Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@08:43:11 GMT

۴۳۸ هکتار از اراضی ملی در مازندران رفع تصرف شد

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۷۷۳۷۳

۴۳۸ هکتار از اراضی ملی در مازندران رفع تصرف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام صادق اکبری افزود: در راستای حفاظت از اراضی ملی و برخورد جدی با سودجویان و تخریب کنندگان اراضی ملی و دولتی ۴۳۸ هکتار از اراضی ملی در ۴۸۴ پرونده و طی اجرای احکام قطعی قضائی از ید غیرقانونی متجاوزان خارج و رفع تصرف شد.

رئیس کل دادگستری استان همچنین اظهار داشت: در برخورد با هرگونه تغییر غیرمجاز کاربری اراضی زراعی و باغات نیزبه تعداد هزار و ۲۲۷ فقره پرونده قضائی رسیدگی و پس ازقلع وقمع بنای غیرمجاز در شش ماه گذشته جمعاً ۱۱۶ هکتار از این اراضی به وضع سابق اعاده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای حفظ حقوق بیت المال استان تصریح کرد: حفظ و حراست و مراقبت از اراضی ملی جز با همکاری سازمان‌های ذیربط، شوراهای اسلامی روستاها، دهیاران، همیاران طبیعت ومردم امکان پذیر نخواهد بود.

عالی‌ترین مقام قضائی استان برلزوم هوشیاری بیش از پیش دستگاه‌های ناظر در انجام وظایف خود در صیانت از بیت المال تأکید کرد و افزود: دستگاه قضائی استان ضمن حمایت از اقدامات قانونی دستگاه‌های متولی با هرگونه موارد تخلف در حوزه منابع طبیعی، حقوق عامه و بیت المال با متخلفان و مجرمان قاطعانه برخورد می‌کند.

کد خبر 5342822

منبع: مهر

کلیدواژه: دادگستری مازندران محمد صادق اکبری رفع تصرف از اراضی ملی ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا یوم الله 13 آبان واکسن کرونا گرگان لیگ برتر فوتبال ایران ایلام پدافند غیرعامل شهرداری قم عکس استانها بارش باران اراضی ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۷۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۱۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی منطقه حفاظت شده البرز جنوبی

‌به گزارش خبرگزاری مهر، امید تونی گفت: نیروهای یگان حفاظت اداره حفاظت محیط زیست کرج مستقر در محور کرج - چالوس با همکاری مأموران منابع طبیعی نسبت به خلع ید و رفع تصرف یک هزار و ۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی منطقه حفاظت شده البرز جنوبی در محدوده روستاهای شهرستانک و سرخدره اقدام کردند و اراضی به بیت المال اعاده وضع شد.

کد خبر 6092128

دیگر خبرها

  • رفع تصرف و خلع ید ۱۰۲۹۷ مترمربع اراضی ملی در شهرستان ساری
  • ۴۷ هزار هکتار شالیزار‌ در مازندران مکانیزه کشت شد
  • آزادسازی بیش از ۲۰ هکتار از اراضی ملی حومه قیروکارزین
  • رفع تصرف ۲۰ هزار مترمربع از اراضی ملی فرخ شهر
  • ۱۰۰ درخت در ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی صالحیه قطع شد
  • قطع ۱۰۰ درخت در ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی صالحیه
  • رفع تصرف بخشی از اراضی ملی در البرز مرکزی شمالی
  • اجرای مدیریت تلفیقی در ۳۰۰۰ هکتار زمین کشاورزی مازندران
  • رفع تصرف ۱۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی منطقه حفاظت شده البرز جنوبی
  • رفع تصرف ۸ هزار متر از اراضی ملی در رودسر