Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-مسئول آزمایشگاه دارالشفای امام رضا(ع) گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه، ۱۷ هزار و ۱۶۰ نفر، از خدمات آزمایشگاه دارالشفای امام(ع) استفاده کرده‌اند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، احمدی مسئول آزمایشگاه دارالشفای امام رضا(ع) اظهار داشت: انواع مختلف آزمایشگاه‌‌های متداول از جمله آزمایش‌های هورمون‌شناسی، غربالگری سلامت جنین، ویروس‌شناسی، بیوشیمی، هماتولوژی و انعقادی، میکروب‌شناسی و آنالیز ادرار، سنجش ویتامین 3D و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در آزمایشگاه دارالشفای امام(ع) زیر نظر مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی انجام می‌شود. همچنین انجام آزمایش خون برای تشخیص اولیه بیماری کرونا، یکی دیگر از خدمات این مرکز به شمار می‌آید.

وی به خدمت 14 نفر در این آزمایشگاه اشاره و اضافه کرد: این افراد شامل مسئول فنی، مسئول آزمایشگاه و نیروهای بخش‌های فنی، نمونه‌گیری، پذیرش و خدمات هستند که نیروهای فنی در حوزه‌های تخصصی خود مشغول به خدمت هستند.

26 هزار بیمار از خدمات دندان‌پزشکی دارالشفای امام رضا (ع) بهره‌مند شدندپای صحبت‌های کُرنازن نقاره خانه حرم مطهر رضوی/ ناگفته‌هایی از ریز و درشت نقاره‌خانه4700 دُز واکسن کرونا در اتوبوس‌های سیار اطراف حرم رضوی تزریق شد

مسئول آزمایشگاه دارالشفای امام رضا(ع) تسریع در ارائه پاسخ نتایج آزمایشات در کنار دقت را یکی از اولویت‌های این مجموعه برشمرد و افزود: در این راستا علاوه بر آماده‌سازی سریع پاسخ برای مراجعان حضوری، پاسخ آزمایش مسافرانی که امکان دریافت جواب آزمایش به صورت حضوری را ندارند نیز به صورت آنلاین و از طریق پیام‌رسان‌های اجتماعی برای آنها ارسال می‌شود، همچنین پاسخ آزمایش‌ بیماران اورژانسی به سرعت آماده و ارائه می‌شود.

وی تصریح کرد: چنانچه آزمایشگاه دارالشفای امام(ع) امکان انجام آزمایش خاصی را داشته باشد، نمونه‌گیری از بیمار انجام و به بهترین مرکز آزمایشگاهی مورد تأیید ارسال می‌شود و مسئولیت ارسال نمونه و پیگیری جواب آزمایش نیز برعهده این آزمایشگاه است.

احمدی در خصوص برنامه‌های آینده برای افزایش خدمات این آزمایشگاه نیز گفت: در آینده نزدیک، در صورتی که یک بیمار امکان مراجعه حضوری به آزمایشگاه و انجام نمونه‌گیری را نداشته باشد، طبق ضوابط و هماهنگی‌های خاص با این مرکز درمانی، تیم نمونه‌گیری به منزل یا محل کار بیمار اعزام می‌شود.

وی ادامه داد: آزمایشگاه این مرکز درمانی، جهت رفاه حال مراجعان به ویژه کارکنان آستان قدس رضوی با برخی بیمه‌های تکمیلی نیز قرارداد دارد و مراجعان می‌توانند از خدمات بیمه‌ای بهره‌مند شوند.

مسئول آزمایشگاه دارالشفای امام رضا(ع) با تأکید بر رعایت حداکثری دستورالعمل‌های بهداشتی دوران مقابله با بیماری کرونا در این آزمایشگاه افزود: آزمایشگاه دارالشفای امام(ع) در آغاز دوران کرونا به صورت شبانه‌روزی به مراجعان خدمات‌رسانی می‌کرد و در حال حاضر نیز در مناسبت‌های خاص نیز خدمات خود را به صورت شبانه‌روزی ارائه می‌کند.

وی گفت: در شرایط معمول هم این آزمایشگاه همه روزه به جز ایام تعطیل، از ساعت 7 تا 19 در طبقه منهای یک دارالشفای امام(ع) در جوار حرم مطهر رضوی فعال است و عموم زائران و مجاوران می‌توانند برای انجام آزمایش‌های مد نظر پزشکان، به این بخش مراجعه کنند.

انتهای پیام/281/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نمونه گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۹۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش

  نبی بامریان رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) خاش گفت: 65 بیمار دیالیزی ثبت شده در شهرستان خاش و تفتان خدمات رایگان را در بخش دیالیز این بیمارستان دریافت می‌کنند.
 
وی افزود: برای هر بیمار به‌طور متوسط ۱۳ تا ۱۴ جلسه دیالیز انجام می‌شود که گاهی تا چند ساعت طول می کشد و همین موضوع ضرورت توسعه بخش دیالیز بیمارستان را گوشزد می‌کرد.
 
وی ادامه داد: بخش دیالیز این بیمارستان دارای 8 دستگاه دیالیز است و بر همین اساس عملیات توسعه بخش دیالیز جهت 20 تخت در حال انجام است.
  بامریان ادامه داد: بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش به صورت شبانه روزی (حتی در روزهای جمعه و تعطیل) به بیماران ارائه خدمات می دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون با آزمایش مولکولی
  • بیش از ۷۰ درصد جمعیت کردستان از خدمات وزارت کار بهره‌مند هستند
  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش
  • نحوه نظارت بر صحت نتایج آزمایش‌ها در آزمایشگاه‌های پزشکی
  • ترجیح آزمایشگاه‌های تشخیص طبی به تعطیلی مراکز تا ادامه فعالیت
  • آزمایشگاه‌های طبی کمترین شکایت را در نظام پزشکی دارند
  • آزمایشگاه‌های تشخیص‌طبی در بین گروه‌های پزشکی دارای کمترین شکایت هستند
  • آزمایشگاه‌های تشخیص طبی دارای کمترین شکایت هستند
  • آزمایشگاه های طبی کمترین شکایت را در نظام پزشکی دارند
  • آزمایشگاه های طبی کمترین شکایت را در بین حرف پزشکی دارند