Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرلشکر محمد علی جعفری شامگاه سه شنبه در جمع دبیران و مسئولان مجامع تخصصی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در راستای ضرورت فعالیت آتش به اختیار جبهه انقلاب در تمامی عرصه‌های پیشرفت کشور، اظهار داشت: مسئله آتش به اختیار را نباید در مسئله فرهنگ خلاصه کرد، بلکه باید در تمامی عرصه‌ها به آن توجه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده قرارگاه حضرت بقیه الله (عج) با تاکید بر لزوم بهره‌مندی از ظرفیت نیروهای جوان و مردمی در راستای پیشرفت کشور، گفت: تحقق بیانیه گام دوم انقلاب از جمله دغدغه‌هایی است با جدیت به دنبال آن هستیم.

سرلشکر جعفری حضور میدانی مردم را لازمه موفقیت در مسیر تحقق اهداف انقلاب اسلامی دانست و افزود: پیاده‌سازی جریان‌های حلقه‌های میانی راهکار تحقق اهداف انقلاب و پیشرفت کشور توسط خود مردم است.

وی با تاکید بر اینکه امروز باید پیشرفت انقلاب اسلامی را به مردم و مجموعه‌های مردمی سپرد، اضافه کرد: لازمه انسجام جریان‌های مردمی برای تحقق این امر جبهه سازی صحیح و همراه با هم‌افزایی است.

فرمانده قرارگاه حضرت بقیه الله (عج) با بیان اینکه تفکرات انحرافی در طول تاریخ انقلاب تلاش کردند تا مردم را از عرصه نقش‌آفرینی در انقلاب خارج کنند، تصریح کرد: امروز مقام معظم رهبری با جدیت در مقابل این امر ایستاده‌اند و تاکید دارند که مردم باید پای کار انقلاب و پیشرفت کشور باشند.

سرلشکر جعفری هدف نهایی تحقق جریان‌های حلقه‌های میانی را تشکیل تمدن نوین اسلامی دانست و اضافه کرد: اقدامات مردمی باید حتی تا سطح محلات نیز شکل بگیرد.

کد خبر 5342532

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری محمد علی جعفری قرارگاه بقیه الله جوانان گام دوم انقلاب ویروس کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه کرمانشاه آمار کرونا واکسن کرونا یوم الله 13 آبان گرگان لیگ برتر فوتبال ایران عکس استانها پدافند غیرعامل ایلام جشنواره تئاتر خياباني مريوان بنزین پیشرفت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۳۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استادان و معلمان باید در مسیر تحقق جامعه دانش‌بنیان اهتمام ورزند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سیدمحمد جوادموسوی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر در مراسم بزرگداشت هفته آموزش و روز معلم به مناسبت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری که در این واحد دانشگاهی برگزار شد با اشاره به رسالت استادان و معلمان اظهار کرد: اکنون بیش از هر زمان دیگری نقش استادان و معلمان برای تبیین روشنگرانه در جنگ ترکیبی و شناختی دشمن اهمیت یافته است.

وی تأکید کرد:‌ استادان و معلمان باید در این برهه حساس برای رهایی از مشکلات با عزمی الهی و جهادگونه با امیدآفرینی در جامعه به‌منظور تقویت روحیه خودباوری و به ثمر رساندن استعداد‌های نوجوانان و جوانان این مرز و بوم، بیش‌ازپیش نقش‌آفرینی کنند و در ارتقای کیفیت آموزشی و پژوهشی و حرکت در مسیر تحقق جامعه دانش‌بنیان اهتمام جدی ورزند.

تأسیس دانشکده تعلیم و تربیت اسلامی در ۱۵ استان

معاون امور مدارس سما دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی نیز فعالیت‌های علمی، پژوهش و فرهنگی سمای واحد کاشمر را قابل‌قبول و مثبت ارزیابی کرد و گفت:‌ استان خراسان رضوی نگاه ویژه به واحد کاشمر دارد و با توجه به سرمایه‌گذاری خوب صورت گرفته اکنون سهم ۶ مدرسه سمای شهرستان با یک هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز با ۱۵۰ کارکنان سمای کاشمر یک‌دهم جمعیت دانش‌آموزی مدارس سمای استان خراسان رضوی را داراست.

وحید ثانوی گزارشی از وضعیت سمای استان در کشور ارائه داد و بیان کرد:‌ خراسان رضوی در زمینه جذب دانش‌آموز رتبه اول در حوزه فرهنگی(فعالیت‌های فرهنگی، سلامت و تربیت‌بدنی) رتبه چهار کشوری را داراست از یک هزار و ۵۰۰ معلم استان ۵۰۰ نفر در مدارس مشهد حضور دارند، قرارداد‌های اداری این مجموعه به‌روز شده و در کل ازنظر تعداد مدرسه‌های سما در کشور رتبه خوبی داریم.

وی اضافه کرد: دانشکده تعلیم و تربیت اسلامی به‌صورت پایلوت در ۱۵ استان تأسیس شده و ارتباط بین دانشکده تعلیم و تربیت اسلامی با مدارس سما برقرار است.

به گزارش آنا،‌ در پایان به نمایندگی از همه استادان و مربیان از مدیران گروه‌های آموزشی و مدیران مدارس کاشمر با اهدای لوح قدردانی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشست رسالت صندوق بازنشستگی کشوری در تحقق شعار سال برگزار شد
  • استادان و معلمان باید در مسیر تحقق جامعه دانش‌بنیان اهتمام ورزند
  • صف خرید پهپادهای ایرانی؛ پس از موفقیت در عملیات میدانی
  • موفقیت کمپین تحریم اسرائیل در کشورهای اسلامی
  • تاثیر مردمی‌سازی صندوق‌های بازنشستگی بر سفره بازنشستگان
  • تعلیم و تربیت احیاکننده تمدن عظیم اسلامی است
  • افغانستانی‌ها بمانند یا بروند؟!/ ردّ پای ۲۰ ساله لیدر اصلاح‌طلبان در مشکلات مردم و ایران
  • افغانستانی‌ها بمانند یا بروند؟!/ ردّ پای 20 ساله لیدر اصلاح‌طلبان در مشکلات مردم و ایران
  • مسیر تحقق واقعی مشارکت مهم ترین بخش مردمی اقتصاد در جهش تولید و صادرات کشور
  • پایگاه مسجد باید محور همه فعالیت‌ها قرار بگیرد