Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از وزارت صنعت، معدن و تجارت، «علی رسولیان» در نشست ارتباط تصویری برخط با بانوان کارآفرین مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور، افزود: با سیاستگذاری یکپارچه و همکاری مراکز دانشگاهی و مشاوران کلینیک‌های کسب و کار شهرک‌های صنعتی، بازفعال‌سازی واحدهای تولیدی راکد به‌طور ویژه مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران بیان‌داشت: در پایش وضعیت واحدهای تولیدی غیرفعال، مسائل مربوط به تامین مواد اولیه، منابع مالی و غیره مورد شناسایی و واکاوی قرار گرفته و با همکاری کارگروه‌های تسهیل و رفع موانع تولید استان‌ها، شبکه بانکی و دستگاه قضایی، مسیر جدیدی برای احیاء واحدهای راکد پیش روی ما قرار گرفته است.

وی با اشاره به تکمیل طرح‌های صنعتی درحال ساخت و ساز در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور، اضافه‌کرد: در تلاشیم طرح‌های نیمه‌تمام صنعتی از محل اعتبارات تبصره ۱۸ و منابع داخلی بانک‌ها تامین شود و به بهره‌برداری برسد.

رسولیان در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر ضرورت ارتقای جایگاه بانوان کارآفرین و ایجاد هم‌افزایی بین کارآفرینان در نقاط مختلف کشور، افزود: برای هم‌گرایی و هم‌افزایی بیشتر باید کارگروه‌ها و نشست‌های منطقه‌ای شکل گرفته و از توانمندی‌های زنان کارآفرین و صاحب اندیشه و تجربه بیشتر بهره‌مند شد.

وی بیان‌داشت: سال‌ها مردان اصلی‌ترین رهبران کسب ‌و کارها بوده و بر جهان تجارت تسلط داشته‌اند، اما با ظهور زنان بانفوذ، دوره کاملاً جدیدی برای زنان کارآفرین در سراسر جهان آغاز شده است.

معاون وزیر صنعت خاطرنشان‌کرد: دیدگاه مثبت، غلبه بر موانع، اعتماد به ‌نفس بالا، حس کمک به دیگران، صداقت، توازن بین زندگی و کار، هدفمندی، دقت، آموزش و نگاه بلندمدت، از جمله ویژگی‌های زنان کارآفرین موفق است که باید در کارگروه‌های منطقه‌ای از تجربه آنان بهره‌مند شد.

به گزار ش ایرنا، سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و شرکت‌های استانی تابعه آن اکنون با دارا بودن ۵۰۶ شهرک و ۳۲۶ ناحیه صنعتی و سه منطقه ویژه اقتصادی درحال بهره‌برداری، ۸۱ شهرک و ناحیه صنعتی تخصصی، هفت شهرک فناوری، ۳۸ مرکز خدمات فناوری و کسب و کار، ۲ مجتمع فناوری اطلاعات و خدمات نرم‌ افزاری، ۹۵ هزار و ۴۱۵ قرارداد منعقده و بهره‌برداری از ۴۸ هزار و ۱۱۹ واحد صنعتی و سه‌هزار و ۱۵۰ واحد کارگاهی، زمینه اشتغال مستقیم ۹۶۱ هزار و ۱۷۴ نفر را در سراسر کشور فراهم کرده است.

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران شهرک صنعتی کارآفرینی علی رسولیان بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران شهرک صنعتی وزارت صنعت معدن و تجارت سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران شهرک صنعتی کارآفرینی بانوان شهرک های صنعتی شهرک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۸۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحدهای خودساز و انبوه‌ساز نهضت ملی مسکن در سمنان ۶۵ درصد پیشرفت دارد

هاشمی در حاشیه بازدید از روند احداث طرح‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهرک روزیه سمنان، گفت: با حضور آیت الله رئیسی، رییس جمهور، جشن واگذاری زمین به واجدان شرایط طرح جوانی جمعیت در قالب طرح نهضت ملی مسکن برگزار شد و بیش از یکهزار و ۱۵۷ قطعه زمین به صورت رایگان در اختیار افراد واجد شرایط استان قرار گرفت.

وی بیان کرد: در قالب اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان، بالغ بر ۱۹ هزار واحد مسکونی در حال ساخت است.

وی با اشاره به اجرای بخشی از طرح نهضت ملی مسکن در شهرک روزیه سمنان، ادامه داد: این طرح اکنون با کیفیت و سرعت، در حال ساخت است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • آغاز نقشه برداری واحدهای آسیب دیده از حریق امامزاده ابراهیم
  • شهرک انرژی در تهران احداث می‌شود
  • پیگیری حواشی پرسپولیس-سپاهان؛ وزیر ورزش خطاب به تاج: گزارش آسیب‌شناسی را ظرف یک هفته ارائه کنید
  • تا پایان سال در ۹۲ نقطه نیروگاه خورشیدی برای شهرک‌های صنعتی ایجاد می‌شود
  • تجلیل از ایثارگران کارآفرین شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی
  • احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است
  • واحدهای خودساز و انبوه‌ساز نهضت ملی مسکن در سمنان ۶۵ درصد پیشرفت دارد
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است
  • استقرار ناوگان امور اجرایی بنیاد مسکن در امامزاده ابراهیم