Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصرایران؛ مصطفی داننده- جعفر پورکبگانی رئیس شورای شهر بوشهر در  در تجمع "حجاب" زنان که در میدان امام بوشهر برگزار شد، شرکت کرد و حرف‌هایی به زبان آورد که هنوز شاخ‌های سبز شده روی سرمان محو نشده  است.

آقای رئیس گفته است:« محیط پیاده رو، میدان‌ها، پارک‌ها، متعلق به شهرداری است و ما اجازه نمی‌دهیم توسط کسانی که فرهنگ غربی دارند استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینها متعلق به نیروهای ارزشمند انقلاب هست و ما باید بهره‌مند شویم.»

دوستان شورای شهر این نوع ادبیات در امارت اسلامی افغانستان هم قفل است چه برسد به ایران!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

به خدا در بسیاری از کشورهای جهان با مهاجران غیرقانونی هم اینگونه برخورد نمی‌کنند که این عضو شورای شهر بوشهر می‌خواهد با همشهری‌ها خود برخورد کند. فرهنگ غربی دارد که دارد! او مالیات می‌دهد، عوارض شهری پرداخت می‌کند و مهم‌تر از همه یک ایرانی است و حق دارد از همه خدمات رسمی و غیر رسمی حکومت و دولت استفاده کند.

چه کسی به شما اجازه داده است که برای حضور مردم در خیابان‌ها تعیین و تکلیف کنید؟ اصلا مگر وظیفه شورای شهر ورود به چنین مسائلی است؟ جنابتان و تمام اعضای شورای شهر و شهرداری‌ها وظیفه دارند، شهرهایی آباد برای همه ایرانی‌ها بسازند چه آنهایی که مطابق فرهنگ غربی زندگی می‌کنند چه آنهایی که سبک زندگی‌شان غربی است.

آنهایی که شما آنها را نماینده فرهنگ غرب می‌دانید، همان افرادی هستند که در زمان انتخابات، دنبال رای گرفتن از آنها بودید. حالا که خرتان از روی پل گذشت، خیابان را برای آنها مسدود می‌کنید؟ حالا آنها حق ندارند از پارک و پیاده رو استفاده کنند؟

به همین سادگی جامعه را به شهروندان درجه یک و دو تقسیم کرده‎‌اید. آنچه شما می‌گویید یعنی نیروهای انقلابی شهروند درجه یک هستند و آنهایی که سبک زندگی شما را ندارند درجه دو و سه.

احتمالا از فردا هم می‌گویید، وام‌ها، خدمات اجتماعی و درمانی را هم دولت اسلامی می‌دهد پس کسانی که فرهنگ غربی دارند، حق ندارند از این امکانات استفاده کنند.

نمی‌دانم چه اصراری است که بخری فکر می‌کنند همه آدم‌های یک جامعه باید سبک زندگی یکسانی داشته باشند و همه مثل هم باشند. نه؛ جامعه‌ای بالنده است که سبک‌های زندگی مختلفی در آن وجود داشته باشد.

مردم به اندازه کافی با مشکلات اقتصادی دسته و پنجه نرم می‌کنند و بهتر است شما و کسانی که مسئولیت در کشور دارید به وظایف خود برسید و روی اعصاب مردم راه نروید. کاش به جای این ادبیات و شرکت در چنین تجمعاتی فکر حل مشکلات شهر بوشهر بودید که به گفته اهالی از شمارش خارج است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: فرهنگ غربی شورای شهر شهر بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۸۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری یکی از اعضای شورای شهر سردشت

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: یکی از اعضا شورای اسلامی شهر سردشت و رئیس یکی از ادارات تابعه شهرداری این شهر دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، ناصر عتباتی از دستگیری یکی از اعضای شورای شهر سردشت و رئیس یکی از ادارت تابعه شهرداری سردشت به اتهام رشوه خبر داد.

وی با اعلام این خبر افزود: وفق دستورات قضائی صادره به اداره اطلاعات و هماهنگی‌های به عمل آمده و با انجام کار دقیق اطلاعاتی یکی از اعضای شورای شهر سردشت و نیز رئیس یکی از ادارات تابعه شهرداری سردشت به اتهام اخذ رشوه دستگیر و تحت قرار بازپرسی رسیدگی کننده قرار گرفتند.

رئیس کل دادگستری آذربایحان‌غربی تاکید کرد: مبارزه با فساد با قاطعیت در جریان است و اجازه نخواهیم داد کسی با سو استفاده از مقام و موقعیت شغلی خود قوانین را زیر پا بگذارد.

کد خبر 748672

دیگر خبرها

  • کودکان با شعر زندگی موفق‌تری خواهند داشت
  • دستگیری یکی از اعضای شورای شهر سردشت
  • ۱۴۶۰ نفر عضو شوراهای شهر و روستای استان بوشهر هستند
  • تأکید مدیر شبکه آموزش بر پاسداشت زبان فارسی و شعر و موسیقی اصیل ایرانی
  • بهره‌برداری از طرح‌های مختلف همزمان با روز شوراها در بوشهر
  •  برگزاری ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • زنان نباید از تحصیل محروم شوند
  • اظهارنظر مجاهد درباره سفرهای مقامات متعدد سیاسی به کابل
  • پیام محمدعلی اسلامی ندوشن به خاتمی چه بود؟ / شاهنامه نمی گذارد ایران در خواب غفلت باقی بماند / ادیبان و فیلسوفان بزرگی که عامل تهاجم فرهنگی اعلام شدند