Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@16:40:00 GMT

دانش‌آموزان بسیجی الگوی سایر دانش‌آموزان باشند

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۷۵۹۵۳

دانش‌آموزان بسیجی الگوی سایر دانش‌آموزان باشند

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار هدایت الله امیری در همایش حجاب و عفاف دانش آموزان بسیجی تحت عنوان دختران زهرایی و زینبی در شهرستان حاجی آباد که به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی برگزار شد، اظهارداشت: شعار ایمان، قلم و شجاعت رمز موفقیت دانش آموزان نخبه و بسیجی است که باید این مهم را همواره سرلوحه زندگی فردی و اجتماعی و کارهای خود قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با ذکر این نکته که پذیرش مسوولیت همراه با ایمان و اعتقاد راسخ، موفقیت و پیروزی را به دنبال خواهد داشت، بیان داشت: فعالیت های معنوی و شرکت در مراسم های مذهبی، اخلاص، صداقت در گفتار و عمل، رمز موفقیت افراد بوده است و دانش آموزان بسیجی باید در این زمینه الگوی دیگر دانش آموزان باشند.

جانشین سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان اظهارداشت: نقش جامعه زنان در اسلام از صدر تاکنون بر کسی پوشیده نیست و روشنگری و بصیرت دهی حضرت زینب (س) سبب شد تا جبهه حق روشن شود. نقش زنان در هشت سال دوران دفاع مقدس نقشی بی بدیل بوده و امروز نیاز است تا این نقش ارزنده بیش از پیش دیده شود تا ایستادگی و مقاومت جبهه حق در مقابل استکبار، بیشتر شود.

وی یادآورشد: امروز دشمنان حجاب، عفاف و تفکر زنان این کشور را هدف گرفته اند و ایستادگی زنان در سنگر عفاف و حجاب، پیروزی های انقلاب اسلامی را رقم زده است.

جانشین فرماندهی سپاه هرمزگان ادامه داد: با مطالعه وصیت نامه شهدا خواهیم دانست که توصیه اصلی آنها عفاف و حجاب بوده و اگر ما نتوانیم این سنگر را حفظ کنیم شکست خواهیم خورد.

سردار امیری گفت: آسایش و امنیت در جمهوری اسلامی به راحتی به دست نیامده و باید با بصیرت و روشنگری سنگر عفاف و حجاب را حفظ کرد تا شکست نصیبمان نشود.

کد خبر 5342688

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان حاجی آباد سپاه امام سجاد ع استان هرمزگان بسیج دانش آموزی ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا واکسن کرونا یوم الله 13 آبان گرگان لیگ برتر فوتبال ایران پدافند غیرعامل شهرداری قم ایلام عکس استانها بارش باران دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۵۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت فعالان سیاسی از اجرای طرح نور

 فرمانده انتظامی کردستان در جمع فعالان سیاسی، با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای امنیت بیان داشت: دشمنان اسلام با هدف قراردادن موضوع عفاف و حجاب، در جامعه درصدد ترویج بی حیایی و بی عفتی در جامعه هستند.

سردار علی آزادی افزود: تضعیف عفاف و حجاب در جامعه زمینه ساز کاهش امنیت است و استحکام بنیان خانواده را به خطر می‌اندازد.

وی با تاکید بر اینکه موفقیت طرح نور نیازمند حمایت مردمی است، بیان داشت: اجرای طرح نور در جامعه، طبق قانون خواسته مسئولان و مطالبه عمومی مردم برای مقابله با ناهنجاری می‌باشد.

سردار آزادی در ادامه با قدردانی از تدابیر فرمانده کل انتظامی کشور در اجرای طرح نور، از علما، احزاب سیاسی و مردم که در این طرح مهم همانند دیگر ماموریت با پلیس همراهی، مشارکت نموده اند، تشکر و قدردانی کرد.

 در این جلسه جمعی از فعالان سیاسی استان ضمن بیان نکته نظرات خود از اجرای طرح عفاف و حجاب حمایت و از اقدامات پلیس استان در این خصوص و ایجاد امنیت و آرامش روانی شهروندان تقدیر کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه متفاوت با موضوع عفاف و حجاب در یزد
  • بانوان مشگین‌شهری در حمایت از طرح عفاف و حجاب فراجا تجمع کردند
  • تجمع مردم اصفهان در حمایت از طرح عفاف و حجاب
  • رژیم صهیونیستی در عرصه نظامی به هیچیک از اهدافش نرسید
  • (تصاویر) تجمع مردم اصفهان در حمایت از طرح عفاف و حجاب
  • معلمان الگوی خوبی برای دانش آموزان باشند
  • حجاب و عفاف از مهم‌ترین مولفه‌های عزت خانواده است
  • حمایت فعالان سیاسی از اجرای طرح نور
  • معلم محرک علم و مولد قدرت است
  • پایتخت معنوی ایران هم صدا در حمایت از طرح حجاب و عفاف