Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی از آمادگی برای اجرای طرح راهداری زمستانی با حمل و ذخیره ۴ هزار تن نمک در راهدارخانه‌های استان خبر داد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ،  منصور نصرتی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی  گفت: با توجه به رسالت این اداره کل برای نگهداری و بازگشایی محور‌های مواصلاتی استان و لزوم حفظ ایمنی در تردد‌ها همه ساله قبل از شروع فصل بارش برف نسبت به حمل و ذخیره نمک و دپو آن همراه با ماسه اقدامات لازم توسط اداره ماشین آلات مرکزی با همکاری ادارات تابعه شهرستانی انجام می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اعلام اینکه دپو و ذخیره نمک یکی از مولفه‌های اصلی و مهم برای آمادگی راهداری زمستانی بوده و وجود آن برای ایمن سازی محور‌ها در فصول بارش برف و یخبندان الزامی است، اظهار داشت: بر این اساس راهداران استان توانستند تاکنون ۴ هزار تن نمک را توسط ماشین آلات راهداری در انبار‌های مخصوص نگهداری و دپو ماسه و نمک واقع در راهدارخانه‌های سراسر استان و نیز در گردنه‌های صعب العبور در فصول بارش برف و کولاک ذخیره نمایند.

این مقام مسئول یادآور شد با هماهنگی‌های انجام گرفته و رعایت کامل موارد ایمنی و نیز برگزاری جلسات مختلف با دستگاه‌ها و نهاد‌های ذیربط تلاش گردیده که حمل و دپوی نمک خساراتی را متوجه محیط زیست و بدنه جاده و مزارع اطراف جاده‌ها وارد نکند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: راهداری و حمل نقل جاده ای آذربایجان غربی راهداری زمستانی نمک پاشی و برفروبی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۷۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و برخورد با ۵۶۲۷ مورد تجاوز به حریم راه‌های مازندران

علی محمد لطفی مسئول واحد حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران از شناسایی ۵۶۲۷ مورد تخلف در حریم راه‌های این استان توسط گشت صیانت از حریم در فروردین ماه امسال خبر داد.

او افزود: ساخت و ساز‌های غیرمجاز در حریم راه‌های مازندران به صورت مستمر توسط گشت‌های راهداری شناسایی می‌شوند که در فروردین ماه سال جاری، ۱۰۵ مورد برخورد با دستفروشان حاشیه راه، ۳۷۰ مورد جمع آوری تابلو‌ها و بنر‌های غیرمجاز، ۱۴ مورد انسداد راه دسترسی غیرمجاز و ۵۸ مورد برخورد با ساخت و ساز غیرمجاز صورت پذیرفت.

لطفی گفت: به استناد ماده ۱۷ قانون ایمنی راه‌ها، ایجاد هرگونه ساختمان و دیوارکشی و تاسیسات به شعاع صد متر از انتهای حریم راه‌ها و حریم راه آهن‌های کشور و در طول کنارگذرهائی که وزارت راه و شهرسازی احداث کرده یا می‌کند و یا مسئولیت نگهداری آن را به عهده دارد بدون کسب مجوز از وزارت مذکور ممنوع است.

او با بیان این که درصورت عدم برخورد با ساخت و ساز‌های غیرمجاز در حریم راه‌های استان، در بحث ایمنی با چالش جدی مواجه خواهیم شد، افزود: حفظ و حراست و پاکسازی از حریم راه‌ها نیازمند یک همت و عزم استانی و ملی بوده که می‌بایست تمامی دستگاه‌های ذیربط خود را ملزم به اجرای آن بدانند.

مسئول حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بر لزوم اجرای قوانین و مقررات ایمنی راه‌ها تاکید کرد و گفت: مردم فهیم استان قبل از هرگونه فعالیتی در خصوص ساخت و ساز در حریم راه نسبت به اخذ مجوز لازم از این اداره کل اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • تشدید سامانه بارشی در آذربایجان شرقی
  • شناسایی و برخورد با ۵۶۲۷ مورد تجاوز به حریم راه‌های مازندران
  • انحراف از جاده یک دستگاه خودرو پراید در محور مهاباد-سردشت
  • واژگونی خودرو پراید در محور ارومیه تبریز ۴ مصدوم بر جای گذاشت
  • سیلاب محور بردسکن به طبس را مسدود کرد
  • شهروندان در آذربایجان‌غربی در ارتفاعات و مسیر رودخانه‌ها اتراق نکنند
  • تدوام سامانه بارشی در آذربایجان غربی/سیلاب و طغیان رودخانه‌ها دور از انتظار نیست
  • ریزش سنگ در جاده پلدختر - خرم‌آباد
  • رفع ۳۴ مورد تجاوز به حریم راه‌های شهرستان بروجرد
  • کسب رتبه اول اداره کل راهداری و حمل و نقل در زمینه درآمد طی پارسال