Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-30@08:31:08 GMT

جدال توئیتری تد کروز با خطیب‌زاده

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۷۷۳۶۳

جدال توئیتری تد کروز با خطیب‌زاده

فرارو- تد کروز، سناتور جمهوری‌خواه از ایالت تگزاس، روز سه‌شنبه به توییت سعید خطیب‌زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران، واکنش نشان داده و گفته است که رئیس جمهوری جمهوری‌خواه آمریکا در آینده از هرگونه توافق با ایران که به تایید کنگره نرسیده باشد، خارج خواهد شد.

ابتدا تد کروز روز یکشنبه در واکنش به خبری در خصوص رویکرد جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا در قبال توافق هسته‌ای ایران نوشته بود: "اگر هر توافقی با ایران به عنوان یک معاهده توسط سنا تصویب نشود - که بایدن می داند که چنین اتفاقی نخواهد افتاد - مطمئنا هر رئیس جمهور جمهوریخواه در آینده آن را پاره خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

در واکنش به این توییت تد کروز، سعید خطیب زاده در توییتی روز دوشنبه نوشت: «جهان حقیقتا به آنچه آقای تد کروز سناتور جمهوری خواه آمریکا بدان اعتراف می‌کند، واقف است؟»

او تاکید کرد: "این مسئولیت رییس‌ جمهوری آمریکاست که جامعه بین‌الملل از جمله تمام اعضای برجام را قانع کند که امضایش واقعا معنایی دارد."

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در این پیام افزود: «این امر مستلزم تضمین‌های عینی است. هیچ‌کس چیزی کمتر از این را نمی‌پذیرد.»

در واکنش به این توییت سعید خطیب‌زاده، تد کروز نوشت: «رئیس جمهوری جمهوری‌خواه در آینده هر توافقی با ایران را که معاهده نشده باشد پاره خواهد کرد.»

منبع: فرارو

کلیدواژه: تد کروز سعید خطیب زاده ایران آمریکا جمهوری خواه خطیب زاده تد کروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۷۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| مهمترین چالش استقلال در جدال تبریز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هافبک پرتغالی تیم تراکتور که این فصل ۹ پاس گل داده و همراه با ابوالفضل جلالی صدرنشین گلسازان لیگ برتر ایران محسوب می‌شود، در حالی پای به بازی استقلال می‌گذارد که برای حفظ جایگاه صدرنشینی خود باید در این بازی هم پاس گل بدهد.

بنابر روایت ورزش سه، نکته جالب در مورد آلوز این است که او فصل گذشته توانست در بازی با پرسپولیس و استقلال برای تیمش گلسازی کند و حالا تجربه جالبی از نمایش درخشان برابر دو تیم سرخابی دارد.

با این حال ریکاردو این فصل در برابر تیم‌های مدعی عملکرد چندان خوبی نداشته و با وجود اینکه ۹ گل ساخته، برابر مدعیان چندان موفق ظاهر نشده و حالا این آخرین فرصت اوست تا بتواند هدف خود را تحقق بخشد و در برابر استقلال دو رقمی شود.

این در حالی است که ریکاردو آلوز در دوران قربان بردیف و پاکو خمس به عنوان عنصر اصلی بازی‌سازی تراکتور شناخته می‌شد و با تکنیک بالا و تسلط بالا در انتقال توپ، بازیکنی مهم در ترکیب این تیم به حساب می‌آمد، اما به هر حال دوندگی کم این بازیکن باعث شده تا انتقاداتی را هم متوجه خود ببیند.

اما دیدار با استقلال جایی است که ریکاردو می‌تواند یک بار دیگر ارزش ذاتی خود به عنوان یک فوق‌ستاره در سطح فوتبال ایران را به نمایش بگذارد، خصوصا اینکه او فصل گذشته به شدت مورد توجه استقلال قرار داشت و تراکتور سراسیمه موفق شد قرارداد او را تمدید کند و حالا این تقابل جایی که الماس تراکتور نشان دهد که ارزش این هزینه بیشتر از سوی باشگاه را داشته است.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900734

دیگر خبرها

  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • واکنش ایلان ماسک به توافق بلندمدت آمریکا با اوکراین
  • کُرسی آینده‌پژوهی یونسکو به قزوین آمد
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • عکس| مهمترین چالش استقلال در جدال تبریز
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • الگری: به تمام اهداف خود نزدیک شده‌ایم و این یعنی فصل خوبی داشتیم
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: غافلگیری ایران در زمان عملیات نبود، در راهبرد و تاکتیک بود
  • واکنش ایران به تحریم‌های آمریکا، انگلیس و کانادا
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به تحریم های سه کشور علیه ایران: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند