Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ مسئول بسیج دانش‌آموزی استان زنجان از حضور دانش‌آموزان در مراسم ۱۳ آبان خبر داد و گفت: پرچم آمریکا و اسرائیل فردا به آتش کشیده می‌شود. - اخبار استانها -

سرهنگ هادی توفیقی در گفت‌‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان، ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی و سالروز شهادت حسین فهمیده اظهار داشت: فردا دانش‌آموزان استان زنجان به منظور گرامیداشت یوم‌الله 13 آبان و محکوم کردن رفتارهای خبیثانه آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل حضور پرشوری را در پیاده‌راه سبزه میدان خواهند داشت تا بار دیگر نفرت خود را از استکبار اعلام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در همین راستا صبح امروز در دبیرستان شریعتی زنجان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مسئولان استانی زنگ ملی مبارزه با استکبار جهانی نواخته شد. از سوی دیگر دانش‌آموزان بسیجی صبح امروز برای تجدید با آرمان‌های شهدا و بیعت با مقام معظم رهبری در مزار شهدا جهت غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا حضور یافتند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در ادامه از صدور بیانیه علیه استکبار جهانی خبر داد و گفت: فردا با حضور مردم ولایی استان زنجان، پرچم آمریکا و اسرائیل به آتش کشیده خواهد شد تا بار دیگر ملت ایران نفرت خود را از استکبارجهانی اعلام کنند.

رئیس شورای شهر زنجان: نامگذاری خیابان‌های شهر زنجان به نام‌ شهدا در دستور کار شوراستراهپیمایی 13 آبان در زنجان در پیاده‌راه سبزه میدان برگزار می‌شودراهپیمایی مجازی روز ملی استکبارستیزی در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شودراهپیمایی 13 آبان به صورت اجتماع در مشهد برگزار می‌شود

وی در پایان به اجرای 22 عنوان برنامه به همت بسیج دانش‌آموزی در سطح استان خبر داد و گفت: حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج دانش‌آموزی در هفته بسیج دانش‌آموزی که از شنبه این هفته آغاز شد، بیش از یک هزار و 200 برنامه در سطح استان برگزار کردند که بخشی از این برنامه‌ها طی روز جاری و فردا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یوم الله 13 آبان یوم الله 13 آبان بسیج دانش آموزی استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۶۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید را فراهم کنند

ایسنا/خراسان شمالی امام جمعه بجنورد گفت: مسئولان بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید را فراهم کنند.

حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری در نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته با اشاره به روز کار و کارگر اظهار کرد: امروز کار کردن در جامعه ما چند ویژگی دارد که در وهله نخست اصل کار، عبادت است.کار کردن اگر برای کسب درآمد حلال باشد، مجاهدت در راه خداوند محسوب می‌شود.

حجت الاسلام نوری با بیان اینکه کشور هم اکنون در جنگ اقتصادی به سر می‌برد، ادامه داد: دشمنان تحریم‌های اقتصادی مختلفی را علیه کشور اعمال کرده تا مسئولان و مردم‌ را تحت فشار قرار دهد تا به اهداف خود برسند. بنابراین امروز انجام هر کار اقتصادی که تولید و رفع نیازها و بی‌نیازی به بیگانگان را به دنبال  دارد، مجاهدت و جنگ علیه دشمنان است.

وی بیان کرد: افرادی که در حوزه تولید، کار می‌کنند سربازان نظام‌ جمهوری اسلامی ایران هستند.

امام جمعه بجنورد با اشاره به اینکه در همین راستا شعار امسال جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است، تاکید کرد: باید بسترهای لازم برای مشارکت مردم در حوزه تولید توسط مسئولان فراهم  و تعاونی‌های تولید تشکیل و تقویت شود.

وی در ادامه به روز معلم نیز اشاره کرد و گفت: معلم‌ها در تدریس و تعلم باید اخلاص داشته باشند و دانش‌آموز مورد توجه آن‌ها قرار گیرد و اصل کار را بر تربیت دانش آموزان قرار دهند.

امام جمعه بجنورد گفت: اگر دانش‌آموزی روسری خود را بعد از پایان ساعت مدرسه و به هنگام خروج از مدرسه از سر گذاشت، آن معلم‌ بداند که برای تربیت این‌ دانش آموز کاری نکرده است.

وی تصریح کرد: تربیت دانش آموزان توسط معلم‌ها به گونه‌ای باشد که وقتی این دانش آموز استاندار، فرماندار و ... شد آن تربیت در روح و جان آن فرد باشد. تربیتی که فقط تا در مدرسه باشد، ارزشی ندارد.


انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعلام مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته جاری‌
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان آبان ماه برگزار می‌شود
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • خاتمی: بازی با ایران بازی با دم شیر است / عملیات وعده صادق نشان داد که دوران موشک پایان نیافته است
  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • مسئولان بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید را فراهم کنند
  • مراسم تشییع همسر سیدمصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود