Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفارت ژاپن در تهران اعلام کرد که دولت ژاپن نشان افتخار خورشید تابان و ستاره زرین و سیمین را به علاءالدین بروجردی اعطا کرد. 

به گزارش ایسنا، سفارت ژاپن در تهران اعلام کرد: در تاریخ ۱۲ آبان سال ۱۴۰۰ ( به وقت ژاپن) دولت ژاپن اعطای نشان افتخار خورشید تابان و ستاره زرین و سیمین را به علاء الدین بروجردی (معاون سابق امور آسیا و اقیانوسیه وزارت امور خارجه رئیس گروه  دوستی پارلمانی ایران و ژاپن) که شهروند ایرانی می باشد، اعطا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاءالدین بروجردی در وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران مسئولیت های مختلفی را بر عهده داشته و به عنوان معاون امور آسیا و اقیانوسیه وزارت امور خارجه و همچنین پس از انتخاب به عنوان نماینده مجلس به عنوان رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و ژاپن ، در جهت حفظ و توسعه روابط ژاپن و ایران نقش بسزایی ایفا کرد.

سفارت ژاپن در ایران نقش آفرینی بیش از پیش دکتر بروجردی، در راستای توسعه و گسترش تعاملات بین دو کشور را آرزومند است.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: علاء الدين بروجردي ایران و ژاپن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۵۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاخارووا: بازدارندگی هسته‌ای روسیه جای تردید ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، «ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه روز جمعه اعلام کرد که میزان خطرات هسته ای در جهان به دلیل سیاست مخرب غرب به طور جدی افزایش یافته است.

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه ای تاکید کرد: متأسفانه در حال حاضر در نتیجه سیاست مخرب غرب، سطح خطر هسته ای به طور جدی افزایش یافته است.

زاخارووا در این بیانیه افزود که مسکو به آمریکا و ناتو درباره پیامدهای فاجعه‌بار احتمالی این رویکرد، که با هدف تضعیف امنیت روسیه دنبال می شود، هشدار داده است.

دیپلمات ارشد روس متذکر شد که اثربخشی بازدارندگی هسته‌ای روسیه در سطح لازم و کافی تضمین شده است و نباید کوچک‌ترین تردیدی در این باره کرد.

کد خبر 6089273

دیگر خبرها

  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به تحریم های سه کشور علیه ایران: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • سخنگوی وزارت خارجه: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • سفر اردوغان به آمریکا به تعویق افتاد
  • توجه ایران به رهایی خدمه کشتی توقیف شده با پرچم پرتغال
  • کره شمالی : بدترین وضعیت حقوق بشر در جهان را در آمریکا داریم
  • هیولای کنکور را با افتخار برپا کردیم!/دیپلماسی را نادیده نگیریم/كريدور عراق-اردوغان- اروپا
  • سفر رئیسی حائز اهمیت است/تحریم‌های آمریکا اهمیتی ندارد
  • زاخارووا: بازدارندگی هسته‌ای روسیه جای تردید ندارد
  • دیدار و گفت‌‌وگوی معاون سیاسی وزارت خارجه ایران با نماینده ویژه پوتین
  • سخنگوی عرب زبان وزارت خارجه آمریکا استعفا کرد