Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه صنعت مس‌ رفسنجان به اشتباهات داوری در دیدار مقابل فولاد خوزستان واکنش نشان داد. به گزارش ایسنا و به نقل از مس رفسنجان، زیندینی، مدیرعامل این باشگاه درباره دیدار روز گذشته تیمش مقابل فولاد گفت: ما پیش از بازی هم می‌دانستیم فولاد در این مسابقه به واسطه نتایج دو بازی گذشته‌اش انتحاری و محابا وارد میدان خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل کادرفنی هم به بچه‌ها این موضوع را تاکید کرده بود و در شروع بازی تیم ما به خوبی فولادی‌ها را کنترل کرد. در ادامه مسابقه ما صاحب توپ و میدان هم بودیم اما روی‌ یک صحنه که با اشتباه مدافع جوان ما همراه شد، متاسفانه داور مسابقه خطای دایو مهاجم باتجربه فولاد را تشخیص نداد و یک پنالتی کاملا اشتباه که یه تایید بسیاری از کارشناسان‌ داوری هم رسید، علیه تیم ما اعلام کرد. پنالتی که روند بازی را به کل تغییر داد و متاسفانه با همین اشتباه بزرگ نتیجه به ضرر ما تمام شد.

زیندینی ادامه داد: در هر شکستی حتما خود تیم بازنده هم‌ ایراداتی دارد اما متاسفانه داور بازی دیروز با نهایت احترام به هیچ وجه از عهده قضاوت عادلانه مسابقه برنیامد و به راحتی با یک بزرگنمایی با سرنوشت تیم ما بازی کرد. ایشان در جریان بازی هم نتوانست مقابل وقت کشی‌های فراوان تیم حریف‌ بایستد و به نظر من یک مسابقه در این سطح نیاز به یک‌ داور باتجربه‌تر داشت.

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان در پایان با اشاره به برخی فشارهایی که از اولین بازی فصل به تیم وارد شده هم گفت: اینکه عده‌ای تلاش می‌کنند به تیم فشارهای عجیب و غریب وارد کنند، موضوعی است که از این به بعد با واکنش سریع باشگاه مواجه خواهد شد. تیم ما در حال طی کردن یک مسیر صحیح، اصولی و بلندمدت است و خداراشکر تا همین حالا هم چند سالی از برنامه از پیش تعیین شده‌مان جلوتر حرکت کرده‌ایم. ما برای طی شدن صحیح این مسیر هیچ عجله‌ای نداریم و هنوز هم تاکید می‌کنم براساس برنامه، هدف این فصل مس رفسنجان کسب رتبه تک رقمی است و حتما هم این هدف را محقق خواهیم کرد. حالا ما هرچه از این هدف بالاتر برویم، نشان‌دهنده موفقیت بیشتر تیم ماست. اینکه خیلی‌ها از همین حالا ذهن و روان تیم ما را نشان گرفته و دوست دارند فشارهای کاذب مثل اجبار کارخانه و باشگاه برای کسب سهمیه آسیایی را به ما نسبت بدهند، به هیچ وجه صحیح نیست و مطمئن باشید باشگاه نسبت به این جوسازی‌ها با حساسیت بالا واکنش نشان خواهد داد.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استانی ورزشی تیم فوتبال مس رفسنجان مس رفسنجان تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۴۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرف آخر استقلال: هفته پایانی باید با تماشاگر باشد

به گزارش "ورزش سه"، یکی از چالش‌های سازمان لیگ در راه برگزاری هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر، بحث مربوط به مکان دیدار استقلال و پیکان است. مسابقه‌ای که باید به میزبانی خودروسازان برگزار شود و چنانچه آبی‌ها در آن هفته شانس اصلی کسب قهرمانی باشند، امکان انجام این دیدار در استادیوم دستگردی وجود ندارد.

آبی‌ها برای برگزاری دیدار هفته پایانی خود دو راهکار را به سازمان لیگ ارائه داده‌اند. آنها معتقدند چنانچه در هفته ما قبل پایانی لیگ یعنی در هفته بیست و نهم بتوانند قهرمانی خود را مسجل کنند و چنانچه پیکان نیز خیالش بابت بقا در لیگ راحت شده باشد، هیچ اجباری به برگزاری همزمان مسابقه آنها و پرسپولیس نیست.

در واقع آبی‌ها اعتقاد دارند اگر تا قبل از هفته پایانی لیگ بتوانند عنوان قهرمانی را از آن خود کنند، آنگاه سازمان لیگ می‌تواند برای برگزاری جشن قهرمانی استقلال، دیدار آنها و پیکان را یک روز زودتر از سایر بازی‌ها و یا یک روز پس از دیدار با پرسپولیس و در استادیوم آزادی برگزار کند.

چنانچه این اتفاق رخ دهد و استقلال پیش از هفته پایانی لیگ قهرمانی خود را قطعی کند، به نظر می‌رسد سازمان لیگ می‌تواند با این پیشنهاد موافقت کند چرا که در موقعیت مشابه و سال قبل، آنها دیدار پرسپولیس و پیکان در هفته بیست و هشتم که به میزبانی خودروسازان بود را به ورزشگاه آزادی منتقل کرده و زمان آن را نیز تغییر دادند چرا که در آن هفته استقلال هم در استادیوم آزادی باید به میدان می‌رفت.

اما راهکار دوم این است که اگر استقلال و پرسپولیس به رقابت برای قهرمانی تا هفته پایانی ادامه دهند، این مسابقه در ورزشگاه دیگری بجز دستگردی برگزار شود تا تماشاگران هوادار استقلال برای مشاهده جشن احتمالی قهرمانی، بتوانند در استادیوم حضور پیدا کنند.

آتیلا حجازی سرپرست استقلال نیز امروز با بیان این موضوع اعلام کرد: فوتبال با تماشاگر زیبا است. اینکه در یک بازی تماشاگران حضور داشته باشند و در مسابقه دیگر آنها به استادیوم نیایند، نمی‌شود. آخرین بازی ما طبیعتاً حساس‌ترین مسابقه ما است و استقلال نیز باید از حضور تماشاگرانش بهره ببرد. حتی اگر میزبان بازی نباشیم، باید از حداقل حضور هواداران برخوردار باشیم. امیدوارم که تمهیداتی اندیشیده شود تا این اتفاق رخ بدهد.

دیگر خبرها

  • پاس گل مقابل پرسپولیس و طراحی یک گل جدید (عکس)
  • حامد لک یاد پرسپولیس افتاد!(عکس)
  • حرف آخر استقلال: هفته پایانی باید با تماشاگر باشد
  • اکبرپور برای ساخت گل خط‌کش داشت! (عکس)
  • سیزدهمین بازی بدون شکست مس رفسنجان
  • تأثیر تیم داوری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • خلاصه بازی آلومینیوم و فولاد + فیلم
  • خیز بلند نساجی برای بقا در لیگ/ فولاد به لبه پرتگاه سقوط کرد
  • خلاصه بازی مس رفسنجان و گل گهر + فیلم
  • ترکیب دو تیم تراکتور و استقلال اعلام شد