Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@23:15:21 GMT

«شاهچراغی» استاندار قم شد

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۷۸۱۱۰

«شاهچراغی» استاندار قم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، اعضای هیأت دولت در نشست امروز خود به ریاست آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، پس از بررسی سوابق «سیدمحمدتقی شاهچراغی» به وی به‌عنوان استاندار قم رأی اعتماد دادند.

سید محمد تقی شاهچراغی متولد 1340  است که بعد از اتمام دوره دبیرستان و اخذ دیپلم وارد حوزه علمیه قم شد. وی با آغاز جنگ تحمیلی، راهی جبهه‌های حق علیه باطل شده و پس از مدت کوتاهی بعنوان یکی از فرماندهان لشکر همیشه پیروز ۱۷ علی بن ابیطالب(ع) در کنار بزرگانی چون شهید زین‌الدین به دفاع از کشور پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار جدید قم، پس از دفاع مقدس نیز سابقه فرماندهی سپاه‌های استانی سمنان، گلستان، مرکزی، مازندران و استان تهران را در کارنامه دارد و از مهرماه 1397 تاکنون نیز فرماندهی سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) قم را به عهده داشت که در این جایگاه خدمات ارزنده‌ای در قم داشته است.

شاهچراغی که دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت است، در خردادماه سال جاری با پیشنهاد سرلشگر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و موافقت رهبر معظم انقلاب و به پاس قدردانی از تلاش و عملکرد جهادی کارکنان نیروهای مسلح در پیشگیری و مقابله با شیوع بیماری کرونا در قم، از سوی فرمانده معظم کل قوا مورد تشویق قرار گرفت.

انتهای پیام/۷۸۰۲۳

منبع: فارس

کلیدواژه: قم دفاع مقدس ابراهیم رئیسی جنگ تحمیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۸۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین پاسگاه فرماندهی مرکب صیاد با شرکت و همراهی ۵ کشور برگزار شد

تمرین پاسگاه فرماندهی مرکب صیاد «حلقه امنیتی ۲۰۲۴» با شعار «امنیت برای همه» و حضور کشور‌های بلاروس، آذربایجان، تاجیکستان، قزاقستان و قرقیزستان به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه افسری امام علی (ع) برگزار شد.

امیر سرتیپ دوم محمود محمودی فرمانده تمرین پاسگاه فرماندهی مرکب صیاد گفت: در این تمرین کشور بلاروس به عنوان همکار با ما در طرح ریزی و انجام عملیات شرکت داشت و چهار کشور آذربایجان، پاکستان، قرقیزستان و قزاقستان هم به عنوان کشور‌های ناظر هیئت‌هایی را برای این تمرین اعزام کردند.

وی افزود: این تمرین به مدت سه روز به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران و در دانشگاه افسری امام علی (ع) نیروی زمینی برگزار شد.

امیر سرتیپ دوم محمودی تصریح کرد: هدف از این تمرین ایجاد هماهنگی، هم‍افزایی و استحکام دیپلماسی دفاعی برای کشور‌های مسلمان، هم‍سو، همسایه و کشور‌هایی هستند که در راستای پدیده مبارزه با تروریسم فعالیت دارند و علاقه مند هستند که این مسائل را دنبال کنند.

فرمانده تمرین پاسگاه فرماندهی مرکب صیاد یادآور شد: در نظرداریم مباحث طرح ریزی و عملیات را در این تمرین ادامه دهیم و در پایان از کشور‌های مهمان نظرخواهی نموده و از تجربیات همدیگر بهره مند شویم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • تمرین پاسگاه فرماندهی مرکب صیاد با شرکت و همراهی ۵ کشور برگزار شد
  • عملیات «کرم ابوسالم» کدام فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد؟
  • مقر فرماندهی ارتش اسرائیل در کرم ابوسالم هدف قرار گرفت
  • کره جنوبی در رزمایش سایبری آمریکا شرکت می‌کند
  • تسلیت استاندار خوزستان به مناسبت درگذشت مادر شهیدان دزفولی
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید گمنام در فرماندهی انتظامی تهران
  • ویژگی‌های منحصربه‌فرد مردم اصفهان در دفاع مقدس استثناء است
  • در مسیر شهدا ثابت قدم باشیم
  • دستگیری قاتل فراری در مهرستان سیستان و بلوچستان
  • حضور استاندار ایلام در منزل شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس