Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@22:37:24 GMT

دانش آموزان طلایه داران فردا هستند

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۷۷۷۹۳

دانش آموزان طلایه داران فردا هستند

ایسنا/البرز رئیس اتحادیه انجمن‌های دانش آموزی استان البرز گفت: در این تشکل مهمترین ویژگی، دانش آموز محوری است که شعار اصلی اتحادیه نیز همین است؛ دانش آموزان طلایه داران فردا هستند.

مجتبی فریدونی در نشست خبری که روز چهارشنبه ۱۲ آبان حول محور برنامه‌های روز ۱۳ آبان برگزار شد، نقش دانش آموزان را در تسخیر لانه جاسوسی اساسی عنوان کرد و گفت:  امام از این اتفاق با عنوان انقلاب دوم یاد کرده‌اند و اتحادیه انجمن‌های دانش آموزی به فرمان امام در سال ۵۸ تاسیس شد که یکی از اصلی‌ترین رسالت‌های آن تربیت مدیران فردا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی به نقش اساسی دانش آموزان در پیروزی دفاع مقدس اشاره کرد و گفت:  از ۳۶ هزار شهدای دانش آموز نزدیک به ۱۶ هزار شهید عضو انجمن اسلامی دانش آموزان بوده‌اند.

فریدونی با اشاره به حضور ۶۰۰ نفر از دانش آموزان عضو اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در روز ۱۳ آبان به عنوان روز استکبار ستیزی گفت: از برنامه های روز ۱۳ آبان می‌توان به شرکت در مراسم راهپیمایی روز دانش آموز، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، پخش مستند دیوانگی، غرفه رباتیک، نجوم و همکلاسی آسمانی که با حضور خانواده‌های شهدای دانش آموز برپاست اشاره کرد.

وی  با بیان اینکه این اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان با حدود ۶ الی ۸ هزار نفر عضو در سراسر البرز فعالیت می‌کند، اظهار کرد: کار ما نخبه یابی و نخبه پروری با هدف پرورش و افزایش جمعیت نخبه است.

وی نحوه عضوگیری این اتحادیه را از طریق معرفی دانش آموزان و نامه به مدارس و جذب دانش آموزان برگزیده عنوان کرد وگفت:  در دوران کرونا  در این اتحادیه با دانش آموزان ارتباطمان قطع نشده و حتی مربیان بسته‌های فرهنگی را برای دانش آموزان پست کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان مجتبی فریدونی البرز دفاع مقدس ۱۳ آبان اتحادیه انجمن دانش آموزان دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۷۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دورهمی دانش آموزان و دبیران ۲۹ سال پیش در میبد


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، این دانش آموزان که حالا هرکدام در مشاغلی در نقاط دور و نزدیک استان مشغول خدمت هستند از دوره دانش آموزی و شب‌های امتحان گفتند.

 

دبیران می‌گفتند با موفقیت دانش آموزان در کنکور سراسری و قبولی دانشگاه‌های معتبر خستگی از تنمان بیرون می‌آمد.


در این دورهمی شور و شعف دوران دانش آموزی در وجود دانش آموز و معلم تداعی شد و چهره‌هایی که هرچند تغییر کرده بود اما حس مشترک معلم و دانش آموز در چشمانشان موج می‌زد.

دیگر خبرها

  • کنگره ملی طب ایرانی، فرصتی برای احیای میراث کهن و ارتقای سلامت جامعه
  • دورهمی دانش آموزان و دبیران ۲۹ سال پیش در میبد
  • یادواره شهدای دانش آموز در یزد 
  • طرح ملی سواد آبی در یزد ۳ ساله شد
  • بسیج دبیرستان‌های فرانسه در حمایت از فلسطین
  • آموزش ۷۰۰ دانش‌آموز در مدرسه رباتیک امیرکبیر
  • جنبش حامی فلسطین به دبیرستان‌های فرانسه کشیده شد
  • طرح ملی سواد آبی در یزد سه ساله شد
  • دلیل علاقه دانش آموزان به نجوم چیست؟ + فیلم
  • همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان برگزار می‌شود