Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در جلسه قرارگاه خدمات اجتماعی پیرامون مشکلات تهران بیان کرد: بی تردید به محض این که احساس شود در تهران شغل و کار وجود دارد و معتادین معالجه می شوند موج حرکت به سمت تهران، آغاز می شود. بسیاری از مسائل شهر تهران از استان ها و شهرهای دیگر به تهران تحمیل می شوند، صحنه‌ای که بارها در کنار ترمینال‌ها به وفور مشاهده شده ناطقان:  مهدی چمران در جلسه قرارگاه خدمات اجتماعی گفت: موضوعات و مسائل استان تهران و شهر تهران، در هم تنیده هستند و حتی بیش از آن با استان البرز نیز وابستگی های بسیاری دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسائلی که در شهر تهران و یا استان تهران روی می دهد تنها به همین شهر خلاصه نمی شود و به کل کشور مربوط است. لذا گاهی برخی از حرکتهای ما می تواند جاذب جمعیت برای تهران باشد.



وی افزود: بی تردید به محض این که احساس شود در تهران شغل و کار وجود دارد و معتادین معالجه می شوند موج حرکت به سمت تهران، آغاز می شود. بسیاری از مسائل شهر تهران از استان ها و شهرهای دیگر به تهران تحمیل می شوند، صحنه‌ای که بارها در کنار ترمینال‌ها به وفور مشاهده شده؛ البته باید به این نکته توجه کنیم که همه این افراد متعلق به این کشور هستند و فرقی نمی کند.

رئیس شورای شهر تهران، با اشاره به این که حل معضلات اجتماعی باید با تاکید بر برخی از پیش فرض ها دنبال شود افزود: قطعا اگر تنها به تهران بسنده کنیم و استان‌های دیگر را فراموش کنیم این معضلات مغفول خواهند ماند مثل زمانی که اعلام شد در تهران خانه می دهند که موج جمعیتی به تهران تحمیل شد و برخی‌ها نیز زمین گرفتند.

وی تاکید کرد: از سوی دیگر مسائل اقتصادی نیز ریشه بسیاری از معضلات است اگر این مسائل حل نشود تلاشهای ما به نتیجه قطعی نخواهد رسید.
منبع: انتخاب برچسب ها: مشکلات ، ناطقان ، تهران ، خدمات ، معالجه ، جلسه ، شورای شهر

منبع: ناطقان

کلیدواژه: مشکلات ناطقان تهران خدمات معالجه جلسه شورای شهر شهر تهران استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۴۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحمیل ضرر به کی‌اف‌سی آمریکا در مالزی برای حمایت از غزه

فست فود آمریکایی کی‌اف‌سی به علت حمایت مردم مالزی از غزه و بایکوت این فست فود زنجیره‌ای، متحمل ضرر هنگفتی شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، استریتس تایمز به نقل از یک روزنامه چینی (نانیانگ سیانگ پائو) گزارش داد که فست فود زنجیره‌ای «کی اف سی» آمریکا به دلیل تحریم‌های اعمال شده از سوی مردم مالزی مجبور شد 108 شعبه خود را تعطیل کند.

این تحریم از زمان آغاز جنگ غزه اعمال شده و زیان‌های زیادی به این فست فود زنجیره‌ای وارد کرده است.

QSR Brands که مالک و اداره کننده امتیازات فست فود کی‌ اف سی در مالزی است، فعالیت 108 شعبه در سراسر کشور را به حالت تعلیق در آورده است.

مالزی کشتی‌های مرتبط با اسرائیل را تحریم کرد

QRS امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد که «در پاسخ به شرایط چالش‌برانگیز اقتصادی»، اقدامات پیشگیرانه‌ای را برای تعطیلی موقت مراکز به منظور مدیریت هزینه‌های رو به رشد کسب‌وکار و تمرکز بر فروشگاه‌های شلوغ کی‌اف‌سی انجام داده است.

بررسی‌های استریتس تایمز در سه شعبه کوالالامپور نشانه‌هایی از تعطیلی موقت آنها داشت. جعبه‌ها داخل رستوران ها چیده شده بود. بر خلاف ادعای شرکت، کارگران فروشگاه‌های همسایه گفتند که یک هفته پیش به دلیل کمبود مشتری تعطیل شده‌اند.

به نوشته روزنامه چینی نانیانگ سیانگ پائو، در ایالت کداح مالزی، 11 فروشگاه کی‌اف‌سی بسته شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طبقه‌بندی مشاغل در واحدهای تولیدی زنجان به طور ویژه پیگیری شود
  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • ایجاد مراکز مشاوره فعال برای حل مشکلات دانشجویان
  • «بمب‌های شهری» را برای کاهش ریسک زلزله شناسایی کنیم
  • خط رو خط مسائل اجتماعی
  • ضرورت برگزاری جشنواره فیلم اقوام ایرانی با قدرت و کیفیت
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • تحمیل ضرر به کی‌اف‌سی آمریکا در مالزی برای حمایت از غزه