Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@23:54:25 GMT

لیونل مسی در مادرید؛ خطر بیخ گوش فوق‌ستاره

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۸۰۱۷۵

لیونل مسی در مادرید؛ خطر بیخ گوش فوق‌ستاره

لیونل مسی برای درمان قطعی مصدومیت زانوی خود قرار است به کلینیکی در شهر مادرید برود.

به گزارش "ورزش سه"، پاری‌سن‌ژرمن در حالی خود را آماده بازی امشب با لایپزیش در هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا می‌کند که برای این بازی خارج از خانه لیونل مسی را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در این خصوص اعلام کرد، مسی 34 ساله از ناحیه همسترینگ و زانوی چپ خود احساس درد دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

مائوریسیو پوچتینو در پی برتری 2-1  جمعه شب شاگردانش مقابل لیل در هفته دوازدهم لوشامپیونه فرانسه، در خصوص بیرون کشیدن فوق‌ستاره آرژانتینی‌اش بین دو نیمه گفته بود:« ما تنها برای احتیاط لیونل را از ترکیب بیرون کشیدیم. او نمی‌توانست به بازی ادامه دهد اما مشکل بزرگی نیست. لئو برای بازی بعدی در اختیارمان خواهد بود.»

 

 طبق ادعای رسانه های اسپانیایی، مشکل زانوی مسی مربوط به دو ماه پیش است و هنوز نتوانسته از این بابت ریکاوری کند. او در جریان بازی 2 سپتامبر آرژانتین برابر ونزوئلا بود که از این ناحیه مصدوم شد و شرایط برای او بهتر نشده است. خطای شدید آدریان مارتینز روی زانوی مسی تبعات سختی برای فوق ستاره آرژانتینی داشته و این احتمال که او برای ادامه درمان به مادرید برود، بالاست. گویا خونریزی داخلی زانوی چپ مسی باعث ورم در ناحیه مصدومیت شده و درمان های مقطعی هنوز جواب نداده است.

 

 

 

 

طبق پیش بینی ها مسی قرار است در کلینیک سمترو مادرید حاضر شود تا تحت درمان قطعی قرار بگیرد و هرگونه تعللی ممکن است او را چندین ماه به دور از میادین قرار بدهد. مسی سال 2015 که از ناحیه رباط زانوی چپ دچار مصدومیت شده بود نیز در همین کلینیک توانست بهبود کامل پیدا کند.

 

لیونل مسی بارسلونا پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیونل مسی بارسلونا پاری سن ژرمن لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۰۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پالاسیوس: همه در آرژانتین می‌خواهند لیونل مسی تا ابد بازی کند

هافبک دفاعی بایرلورکوزن می‌گوید هرگز نمی‌توان آرژانتین را بدون مسی تصور کرد.

طرفداری | آرژانتینی‌ها امیدوارند که لیونل مسی تا ابد برای آنها بازی کند و اصلا دوست ندارند در مورد خداحافظی یا ادامه ندادن با او صحبت کنند.

روزی فرا خواهد رسید که برنده هشت توپ طلا مجبور به آویزان کردن کفش‌هایش شود و احتمالاً قبل از خداحافظی از سطح باشگاهی، تصمیم به کناره‌گیری از عرصه بین‌المللی خواهد گرفت. مسی در ژوئن 37 ساله می‌شود، به این معنی که ممکن است زمان زیادی برای حضور در بالاترین سطح فوتبال نداشته باشد. مسی متعهد شده است که در کوپا آمریکا امسال که به دنبال دفاع از عنوان قهرمانی هستند، نماینده کشورش باشد و به حضور در جام جهانی 2026 نیز اشاره کرده است. او در حال حاضر رکورد 180 بازی ملی و 106 گل بین‌المللی را به نام خود ثبت کرده است.

ازکوئیل پالاسیوس که در کنار مسی در جام جهانی 2022 قطر طعم قهرمانی جهان را چشیده است، به رویترز درباره زندگی بدون کاپیتان افسانه‌ای آلبی‌سلسته گفت:

بیایید در مورد ادامه ندادن با مسی اصلا صحبت نکنیم. هرگز نمی‌توان تیم ملی را بدون مسی تصور کرد. همه ما می‌خواهیم او جاودانه باشد و همیشه تا ابد با ما بازی کند.

هافبک دفاعی آرژانتینی بایرلورکوزن در مورد یک بازیکن باتجربه دیگر آلبی‌سلسته، آنخل دی ماریا، که قرار است پس از کوپا آمریکا 2024 نام خود را از لیست تیم ملی آرژانتین حذف کند، افزود:

ما نمی‌خواهیم دی ماریا بازنشسته شود. او یک بازیکن منحصر به فرد، متفاوت و تاریخی برای کشور است. اگر او بازنشسته شود، باید از هر جلسه تمرینی، هر اردو و هر بازی نهایت استفاده را ببریم زیرا ما مفتخریم چنین بازیکن باکیفیتی را در اختیار داریم.

آرژانتین قرار است در 20 ژوئن با رویارویی با کانادا، رقابت خود برای کسب عنوان قهرمانی کوپاآمریکا را آغاز کند. مسی برای حضور در این تورنمنت که به دلیل برگزاری در ایالات متحده نیازی به سفر طولانی ندارد، از تعطیلات خود در MLS با اینتر میامی مرخصی خواهد گرفت.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • خبر بد برای تاتنهام: پایان فصل ستاره آلمانی!
  • راموس مبهوت درخشش ستاره رئال شد (عکس)
  • ستاره‌های بایرن از بازی برگشت در برنابئو می‌ترسند!
  • رکوردشکنی جذاب ستاره رئال: بالاتر از پوشکاش!
  • شوخی مولر با ستاره رئال: جاسوسی می‌کنی! (عکس)
  • (ویدئو) لیونل مسی را هرگز با این تیپ خاص ندیده‌اید
  • پالاسیوس: همه در آرژانتین می‌خواهند لیونل مسی تا ابد بازی کند
  • بادشتوبر: هری کین باید ثابت کند مرد بازی‌های بزرگ است
  • پدر ام باپه همسو با رئال مادرید: حضور کیلیان در المپیک اولویت نیست
  • کری ستاره بایرن برای رئال: در برنابئو صعود می‌کنیم