Web Analytics Made Easy - Statcounter

خوان لاپورتا برای مذاکره در مورد جذب ژاوی به قطر سفر نمی کند.

سفر نکردن خوان لاپورتا به قطر می تواند به قیمت پایان مذاکرات حضور ژاوی در نیوکمپ منجر شود.

به گزارش طرفداری و به نقل از مارکا، در حالی که هدایت بارسلونا در روزهای اخیر به مربی موقت سپرده شده است، سران این باشگاه به شدت در تلاشند تا ژاوی، بازیکن سابق این باشگاه و مربی فعلی السد را به نیوکمپ بیاورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود ژاوی با السد قرارداد دارد و سران باشگاه قطری خواهان حضور سران بارسلونا در دوحه شده اند تا مذاکرات به شکل حضوری و رو در رو صورت بگیرد. بنا بر ادعای مارکا، تا این لحظه بخش اعظم مذاکرات شخصا توسط ژاوی و مقامات السد انجام شده است چرا که اسطوره بارسلونا رابطه خوبی با شیخ های مالک السد دارد ولی در حال حاضر همه چیز متوقف شده و ادامه مذاکرات به حضور سران بارسلونا در دوحه موکول شده است.

شنیده ها حاکی از این است که سران بارسلونا امروز به قطر سفر خواهند کرد ولی خوان لاپورتا مدیرعامل آبی و اناری ها در این سفر حاضر نخواهد بود و این می تواند مشکلی جدی در روند مذاکرات ایجاد کند. درخواست مستقیم سران السد مذاکره با لاپورتا بوده و عدم حضور او در قطر ممکن است به ناراحتی سران السد و پایان مذاکرات منجر شود. در حال حاضر بارسلونایی ها و ژاوی با توجه به روند صحبت های انجام شده به این انتقال خوش بین هستند و انتظار می رود روز پنجشنبه ژاوی به عنوان سرمربی بارسلونا معرفی شود با این وجود هنوز باید در مورد فسخ قرارداد ژاوی و پرداخت غرامت فسخ مذاکراتی صورت بگیرد و این مذاکرات بدون حضور لاپورتا قطعا آسان نخواهد بود.

لاپورتا با سفر نکردن به قطر در حال انجام ریسکی بزرگ است. لاپورتا از روز اول حضورش در بارسا، از آمدن ژاوی به نیوکمپ صخبت کرده است و بسیاری از هواداران منتظر این اتفاق هستند. هر اتفاقی که منجر به نیامدن ژاوی به نیوکمپ شود، شکستی بزرگ برای لاپورتا خواهد بود. به خصوص که لاپورتا در مورد مسی هم برخلاف وعده هایش نتوانست این ستاره را در بارسا نگه دارد و یک ناکامی دیگر می تواند موقعیت شخص لاپورتا در بارسا را به شدت متزلزل کند.

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم یوونتوس حریف محبوب ایرانی ها در لیگ قهرمانان اروپا گل سردار آزمون به یوونتوس (یوونتوس 4-2 زنیت) پائولو دیبالا و خوشحالی به سبک میشل پلاتینی پس از عبور از رکورد او / عکس دلبری کردن CR7 در برگامو؛ نگاه های جالب سولسشر به کریستیانو رونالدو / عکس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۸۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکوهای خالی: بدترین استقبال فصل از بارسا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دیشب در آخرین بازی هفته سی و سوم لالیگا به مصاف والنسیا رفت و 4-2 برنده شد. طوفانی که در روزهای اخیر در چندین منطقه کاتالونیا پیش بینی شده بود به بارسلونا رسید و به طور کامل روی مسابقه و استقبال هواداران تاثیر منفی گذاشت. شکست های اخیر بارسا و از بین رفتن شانس قهرمانی نیز نقش داشت و به این دلایل تنها 30167 تماشاگر در ورزشگاه مونتجوئیک بودند تا بدترین استقبال فصل به ثبت برسد.

در مجموع از بازی های این فصل بارسا استقبال خوبی نشد و قبل از بازی دیشب، بازی با آلمریا کمترین تماشاگر را داشت. بازی برابر اتلتیکو نیز در رده سوم بود که این با توجه به حساسیت بازی و نام و اعتبار حریف در نوع خود بسیار عجیب بود.

دیگر خبرها

  • یوسوا کیمیش گزینه اصلی بارسلونا برای تقویت پست پیووت در تابستان
  • وراتی خود را به بارسلونا پیشنهاد داد
  • حرکت عجیب هواداران بارسا که ژاوی را عصبانی کرد
  • ناراحتی ستاره بارسا از لوا: نگذاشت من گل بزنم!
  • سکوهای خالی: بدترین استقبال فصل از بارسا
  • تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!
  • هرگز به ژاوی نگفتم برادرت را بیرون کن
  • تمدید قرارداد سرخی روبرتو با بارسلونا قطعی شد
  • ژاوی: برای فصل بعد همه باید پیشرفت کنیم/ «لِوا» الگوست
  • ژاوی: هر وقت احساس کنم که وضعیت در بارسلونا خوب نیست می‌روم