Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@07:10:19 GMT

وحدت شیعه و سنی باعث وجود ایران قدرتمند شده است

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۷۸۷۹۹

وحدت شیعه و سنی باعث وجود ایران قدرتمند شده است

گروه استان‌ها- مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: اگر ندای وحدت شیعه و سنی و مسلمانان در کشور نبود هم‌اکنون به عزت، اقتدار کنونی کشور نمی‌رسیدیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام سعید عسکری پیش‌ازظهر امروز در نشست ائمه جمعه استان که با محوریت شتخصه‌های استکبار ستیزی در اندیشه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در سالن جلسات مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در این شهر برگزار شد، اظهار داشت: یکی از شاخصه‌های راهبردی برای مبارزه با استکبار جهانی اتخاذ راهبرد تهاجمی در مبارزه با استکبار جهانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بعد ساسی امام خمینی(ره) در گذشته و مقام معظم رهبری در مبارزه با استکبار پیشتاز بوده و هستند، بنابراین اتخاذ این مهم در همه ابعاد امری است که مایه سرنگونی دشمن خواهد شد.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور تصریح کرد: اگر ندای وحدت شیعه و سنی و مسلمانان در کشور نبود هم‌اکنون به این جا و عزت، اقتدار و مقامی که در کشور وجود دارد، نمی‌رسیدیم.

وی گفت: سیاست اقتصاد مقاومتی که چندین سال است که در فرمایشات مقام معظم رهبری وجود دارد بر اصل رهبرد تهاجمی استوار است لذا نباید ملت ایران بر دستاوردهای اجانب چشم داشته باشند.

امام جمعه موقت زاهدان: تحکیم وحدت از مهمترین وظایف امت اسلام استامام جمعه اهل‌سنت ارومیه: وحدت بر محور نظام تربیتی حضرت محمد(ص) باید مدنظر قرار گیرد

عسکری بیان کرد: اگر دنبال راهبرد تهاجمی در همه زمینه‌ها هستیم باید سیاست‌های مبارزه با استکبار جهانی را تبیین کنیم.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور با بیان اینکه نمی‌توان بدون کار کارشناسی شده در مبارزه با استکبار جهانی پیروز شد، یادآور شد: همه ائمه جمعه در خطبه‌های نماز جمعه نیازمند گفتاری مستدل و محکم، نرم، شیوا و رسا هستند تا در مبارزه باگروه‌های تکفیری و استکبار جهانی پیروز شویم.

انتهای پیام/487/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور مبارزه با استکبار جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۸۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه واکنش‌های جهانی علیه حمله داعش به نمازگزاران در هرات

شورای علمای شیعه افغانستان و نمایندگی‌های سیاسی و دیپلمات‌های خارجی برای افغانستان حمله تروریستی داعش به نمازگزاران شیعه در هرات را محکوم کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، شورای علمای شیعه افغانستان در بیانیه‌ای ضمن محکومیت این حمله در بیانیه‌ای نوشت: «توقع می‌رفت با حاکمیت امارت اسلامی، دیگر شاهد تکرار این گونه حوادث نباشیم، اما متاسفانه چنین نشد؛ چون باز هم شاهدیم که هر از چند گاهی مردم ما توسط تروریست‌های قسی‌القلب به گلیم عزا می‌نشینند و شاهد پرپر شدن گل‌هایشان هستند».

این بیانیه در ادامه بار دیگر از مقامات حکومت طالبان خواست تا در حفظ  جان مردم، خصوصاً در حفظ و تأمین امنیت مراکز دینی و عبادی بیشتر کوشا باشند.

سفارت ترکیه در کابل نیز در بیانیه‌ای ضمن محکومیت این حمله تروریستی نوشت آنکارا هر نوع تروریسم را محکوم می‌کند و با مردم افغانستان ابراز همدردی می‌نماید.

سفارت ژاپن نیز در بیانیه‌ای ضمن ابراز همدری با قربانیان و خانواده‌هایشان خواستار توقف فوری حملات تروریستی شد.

«رافائلا ایودیس» کاردار نمایندگی اتحادیه اروپا در افغانستان نیز در بیانیه‌ای با تأکید بر لزوم حفاظت از شیعیان، ضمن ابراز همدردی با قربانیان و خانواده‌هایشان این حمله و دیگر همه اقدامات خشونت‌بار را محکوم کرد.

هیئت نمایندگی سازمان ملل برای افغانستان(یوناما) نیز در بیانیه‌ای تصریح کرد: تحقیقات و پاسخگویی برای عاملان و اقدامات حفاظتی برای جوامع شیعه افغانستان به نیاز فوری است.

دبیرخانه سازمان همکاری اسلامی نیز در بیانیه‌ای مقامات طالبان را به افزایش تلاش‌ها جهت پایان دادن به خونریزی در تمام نقاط افغانستان فرا خواند.

این سازمان همچنین بر لزوم شناسایی مرتکبین این جنایت و محاکمه‌ آنان تأکید کرده و ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های قربانیان، برای مجروجین شفای عاجل آرزو کرد.

داعش مسئولیت حمله به نمازگزاران شیعه در هرات را پذیرفتعوامل کشتار نمازگزاران در هرات شناسایی و مجازات شوندسفارت ایران حمله به نمازگزاران شیعه در هرات را محکوم کرد

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • آمریکا در پشت نقاب حقوق بشر پنهان شده است
  • آمریکا در مقابل جنبش دانشجویان درون کشورش محکوم به شکست است/ هم افزایی و همراهی در مقابل خوی استکبار جهانی پیام ایستادگی به همراه دارد
  • ضرورت تربیت و پرورش نیرو علیه استکبار جهانی
  • آگاهی دانشجویان آمریکایی از استکبار جهانی به برکت انقلاب اسلامی
  • ادامه واکنش‌های جهانی علیه حمله داعش به نمازگزاران در هرات
  • وحدت بین شیعه و سنی در تالش مثال زدنی است
  • ارزش های اخلاقی در ایرانیان بالاترین رتبه را در جهان دارد
  • امام خطر اسراییل و استکبار جهانی را به بشریت گوشزد کرد
  • تحریف تاریخ، تضعیف شیعه و باقی توطئه‌‌ها
  • پیش بینی هواشناسی؛ بارش شدید باران در 15 استان کشور، از امروز تا جمعه