Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مهدی حسینی مدیرکل دامپزشکی سیستان وبلوچستان  ضمن اشاره به اقدامات و فعالیت‌های مختلف در حوزه دامپزشکی و بیان اهمیت آن در بحث حفظ سرمایه‌های دامی، تامین امنیت غذایی و کمک به اقتصاد و معیشت روستائیان پرداخت و با توجه به موقعیت شهرستان سراوان به طور خاص در خصوص اقدامات دامپزشکی در زمینه واردات دام گزارش داد و خواستار تسهیل روند نظارت بهداشتی دامپزشکی در مرز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مهدی حسینی گفت: در شهرستان سراوان باتوجه به وجود مرغداری‌های متعدد، ترغیب سرمایه گذاران و همکاری و همراهی با متقاضیان احداث کشتارگاه طیورعلاوه بر صرفه اقتصادی، سبب رشد صنعت مرغ خواهد شد و همچنین راه اندازی و فعالسازی مجدد کشتارگاه دام سراوان علاوه بر ایجاد اشتغال در شهرستان، روند واردات دام از مرز‌های این شهرستان را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

در ادامه دیدار، فرماندار سراوان ضمن تشکر از اقدامات دامپزشکی و حضور مدیر کل و هیات همراه در فرمانداری این شهرستان گفت: ورود دام به استان در ۸ ماهه نخست سال جاری نسبت به کل سال گذشته ۶۶ درصد رشد داشته است که این افزایش ورود دام در کنار عدم بروز هیچ گونه اپیدمی نشان از دقت نظر و انجام مطلوب خدمات دامپزشکی در این شهرستان دارد.

در پایان، فرماندار سراوان درخصووص رفع موانع موجود در روند واردات دام و همکاری با پرسنل دامپزشکی مستقر در مرز و همچنین کمک به تامین اعتبار جهت خرید دارو و واکسن و برونسپاری خدمات دامپزشکی، از محل اعتبارات فرمانداری قول مساعد داد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دامپزشکی کشتارگاه دام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۶۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجازات متصدی دارو خانه دامپزشکی متقلب در اشنویه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حسین نجف زاده گفت: پرونده داروخانه دامپزشکی برای عرضه دارو‌های دامی تاریخ گذشته به میزان ۸۴ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان اشنویه رسیدگی شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود:شعبه رسیدگی کننده با بررسی پرونده و ارائه نکردن اسناد و دلایل قانونی، تخلف انتسابی را محرز اعلام و متهم را به پرداخت ۸۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۱۰ برابر میزان تخلف محکوم کرد.
نجف زاده گفت: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و شبکه دامپزشکی شهرستان اشنویه گزارش تخلف در بازرسی از دارو خانه دامپزشکی کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی سیستم پرداخت بدون تماس در حمل‌ونقل عمومی آتن
  • پروژه‌های سلامت محور گیلان در انتظار اعتبار ۱۰۲۵ میلیارد تومانی
  • مصرف دخانیات از مهم‌ترین عوامل ایجاد سرطان دهان
  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • مجازات متصدی دارو خانه دامپزشکی متقلب در اشنویه
  • دستگاه آمارگیری کشتار طیور در گناباد تولید شد
  • ۱۵ هزار تخت بیمارستانی جدید تا پایان امسال راه‌اندازی می‌شود
  • هشدار دامپزشکی زرند درباره بیماری تب کنگو
  • جلوگیری از واردات واکسن‌های دامی دارای مشابه داخلی