Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرحله گروهی سیزدهمین المپیاد علمی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور از صبح امروز چهارشنبه ۱۲ آبان ماه به صورت حضوری آغاز شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سیزدهمین المپیاد علمی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور روز‌های ۱۲ و ۱۳ آبان سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد. المپیاد علمی هرساله در دو مرحله آزمون انفرادی و دو مرحله گروهی برگزار می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت کنندگان در این آزمون، پس از رقابت دانشگاهی و کسب امتیازات بر اساس سهمیه بندی اعلام شده از دبیرخانه المپیاد تعداد ۲۵۰۰ دانشجو در شش حیطه وارد مرحله اول آزمون انفرادی یا اصطلاحا غربالگری می‌گردند که امسال در ۱۳ خرداد در ۳۹ دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد، سپس در هر حیطه ۹۰ نفر به تعداد جمعا ۵۴۰ نفر از دانشجویان برتر وارد مرحله دوم انفرادی و مرحله اول گروهی می‌شوند که طی آن دانشجویان پروژه‌های تحقیقاتی خود را انجام می‌دهند.

امسال مرحله دوم انفرادی در تاریخ اول مهرماه برگزار شد و بر اساس نمرات انفرادی دوم و گروهی اول منتخبین راه یافته به مرحله دوم گروهی مشخص شدند. تعداد منتخبین راه یافته به مرحله دوم گروهی ۲۱۵ نفر هستند.

در مرحله دوم گروهی سیزدهمین المپیاد علمی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور ۲۱۵ دانشجو در ۶ حیطه‌ استدلال بالینی، آموزش پزشکی، کارآفرینی در بستر دانشگاه‌های هزاره سوم، مدیریت نظام سلامت، تفکر علمی در علوم پایه، مطالعات میان رشته‌ای علوم انسانی و سلامت؛ به تفکیک ۱۰۱ دانشجوی دختر و ۱۱۴ دانشجوی پسر شرکت کرده‌اند.

سیزدهمین المپیاد علمی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به صورت حضوری و گروهی در تهران برگزار خواهد شد و ورود دانشجویان منتخب دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور برای شرکت در این المپیاد از صبح امروز با استقبال گرم کمیته استقبال در حال انجام است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: المپیاد علمی دانشجویی المپیاد علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سیزدهمین المپیاد علمی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور مرحله دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۵۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۱ خرداد؛ آخرین فرصت ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجویان

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سامانه انتقال دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور جهت نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از اول اردیبهشت ۱۴۰۳ فعال شد.

دانشگاه‌های علوم پزشکی باید در زمان بندی اعلام شده نسبت به ثبت درخواست، رسیدگی و پاسخگویی به تقاضا‌های انتقال دانشجویان بر اساس بازه‌های زمانی اشاره شده با رعایت ضوابط و مقررات آموزشی و مصوبات شورای عالی برنامه‌ریزی علوم پزشکی در رشته مقاطع مختلف اقدام کنند.

شنبه ۱ اردیبهشت تا چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۳: ثبت درخواست توسط دانشجویان متقاضی در دانشگاه‌های مبداء و بارگذاری مدارک لازم

شنبه ۲ تیر تا شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳: بررسی مدارک و اعلام نقص توسط دانشگاه مبداء و ویرایش توسط دانشجو

یکشنبه ۱۷ تیر تا یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳: رسیدگی و اعلام نتیجه اولیه توسط دانشگاه مبداء

دوشنبه ۱ مرداد تا سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳: بررسی مدارک و اعلام نقص توسط دانشگاه مقصد و ویرایش توسط دانشجو

چهارشنبه ۱۷ مرداد تا چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳: بررسی و اعلام نتیجه توسط دانشگاه مقصد و تایید نهایی و تثبت نتیجه نهایی فرایند توسط دانشگاه مبدا و ارسال به دانشگاه مقصد

سامانه میهمانی در طول نیمسال تحصیلی فعال بوده و نیازی به رعایت این جدول زمانبندی نیست.

همچنین با توجه به ممنوعیت انتقال دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی، تصمیم گیری در خصوص انتقال این دسته از دانشجویان طبق روال سنوات گذشته به عهده کمیسیون موارد خاص انتقال دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی (Ph.D) وزارت بهداشت خواهد بود.

در دانشگاه‌هایی که سامانه انتقال در موعد مقرر فعال نیست، مسؤولیت به عهده همان دانشگاه بوده و از ارجاع هرگونه مکاتبه اداری و یا دانشجو به وزارت بهداشت جهت اخذ مجوز خارج از سامانه خودداری شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • افتتاح خوابگاه متأهلی برای ۱۲۰ دانشجوی علوم پزشکی تهران
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد
  • افتتاح دفتر همکاری‌های علمی تاجیکستان و علوم پزشکی شیراز
  • ۳۱ خرداد؛ آخرین فرصت ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجویان
  • آئین تجلیل از، برترین‌های المپیاد‌های علمی دانش آموزی در بابل
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز
  • ️پوشش ۱۰۰ درصدی طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور
  • واگذاری دیپلماسی علمی محور مقاومت به دانشگاه شاهد