Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،محمدعلی قاسمی رئیس حوزه هنری استان ایلام گفت: ۷ اثر برای رونمایی در کنگره ملی سرداران و ۳۰۰۰ شهید استان ایلام با موضوع خاطرات و زندگینامه شهدای استان از جمله خاطرات آیت الله حیدری ایلامی، شکارچی گوش برها، جنگجوی قهرمان، وقتی گمشدم و حدیث بیقراری مهران به چاپ رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به تلاش حوزه هنری ایلام برای تولید آثار فاخر ویژه این کنگره در حوزه موسیقی بیان کرد: در زمینه آلبوم موسیقی ۷ سرود فاخر با عنوان «آواز آب» به پنج زبان مختلف فارسی، کردی جنوبی، لری، عربی و انگلیسی با همکاری آموزش و پرورش و حوزه هنری مرکز انجام شده است.

رئیس حوزه هنری ایلام از تولید تصنیف «ای وطن» ویژه مدافعان سلامت خبر داد و افزود: این اثر هنری با هدف توجه به مدافعان سلامت در دوران شیوع کرونا تولید شده و علاوه بر این تولید تصنیف گفتمان آرامش که در آن شهید به عنوان مظهر انسان دوستی و دفاع از جنبش‌های آزادی بخش کشور‌های جهان معرفی خواهد شد، در دستور کار قرار گرفته است.

قاسمی اعلام کرد: هشت متن نمایش خیابانی با محور هشت شهید شاخص استان تهیه شده که در مجموع ۴۰ اجرا در ایام برگزاری کنگره در استان خواهند داشت.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کنگره ملی کنگره شهدا حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۵۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت‌های فرهنگی با پیوست هنری تاثیرگذاری بیشتری بر جامعه دارد

 سرهنگ علی میرزایی مسئول بسیج دانش آموزی سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در آیین اختتامیه جشنواره نمایش، عکس و استنداپ کمدی بسیج دانش آموزی این استان، اظهار کرد: مخاطب معمولا در قالب هنر نسبت به موضوعات مختلف مجاب می‌شود چرا که زبان هنر عالم‌گیر و برای عموم مردم قابل فهم و درک است.

وی افزود: در این میان دانش آموزان باید به فراخور زمان، برای بیان مسائل مختلف جامعه از قدرت تاثیرگذار هنر استفاده کنند و دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی نیز ظرفیت دانش‌آموزان خلاق و مستعد را در زمینه خلق آثار هنری با موضوعات مختلف به کارگیری کنند.

میرزایی تاکید کرد: دشمن امروزه تحکیم بنیان خانواده را مورد هجمه قرار داده است و دانش‌آموزان نیز متاثر از این فضای مسموم تبلیغاتی شبکه‌های رسانه‌ای دشمنان هستند.

وی ادامه داد: هدف دشمنان ایجاد فاصله بین دانش‌آموزان و والدین آنهاست تا حریم و حرمت‌های مرسوم در بین خانواده‌ها به تدریج شکسته و کم‌رنگ شود.

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام یادآور شد: برای حفظ شأن و جایگاه خانواده و والدین در نزد دانش‌آموزان، بسیج دانش‌آموزی با مشارکت مدارس استان جشنواره عکس " به نام پدر - به نام مادر" را برگزار کرد.

 در پایان این جشنواره از دانش‌آموزان برگزیده در بخش‌های نمایش صحنه‌ای و استندآپ کمدی با موضوع انتخابات و عکس با موضوع خانواده و والدین با اهدای لوح با حضور مسئولان اجرایی و فرهنگی استان قدردانی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • رونمایی از دستگاه میکروب شناسی در ایران
  • رونمایی از دستگاه میکروب‌شناسی در نمایشگاه علوم آزمایشگاهی
  • رونمایی از دستگاه میکروب شناسی در کنگره علوم آزمایشگاهی
  • هم اندیشی برای تولید آثاری فاخر و در خور دو هزار شهید استان
  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • فعالیت‌های فرهنگی با پیوست هنری تاثیرگذاری بیشتری بر جامعه دارد
  • تابلوی «فرزند خلیج فارس» در بوشهر رونمایی شد
  • تابلوی «فرزند خلیج فارس» در بوشهر رونمایی شد
  • از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت رونمایی می‌شود
  • رونمایی از درب طلای حرم امام رضا(ع) در دهه کرامت