Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، صرافی باینانس بزرگ‌ترین صرافی ارزهای دیجیتالی از نظر حجم معاملات در بیانیه‌ای عجیب اعلام کرد امکان برداشت از حساب کاربران خود را به صورت موقت به حالت تعلیق در می آورد. این صرافی که در گذشته نیز تصمیمات عجیب زیادی از جمله بستن امکان معامله آتی با اهرم برای بسیاری از کشورها را گرفته بود علت این کار خود را رفع اختلالات ایجاد شده در شبکه تراکنش عنوان کرده است که رفع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین به تازگی وزارت خزانه داری آمریکا در گزارش خود اعلام کرد ارزش بازار ارزهای دیجیتالی با ارزش ثابت (استیبل کوین ها) به بیش از ۱۳۰ میلیارد دلار رسیده که این رقم ۲۰ برابر بیشتر از ارزش آن ها در دو سال پیش است.

این گزارش استفاده از استیبل کوین‌ها را در سطح گسترده مفید دانسته اما هشدار داده است که آمریکا باید حتما مقررات خود را در این حوزه بروزرسانی کند و گسترش دهد.

بیت کوین

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۱.۱۹ تریلیون دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۱.۳۶ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

اتریوم

اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۵۴۴.۶۷ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۸.۹۳ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

بایننس کوین

بایننس کوین با نماد اختصاری BNB یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۹۲.۳۵ میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۳.۲۱ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

قیمت ارز‌های دیجیتالی

شما مخاطبان باشگاه خبرنگاران جوان می‌توانید، قیمت انواع ارز‌های دیجیتالی از جمله بیت کوین و اتریوم در ۱۲ آبان ماه در ادامه این خبر ببینید؛

ارز دیجیتال قیمت (دلار) قیمت (تومان) بیت کوین 63.344 ۱,۷۵۴,۷۵۱,۴۲۶ اتریوم 4.608 ۱۲۷,۶۷۰,۵۷۸ بایننس کوین 554 ۱۵,۳۷۱,۲۴۱ تتر 1 ۲۷,۷۴۹ سولانا 230 ۶,۳۸۸,۷۰۵ کاردانو 2.12 ۵۸,۶۴۰ ریپل 1.20 ۳۳,۳۹۵  پولکادات 51.35 ۱,۴۲۶,۳۳۴

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیت کوین قیمت بیت کوین ارز دیجیتال ارز دیجیتال ارزش بازار بیت کوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۷۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، پیمان محقق گفت: طرح مدیریت پارک حاشیه‌ای با هدف توزیع عادلانه جای پارک، روان سازی ترافیک و کاهش تصادفات در هسته مرکزی شهر آغاز شد.
مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری شهرکرد افزود: این طرح در خیابان‌های کاشانی، شریعتی، مولوی، سعدی، ملت، خواجه‌نصیر، ولیعصر، فردوسی، ۱۲ محرم و بلوار حافظ در حال اجراست.
وی افزود: برای اجرای این طرح ۲ دستگاه موتورسیکلت تجهیز و بر حسب تعرفه‌های مصوب شورای اسلامی و شورای همتا، هزینه پارک حاشیه‌ای را محاسبه و از حساب کاربری استفاده کنندگان از این طرح کسر خواهد شد.
محقق گفت: در این طرح در محل تابلو‌های نصب شده کد‌های QR وجود دارد که شهروندان با اسکن نمودن کد می‌توانند نسبت به ثبت نام اولیه در طرح اقدام و حساب کاربری مورد نیاز را تعریف و نسبت به شارژ آن اقدام کنند.
وی افزود: در صورتی که شهروندی از پارک حاشیه‌ای در این معابر استفاده و حساب کاربری آن شارژ نداشته باشد و یا در طرح ثبت نام نکرده باشد پس از ۷۲ ساعت در صورتی که اقدامی انجام نشود، جریمه توقف ممنوع برای خودرو صادر می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • بازار رمزارز‌ها / سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
  • پتانسیل ایران در استخراج رمزارز از گاز فلر
  • روند نزولی بیت کوین آغاز شد؟
  • نزول بیت‌کوین و اتریوم / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد + فیلم
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد
  • اپل آی‌دی بسیاری از کاربران در سراسر جهان غیر فعال شده است
  • نگاه سرمایه‌گذاران به این آلت‌کوین‌ها/ پتانسیل سودآوری این رمزارزها بالا است!
  • اپل کاربران را از اپل آی دی بیرون می اندازد
  • بیت کوین به ۶۳ هزار و ۸۲۲ دلار رسید