Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، حسین سیمایی صراف، دبیر هیات دولت در نامه‌ای به اعضای کابینه در خصوص ثبت دریافتی کارکنان دولت در سامانه حقوق و مزایا اولتیماتوم داد.

در نامه دبیر هیات دولت به اعضای آن با اشاره به مصوبه ۹ آذر هیات وزیران آمده: آن دسته از دستگاه‌های اجرایی که تاکنون نسبت به درج و ثبت کامل اطلاعات مربوط به حقوق و مزایای کارکنان خود در سامانه حقوق و مزایا مطابق ماده ۲۹ قانون برنامه ۵ ساله ششم توسعه اقدام نکرده‌اند، به قید فوریت نسبت به درج این اطلاعات با هماهنگی سازمان امور اداری و استخدامی کشور اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس مقرره هیات وزیران، قرار است سازمان اداری و استخدامی بر روند اجرای این مصوبه نظارت کرده و پیگیری آن را از دستگاه‌های اجرایی بر عهده داشته باشد.

شنیده‌ها حاکی است، قرار شده دستگاه‌هایی که نسبت به اجرای این مصوبه اقدامات لازم را انجام ندهند، برای پرداخت حقوق و مزایای آذرماه کارکنان آنها محدودیت‌هایی ایجاد شود.

کد خبر 635648 برچسب‌ها حقوق و دستمزد هیات دولت

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: حقوق و دستمزد هیات دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۵۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان قوه قضائیه صادر شد

 مدیرکل امور اداری و کارگزینی کارکنان اداری قوه قضائیه از صدور احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان رسمی، پیمانی و قراردادی قوه قضاییه خبر داد.

به گزارش ایلنا، محسن برزوئی عنوان کرد: صدور احکام تغییر ضریب و افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان اعم از رسمی، پیمانی و قراردادی آغاز شده و در حال انجام است. 

 برزوئی افزود: مزایای ناشی از تغییرات حاصله در احکام کارکنان، با حقوق اردیبهشت ماه قابل پرداخت خواهد بود.

 مدیرکل امور اداری و کارگزینی کارکنان اداری قوه قضائیه گفت: فرایند صدور احکام همچنان ادامه خواهد داشت و تلاش می‌شود تا غالب کارکنان رسمی، پیمانی و قراردادی کار معین از مزایای افزایش ضریب سال جاری، در اردیبهشت ماه بهره مند شوند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رییس سازمان خصوصی سازی: ۵ میلیارد سهام ترجیحی به نام کارگران شد
  • نظر مجلس درباره اعتراض بازنشستگان تامین اجتماعی به مصوبه افزایش حقوق؛ همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری از خرداد
  • واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان در آمریکا
  • واکنش معاون قوه قضاییه به برخورد با زنان و دختران در آمریکا: چه کسی به داد آنها می‌رسد؟
  • واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان و دختران در آمریکا
  • رئیس جمهور در جلسه هیات دولت: امروز در غرب شاهد تقابل جریان شرافت در مقابل شرارت هستیم
  • اخراج کارکنان برج میلاد تکذیب شد
  • شورای نگهبان نسبت به مصوبه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان ایرادی نداشت
  • تعیین تکلیف ماشین‌آلات راهسازی و معدنی رسوبی
  • احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان قوه قضائیه صادر شد