Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-رهبر معظم انقلاب در نامه‌ای که در آن به رسانه ای شدن گزارش یکی از کمیسیون های مجلس، پیش از بررسی و صدور حکم در دادگاه صالحه اعتراض شده است مرقوم فرموده‌اند: «شکایت بجاست؛نباید پیش از اثباتِ جرم، موضوع را رسانه ای می کردند. دنبال کنید به نحوی جبران شود».

خبرگزاری میزان - رییس مجلس شورای اسامی گفت: رهبر معظم انقلاب در نامه‌ای که در آن به رسانه ای شدن گزارش یکی از کمیسیون های مجلس، پیش از بررسی و صدور حکم در دادگاه صالحه اعتراض شده است مرقوم فرموده‌اند: «شکایت بجاست؛نباید پیش از اثباتِ جرم، موضوع را رسانه ای می کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دنبال کنید به نحوی جبران شود».

قالباف ادامه داد: بنظر می رسد این تذکر که حاکی از اهمیت توجه به حقّ الناس است نه فقط برای همکاران اینجانب در مجلس بلکه برای همۀ صاحبان رسانه ها وتریبون ها مخصوصاً تریبون های رسمی و همچنین همۀ فعالان عرصه های اجتماعی و رسانه‌ای،می‌تواند فصل الخطاب قرار گیرد و نشان می‌دهد تازمانی که جرمی به اثبات نرسیده است ذکر اسامی افراد مجاز نیست.

وی افزود: به نوبۀ خود از همۀ همکارانم می‌خواهم ضمن جبران گذشته، درگزارشات کمیسیون ها،نطق ها وتذکرها نسبت به رعایت این رهنمود جدی باشند وامیدوارم سایر تریبون ها و رسانه های رسمی و غیررسمی کشور و همچنین فعالان رسانه ای که خود را ملتزم به رعایت رهنمودهای رهبرانقلاب می دانند نیز در رعایت این مساله کوشا باشند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در همین زمینه:
رهبر انقلاب: برای وحدت مسلمین باید تبیین، برنامه‌ریزی و تقسیم کار کنیم

برچسب ها: رهبر انقلاب قالیباف

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رهبر انقلاب قالیباف رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۵۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمعی از معلمان با رهبر انقلاب دیدار کردند

به گزارش «نماینده»، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم، هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح امروز (چهارشنبه) در حسینیه امام خمینی (ره) با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

مشروح خبر و تصاویر تکمیلی متعاقباً منتشر می‌شود.

دیگر خبرها