Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان رئیس اداره نظارت بر خدمات ارتباطی و رادیویی اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان گفت: ۹۳.۶۹ درصد از جاده‌های اصلی و فرعی استان تحت پوشش اپراتورهای تلفن‌همراه قرار دارند.

سعید بابایی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با برقراری پوشش تلفن‌همراه جاده‌ای در استان، اظهار کرد: تعهدات اپراتورها و پروانه‌ای که از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور صادر شده، در رابطه با پوشش آنتن‌دهی جاده‌های اصلی است که اکثر جاده‌های استان تحت پوشش و مشکلی بابت آنتن‌دهی تلفن‌همراه ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بعضی از جاده‌های روستایی که تردد آنچنانی ندارند، ممکن است آنتن‌دهی مطلوبی نداشته‌ باشد، افزود: ۹۳.۶۹ درصد از جاده‌های اصلی و فرعی استان تحت پوشش اپراتورها هستند که ۹۳.۶۹ درصد را اپراتور همراه اول و ۶۹.۰۱ نیز توسط اپراتور ایرانسل پوشش داده‌ می‌شود.

این مسئول با اشاره به نقاط کور در برخی از محورهای موصلاتی استان، تصریح کرد: استان زنجان دارای مناطق کوهستانی و نقاط صعب‌العبور بوده و ممکن است در برخی از محورها از هر ۵۰ تا ۱۰۰ کیلومتر نقاط محدودی بوده که پوشش اپراتورها را نداشته‌ باشد و این این موضوع به دلیل شرایط جغرافیایی اجتناب‌ناپذیر است.

بابایی با بیان اینکه راه اصلی زنجان به طارم و مسیر بادامستان به طارم تحت پوشش اپراتورها قرار دارد ولی در محور تهم - چورزق پوشش آنتن‌دهی خوبی وجود ندارد، ادامه داد: مشکل اصلی محور تهم - چورزق نداشتن خط انتقال برق است که به دلیل نبود برق در این محور، اپراتورها نیز نمی‌توانند اقدامی انجام دهند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر برق‌رسانی و ایجاد یک سایت جدید در زرنی‌تپه در حال انجام است، با تکمیل این، بخش اعظمی از مشکل آنتن‌دهی تلفن همراه در محور تهم - چورزق حل خواهد شد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر برقراری پوشش تلفن همراه در محورهای مواصلاتی اصلی استان مدنظر اپراتورها است ولی تلاش می‌کنیم تا کل استان را پوشش دهیم تا مشکلی از بابت برقراری پوشش تلفن همراه در کل استان نداشته‌ باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی تلفن همراه زنجان آنتن دهی پوشش اپراتورها تلفن همراه تحت پوشش آنتن دهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۹۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه تعریض جاده اجیرلو ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، جابر جهان‌بین بعد از ظهر یکشنبه در بازدید از تعریض و ایمن سازی جاده مواصلاتی از سمت ورودی اجیرلو اظهار کرد: پروژه تعریض و ایمن‌سازی جاده مواصلاتی از سمت ورودی اجیرلو ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان اینکه این پروژه یکی از مطالبات به حق مردم شهرستان بوده است، گفت: پروژه تعریض جاده اجیرلو به طول ۲ کیلومتر با هزینه‌ای حدود ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در حال اجرا است.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد بیان کرد: امید می‌رود با تعریض این جاده مواصلاتی و با احداث میدان در ورودی سه راهی فرودگاه آمد و شده رانندگان داخلی و ترانزیتی تسهیل یابد.

جهان‌بین با اشاره به تردد روزانه بیش از ۵ هزار خودرو سبک و سنگین و ادوات کشاورزی از این مسیر ادامه داد: این جاده مواصلاتی پارس آباد به شهرستان‌های همجوار و مرکز استان یکی از جاده‌های پرتردد این شهرستان به شمار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: تقاضا داریم مسؤولین ادارات از جمله امور برق مغان، آب و فاضلاب در جهت حل مشکل و معضلی که در تعریض جاده مواصلاتی وجود دارد، اهتمام ویژه داشته باشند.

کد خبر 6091350

دیگر خبرها

  • رفع ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان مرکزی
  • تعهد اپراتورها بر ایجاد پوشش فیبرنوری پس از صدور مجوز حفاری
  • لغزنده بودن محورهای مواصلاتی استان ایلام به دلیل بارش باران
  • بیش‌از ۲۷ میلیون مکالمه رومینگ ملی
  • پروژه تعریض جاده اجیرلو ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • ایمن‌سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • ایمن سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • امدادرسانی به ۶ مصدوم در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری
  • خط کشی ۳هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • ویدئوی دیدنی از تاثیر حجاب و پوشش روی مشتری های یک فروشنده خانم | از شماره تلفن خواستن برای خریدهای بعدی تا ...