Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@21:53:20 GMT

جزئیات برگزاری مراسم ۱۳ آبان در شهرهای استان بوشهر تشریح شد+ فیلم

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۷۴۴۲۱

جزئیات برگزاری مراسم ۱۳ آبان در شهرهای استان بوشهر تشریح شد+ فیلم

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها -مسئول بسیج دانش‌آموزی استان بوشهر با اشاره برگزاری ویژه برنامه‌ ۱۳ آبان در نقاط مختلف استان گفت: همزمان با روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در تمامی نقاط استان بوشهر از جمله شهرهای ۴۰ گانه تجمع دانش‌آموزان برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

مهراب کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با گرامیداشت 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به برنامه‌های این روز پرداخت و اظهار داشت: امسال همزمان با 13 آبان برنامه‌های متنوعی در نقاط مختلف از جمله شهرهای 40 گانه استان بوشهر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برنامه‌های 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در فضای مجازی و حقیقی برگزار می‌شود گفت: این برنامه در فضای حقیقی به سبب شرایط کرونایی به‌صورت محدود و در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی برگزار می‌شود.

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان بوشهر برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و اجتماعی در روز 13 آبان خبر داد و بیان کرد: تولید محتوا در فضای مجازی در رشته‌های مختلف، برنامه‌های ورزشی، هنری و اجتماعی از دیگر برنامه‌های تدوین شده در 13 آبان است.

کیانی دیدار فرماندهان بسیج دانش‌آموزی با ائمه جمعه و مسئولان را از دیگر برنامه‌ها دانست و تصریح کرد: دانش‌آموزان نخبه و برتر و فرماندهان نواحی بسیج دانش‌آموزی ضمن دیدار با مسئولان دستگاه‌ها و ائمه جمعه در برنامه‌های مختلف این روز شرکت می‌کنند.

وی با اشاره به برگزاری تجمع دانش‌آموزان در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در سراسر استان بوشهر تصریح کرد: تجمع دانش‌آموزان در 13 آبان در تمامی نقاط استان بوشهر از جمله شهرهای 40 گانه برگزار می‌شود.

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان بوشهر افزود: تجمع دانش‌آموزان بوشهری ساعت 9 صبح روز 13 آبان در میدان شهید رئیسعلی دلواری برگزار می‌شود و در این تجمع منوچهر متکی وزیر امور خارجه اسبق جمهوری اسلامی ایران و نماینده ادوار مختلف مجلس شورای اسلامی سخنرانی می‌کند.

تبریزی‌ها یوم‌الله 13 آبان فریاد استکبارستیزی سرمی‌دهندمعاون سیاسی سپاه در مراسم 13 آبان استان کردستان سخنرانی می‌کنداشجری: مراسم بزرگداشت13 آبان به شکل اجتماع میدانی و با سخنرانی سرلشکر سلامی برگزاری می‌شود

کیانی به آغاز لیگ علمی پایا در هفته بسیج دانش‌آموزی اشاره کرد و گفت: در این برنامه دانش‌آموزان پایه ششم تا یازدهم از 13 آبان شرکت می‌کنند و نفرات برتر و برگزیده‌ها به رقابت‌های ملی اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/190/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: روز ملی مبارزه با استکبار جهانی تجمع دانش آموزان بسیج دانش آموزی برگزار می شود استان بوشهر برنامه ها 13 آبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۴۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می‌شود

پورعباس رئیس سازمان سنجش کشور گفت: با توجه به اینکه تعدادی از داوطلبان در حاجی آباد زیرکوه موفق به حضور در جلسه آزمون سراسری نشدند، آزمون برای این افراد تکرار می‌شود.

او افزود: در سیل اخیر در حاجی آباد زیرکوه حدود ۶۰ نفر از داوطلبان علی رغم اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران تمام امکانات خودشان را بسیج کردند که داوطلبان را به آزمون برسانند و موفق نشدند افزود:  تا ۳ هفته  آینده آزمون مجدد اختصاصی برای مناطق سیل زده از داوطلبان اخذ می‌شود تا حقی ضایع نشود.

بیشتر بخوانید

تیر، فرصت دوم برای جاماندگان کنکور سراسری در خراسان جنوبی

پورعباس بیان کرد: دانش آموزان و والدین مناطق سیل زده همدردی ما را پذیرا باشند و از نگرانی که برایشان ایجاد شد عذرخواهی می‌کنم.  

رئیس سازمان سنجش کشور با اشاره به اینکه شرایط را دولت جمهوری اسلامی ایران درک می‌کند ادامه داد: با هماهنگی که با استاندار، فرماندار، نمایندگان مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفت، ۳ هفته آینده آزمون سراسری کنکور برای دانش اموزان مناطق سیل زده  برگزار می‌شود.  

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت
  • برگزاری مسابقه نقاشی و جمع آوری زباله در شهر همدان
  • کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می‌شود
  • گزیده ای از خطبه های نماز جمعه شهرهای آذربایجان غربی
  • گزیده از سخنان ائمه جمعه شهرهای استان قم
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه علی بن ابی طالب(ع) تشریح شد
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد