تیم ششم جدول است و شهرداری ارومیه باید در یزد به مصاف شهداب یعنی تیم پنجم جدول که یکشنبه این هفته در آمل به لبنیات هراز باخته بود برود. از این نظر هرازی‌ها می‌توانند در صورت کسب هر سه امتیاز از بازی با سایپا نیم‌نگاهی هم به یزد و ورامین داشته باشند و منتظر صعود بمانند.

مازندران امسال همراه با تهران و گلستان یکی از سه استانی محسوب می‌شود که مانند فصل قبل دو نماینده در لیگ برتر والیبال کشور دارد و همین موضوع نیز سبب شده که ظرفیت‌های والیبالی این استان بیشتر به چشم آید.

برچسب‌ها تیم والیبال هورسان رامسر والیبال لیگ برتر والیبال تیم والیبال سایپا بهروز عطایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم والیبال هورسان رامسر والیبال لیگ برتر والیبال تیم والیبال هورسان رامسر والیبال لیگ برتر والیبال تیم والیبال سایپا بهروز عطایی راه یاب ملل مریوان لیگ برتر والیبال لبنیات هراز آمل شهرداری ورامین هورسان رامسر خارج از خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۴۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوق و هیجان 15 هزارنفری برای فرار از افسردگی

به گزارش "ورزش‌سه"، اگرچه نتیجه این مسابقه در پایان به سود شاگردان مهدی رجب‌زاده در حضور 15هزار نفری هواداران عاشق این تیم رقم نخورد، اما فرصت خوبی برای نشان دادن عشق به فوتبال و دلتنگی‌شان برای لیگ برتر بود. این دیدار با سه گل به سود گل‌گهر تمام شد تا شاگردان اوزونیدیس امیدوار به کسب یک جام در فصل جاری بمانند.

با هم نکات جالب توجهی از این مسابقه را مرور می‌کنیم:  

۱. ورزشگاه حافظیه شیراز طی دو سال اخیر این حجم از هوادار را به خود ندیده بود. هواداران شیرازی از روزی که به لیگ یک سقوط کردند، ذوق و شوقشان به فوتبال کور شد و به قول خبرنگاران شیرازی آنها از دوری لیگ برتر افسرده شده‌اند اما دیروز حضور گل‌گهر آنها را به وجد آورد و‌ شور و شوق به حافظیه بازگشت.
۲. از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۸:۱۵ به یکباره ورزشگاه حافظیه مملو از هواداران شیرازی شد و فوج فوج هوادار به استادیوم آمد. هواداران سیرجانی هم توسط کانون هواداران باشگاه گل‌گهر به شیراز اعزام شده بودند تا گل‌گهر در شیراز احساس غریبی نکند.

۳. کاکوها از «احمد زنده روح» طی مراسمی تجلیل کردند. زنده روح دو فصل گذشته در شیراز در خدمت فجر بود و زحمت زیادی برای آنها کشید.
۴. بهترین قرعه جام حذفی برای گل‌گهر و فجر همین قرعه بود. فجر تمرکز اصلی‌اش روی صعود به لیگ برتر است و از این بازی یک استفاده تدارکاتی خوب کرد تا تیم و هواداران فجر برای بازی مهم هفته آینده برابر خیبر تمرین کنند.
گل‌گهر نیز یک صعود بی دردسر می‌خواست تا به جمع هشت تیم صعود کننده اضافه شود.

۵. اردیبهشت شیراز برای سیرجانی ها خوش یُمن بود و آنها را از بحران خارج کرد، به ویژه آنکه آنها هفته بعد دربی حساس برابر مس رفسنجان را در پیش دارند.
۶. در حافظیه طلسم گل‌گهر شکست. از گلزنی زائر کاظمینی مهاجم گل‌گهر که از زمان انتقالش به گل‌گهر گلزنی نکرده بود تا برد گل‌گهر در سال جدید.
۷. تورس لالیگایی این روزها تلخ و تیز و برنده تر از هر زمانی است. او متعصبانه می‌جنگد، پاس گل می‌دهد و گلزنی می‌کند. گل‌گهر برای حفظ او‌ کار سختی دارد و باید از همین امروز مذاکره با او و سایر بازیکنان تاثیرگذارش را برای تمدید شروع کند.
۸. در شیراز همه سراغ پیراهن تیکدری را می‌گرفتند. این علاقه به تیکی ربط داشت یا شماره پیراهنش (11) را نمی‌دانیم. بعید است تیکدری پیراهنش را در حافظیه حفظ کرده باشد.

۹. در فوتبال شیراز جای خالی اسپانسر به شدت احساس می‌شود. آنها همه چیز دارند به جز حامی مالی. هواداران پر شور، شهر زیبا و فوتبالیست بااستعدادِ فراوان.
۱۰. حضور اسفندیار پور مدیرعامل، حدیدی رئیس هیئت مدیره و صادقی معاون باشگاه گل‌گهر در ورزشگاه نشان از اهمیت این بازی برای آنها داشت.

با این پیروزی گل‌گهر و اوزونیدیس نفس راحتی کشیدند و حالا رفته رفته با بهبود وضعیت مصدومین، آنها آماده دربی می‌شوند. رفسنجان سال‌ها در حسرت برد دربی مانده. دربی مهمی که از آنچه در تقویم می‌بینید به شما نزدیکتر است!

عکس‌ها جواد نادری‌پور

دیگر خبرها

  • علت حذف بیانیه استقلال: فرار از جریمه میلیاردی!
  • استقلال یک امتیاز بیشتر گرفته، اما یک پله سقوط کرد
  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم
  • معجزه لورکوزن؛ دهمین فرار از باخت بعداز دقیقه۹۰
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • شوق و هیجان 15 هزارنفری برای فرار از افسردگی
  • اتفاق عجیب در والیبال ایران؛ بازنده‌ای که هیچ وقت سقوط نمی‌کند
  • نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۵۱ درصد رسید + جدول
  • ۵۸۹ هزار مخاطب به سینما رفتند/ صدرنشینی «مست عشق»