Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@20:53:05 GMT

اردبیل در توسعه حل اختلاف جایگاه دوم کشور را کسب کرد

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۷۷۹۶۷

اردبیل در توسعه حل اختلاف جایگاه دوم کشور را کسب کرد

گروه استان‌ها - معاون شورای حل اختلاف دادگستری استان اردبیل گفت: استان اردبیل در ۲۳ شاخص ارزیابی مرکز توسعه حل اختلاف کشور جایگاه دوم را به دست آورده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، به‌نقل از روابط‌عمومی شورای حل اختلاف استان اردبیل، حجت‌الاسلام علوی اظهار داشت: فعالیت توسعه حل اختلاف استان اردبیل در یک سال گذشته با محوریت 23 شاخص مورد بررسی قرار گرفت که در بین استان‌های کشور از لحاظ رتبه و جایگاه موفق به کسب رتبه دوم شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی این شاخص‌ها را صلح و سازش، آزادی زندانیان، سازش در پرونده‌های قصاص نفس، نسبت پرونده‌های رسیدگی شده به وارده، نسبت نقض آراء شورا، میزان رضایت ارباب رجوع، نسبت پرونده‌های مسن و روابط عمومی و وب سایت اعلام کرد.

معاون شورای حل اختلاف دادگستری استان اردبیل گفت: کسب این مقام برتر را مرهون حمایت‌های رئیس کل دادگستری، زحمات و تلاش های قضات و اعضا و کارکنان شوراهای حل اختلاف استان اردبیل هستیم.

علوی بیان کرد: این مجموعه تلاش می‌کند تا با ورود به موقع در پرونده‌های ارجاعی مانع از هدایت پرونده به سمت محاکم قضائی شده و با رعایت اصل صلح و سازش عمده پرونده‌ها مختومه شود.

38 مازندرانی با تلاش شورای حل اختلاف از دار مجازات رهایی یافتندشعب "همیاران شورای حل اختلاف مساجد" باید هویت مشخص حقوقی و قانونی بگیردآستان امامزادگان عینعلی و زینعلی (ع) مأمنی برای حل مشکلات مردم / از احداث سلامتکده طب‌سنتی تا راه‌اندازی شورای حل اختلاف

معاون شورای حل اختلاف دادگستری استان اردبیل گفت: تلاش با هدف حل و فصل مشکلات مردم و جلوگیری از اطاله دادرسی و همسوسازی اهداف با سند تحول و منویات ریاست قوه قضاییه از اهداف اصلی مجموعه  شوراهای حل اختلاف استان است.

انتهای پیام/131/ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای حل اختلاف حل اختلاف استان استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۷۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب ۵ قاضی و ۲۴ کارمند در دادگستری فلاورجان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس کل دادگستری استان اصفهان در بازدید از حوزه قضایی شهرستان فلاورجان گفت: تا پایان سال گذشته به منظور تامین نیروی انسانی و تقویت حوزه قضایی شهرستان فلاورجان، ۵ قاضی و ۲۴ کارمند جذب شدند.
حجت‌الاسلام اسداله جعفری همچنین آمار صلح و سازش در پرونده‌های شورای حل اختلاف فلاورجان را ۲۷ درصد دانست و افزود: این آمار با توجه به فرهنگ مهرورزی و نوع دوستی مردم منطقه رضایت بخش نیست و باید با برنامه ریزی و تقویت اعضای شورا‌های حل اختلاف این حوزه بهبود یابد.
وی ادامه داد: در بازدید از حوزه‌های قضایی شهرستان‌ها روند ارائه خدمت به مراجعان، با حضور معاونان و مسئولان استانی به طور دقیق بررسی و سپس در جهت رفع مشکلات تصمیم‌گیری می‌شود.

دیگر خبرها

  • دادگاه‌های صلح در تهران ایجاد شود
  • جایگاه شورا در اداره امور کشور نادیده گرفته می‌شود
  • دادگاه‌های صلح در تهران تشکیل می‌شود؟
  • جذب ۵ قاضی و ۲۴ کارمند در دادگستری فلاورجان
  • اختصاص شعب ویژه کارگران و کارفرمایان در گلستان
  • اختصاص شعبه ویژه حل اختلاف کارگران و کارفرمایان در گلستان
  • با مشارکت مردمی صلح و سازش در پرونده های قضایی تحقق پیدا می کند
  • تحقق صلح و سازش در پرونده‌های قضایی با مشارکت مردمی
  • تلاش برای بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان در شورای ششم اصفهان
  • تلاش برای بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان اصفهان در شورای ششم