Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - سومین مرحله استانی رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان با حضور ۱۰۵ شرکت کننده در رفسنجان آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رفسنجان، سومین مرحله استانی رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان صبح امروز، با حضور سرهنگ باقری مسئول سازمان فضای  مجازی بسیج سپاه ثارالله استان کرمان، سرهنگ پساوند فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان و جمعی از مسئولان در محل دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ محمد پساوند در آغاز این رویداد با اشاره به اینکه سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج به میزبانی شهرستان رفسنجان برگزار می‌شود اظهار داشت: سازمان فضای مجازی بسیج استان کرمان، دانشگاه ولی عصر(عج) و  مجتمع مس سرچشمه رفسنجان که در بحث کمک به رویدادهای فرهنگی رفسنجان مطرح بوده و یک وزنه سنگین برای استان کرمان هستند در برگزاری این رویداد همت گماردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان با بیان اینکه ما امروز در جنگی قرار داریم که نظام سلطه با تمام قوا با غول‌های رسانه‌ای امروز به جنگ نظام جمهوری اسلامی آمده عنوان کرد: نظام سلطه با تفکر تشیع و عاشورا مشکل دارند و تا وقتی ما را تسلیم نکنند دست از سر ما برنمی‌دارند.

وی با اشاره به اینکه امروز افسران جنگ نرم با تولید محتوا باید به جنگ با دشمن بروند گفت: امروز اگر می‌خواهیم حرفی برای گفتن داشته باشیم باید در بحث تولید محتوای فضای مجازی تلاش کنیم و مطمئن باشید اگر محتواهای خوبی در مقابل دشمن تولید کنیم پیروز خواهیم شد.

پساوند با بیان اینکه مقام معظم رهبری تاکید مهمی در بحث تولید محتوا دارند بیان کرد: دشمن امروز برای مقابله با تفکر شیعی ما محتوا تولید می‌کند و ما هم باید در این حوزه تلاش کنیم؛ امیدواریم این رویداد عظیم بتواند گام های مفید و موثری را بردارد و این مقدمه‌ای برای رسیدن به قله‌های افتخار باشد.

فرمانده سپاه استان کرمان: نظام آموزشی باید مثلث مقاومت؛ ولایت و شهادت را در مدارس نهادینه کندفرمانده سپاه استان کرمان: راه نجات کشور عملیاتی کردن تفکر شهید سلیمانی در جامعه استفرمانده سپاه استان کرمان: شفافیت مشارکت مردمی را افزایش می‌دهد

سرهنگ حسین باقری مسئول سازمان فضای مجازی بسیج سپاه ثارالله استان کرمان در این مراسم با اشاره به اینکه ما در بحث فضای مجازی شاهد برگزاری بزرگترین رویداد تولید محتوا در استان کرمان هستیم اظهار کرد: امروز شاهد هنرنمایی جوانان بسیجی در دیار سرداران مقاومت هستیم.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه استان کرمان پایتخت مقاومت جهان اسلام بوده و در عملیات‌ها همواره درخشیده است اظهار داشت: استان کرمان در همه عرصه‌ها باید قهرمان و پیشرو باشد.

وی ادامه داد: امیدواریم در عرصه فضای مجازی هم بتوانیم این رویداد را به خوبی انجام دهیم و در رویداد ملی شاهد حضور قهرمانانی از استان کرمان باشیم.

باقری در ارتباط با شرکت کنندگان در این رویداد بیان کرد: 105 نفر در قالب 31 تیم  در بخش‌های پویا نمایی، بازی تلفن همراه و نرم افزار تلفن همراه با رمز مقدس یا فاطمه الزهرا (س) این ماراتون را شروع خواهند کرد.

انتهای پیام/511/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمان استان کرمان تولید محتوای دیجیتال بسیج سازمان فضای استان کرمان تولید محتوا فضای مجازی مجازی بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۹۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری

ویدیویی از شادی دو لک لک پس از اولین تخم گذاری منتشر شده شده که در فضای مجازی پربازدید شده است.

به گزارش ایسنا، در این ویدیو که در فضای مجازی دست به دست می‌شود یک جفت لک لک پس از اولین تخم گذاری شروع به آواز خواندن و شادی می‌کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • معلمان افسران مبارزه در جنگ شناختی امروز
  • آغاز طرح ملی مشاركت اجتماعی مردم در فضای مجازی از تابستان
  • ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • اعظم بروجردی، الهام چرخنده داور یک رویداد تئاتری
  • آغاز به کار سامانه و سایت مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی از ۱۷ اردیبهشت
  • چه کسی ناظر بر ابتذال جاری در آپارات است؟
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • باغ هنر با ۲ رویداد «امید فردا» و «تصویر یک پایان» آغاز شد
  • دهه هشتادی‌ها نسل پیشران تمدن‌ساز هستند