Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی فجر شهید سپاسی شیراز گفت: اینطور نیست که تیم‌ها فکر کنند به شیراز می‌رویم و به راحتی از فجر امتیاز می‌گیریم.

علی‌اصغر کلانتری، در گفت‌وگو با میزان، درباره آخرین شرایط تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز بعد از برتری مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: خدا را شکر وضعیت خوب است و بچه‌ها روحیه بالایی دارند هرچند از اول هم روحیه بالایی داشتند و من از عملکرد آن‌ها راضی بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بعد از بُرد هم خدا را شکر شرایط خوب شده و خوب هم تمرین کردیم و آماده هستیم تا ان‌شالله بازی زیبایی را مقابل استقلال به نمایش بگذاریم هر چند این دیدار، هم برای استقلال و هم برای ما یک بازی سخت است، اما امیدوارم به هر ترتیب با ارائه یک بازی خوب سه امتیاز آن برای فجرسپاسی شیراز شود.

*به هیچ تیمی باج نمی‌دهیم

سرمربی فجر شهید سپاسی شیراز درباره اینکه این تیم در اوج اقتدار به لیگ برتر صعود کرد و حالا در شرایطی متفاوت در سطح بالاتر فوتبال چه برنامه‌هایی برای تداوم این قدرت نمایی در بین تیم‌های برتر فوتبال ایران دارد گفت: بله تفاوت‌ها مشخص است، اما ما هم سعی کردیم تا قبل از اینکه مسابقات آغاز شود و در پیش فصل، بازی‌های تدارکاتی خود را با تیم‌های لیگ برتری برگزار کنیم چرا که خیلی از بازیکنان ما تجربه حضور در لیگ برتر را نداشتند و این بازی‌ها را انجام دادیم تا تن آن‌ها به تنه بازیکنان لیگ برتری خورده و با شرایط و جو این رقابت‌ها هرچه سریعتر آشنا شوند.

کلانتری تصریح کرد: با برنامه‌ریزی که کردیم شرایط برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر بهتر شد، اما هنوز بیشتر از این از تیم انتظار دارم و قطعاً روز به روز بهتر خواهیم شد. فجرسپاسی تیمی سخت‌کوش و پرتلاش است و خیلی راحت به هیچ تیمی باج نمی‌دهد و آن دو بازی هم که واگذار کردیم اصلاً مستحق شکست نبودیم، اتفاقاً قبل از مسابقات هم گفتم که تیمی قابل احترام و سخت پوش داریم و تیمی درست می‌کنیم که در نوع بازی کردن و سبک بازی زبانزد باشد.

*برای هیچ تیمی لقمه راحتی نیستیم

سرمربی فجرسپاسی درباره اینکه فوتبالدوستان شیرازی در مدت زمان غیبت این تیم در لیگ برتر تقریباً دلشان برای این تیم تنگ شده بود و حالا چقدر قول می‌دهد تا این تیم با یک رتبه خوب در لیگ برتر ماندنی شود، افزود: تمام تلاش خود را می‌کنیم تا این اتفاق بیفتد البته هیچ وقت از روز اول با این دیدگاه که به لیگ برتر آمده‌ایم تا بمانیم، وارد مسابقات نشدیم، چون نه روحیات ما به چنین طرز تفکری می‌خورد و نه بازیکنانمان. از روز اول گفتیم که به لیگ برتر می‌آییم تا تمام تلاشمان را انجام بدهیم، اگر کمبود و مشکلاتی هم باشد کار خودمان را می‌کنیم تا ان‌شالله بتوانیم جایگاه خوبی را در این فصل به دست بیاوریم.

کلانتری درباره اینکه در گذشته فجرسپاسی تا حدودی گربه سیاه تیم‌های بزرگ استقلال و پرسپولیس در شیراز محسوب شده و حالا استقلال به شیراز می‌آید تا بعد از مدت‌ها مقابل این تیم صف‌آرایی کند گفت: می‌دانیم بازی سختی داریم؛ استقلال هم تیم قابل احترامی محسوب می‌شود و ما به آن‌ها احترام می‌گذاریم، اما نه تنها استقلال بلکه برای هیچ تیمی لقمه راحتی نیستیم. اینطور نیست که تیم‌ها فکر کنند که به شیراز می‌رویم و به راحتی از فجر امتیاز می‌گیریم و بر می‌گردیم.

وی ادامه داد: روحیه و انگیزه بچه‌های ما بالاست و روی مسائل روحی و روانی و انگیزشی در کنار مسائل فنی کار می‌کنیم و ا‌‌‌ن‌شالله که از این بازی بچه‌ها خود را اثبات کرده و به فوتبال ایران نشان بدهند که تیم قدرتمندی داریم. این در حالی است که بعد از دو شکست ابتدایی فصل هم کارشناسان زیادی از سبک بازی فجر و بازیکنانم تعریف کرده، اما این تعریف‌ها باعث نمی‌شود تا بچه‌ها مغرور شده و روی روند کارشان تاثیر بگذارد، ما سعی می‌کنیم تا از چیزی که هستیم بهتر شویم.

*مقصر اتفاقات گذشته در شیراز هواداران استقلال و پرسپولیس بودند

سرمربی فجر سپاسی درباره اتفاقات ۲۲ سال پیش برای فرهاد مجیدی در شیراز که مورد عنایت هواداران شیرازی قرار گرفت تاکید کرد: ان‌شالله که دیگر خاطرات تلخ بر نمی‌گردد و ما اصلاً به آن‌ها فکر نمی‌کنیم. بالاخره اینجا شیراز است و مردم خونگرمی دارد. حالا چندین سال پیش یک اتفاق آن شکلی در شیراز افتاد، اما هر زمانی هر تیمی به شیراز آمده، مورد استقبال هواداران قرار گرفته و با خوشی و خرمی از این شهر بازگشته است.

کلانتری خاطرنشان کرد: مقصر آن اتفاق که به آن اشاره می‌کنید هم اصلاً هواداران فجرسپاسی نبودند و همان زمان اگر مشکلی پیش می‌آمد بابت هواداران استقلال و پرسپولیس بود که این مشکلات را به وجود می‌آوردند. ان‌شاالله که دیگر این اتفاقات نیفتد و همه چیز به خوبی و خوشی به پایان برسد.

بیشتر بخوانید: جدول لیگ برتر فوتبال در هفته سوم/ سقوط پرسپولیس و صعود آلومینیوم اراک

انتهای پیام/

برچسب ها: علی‌ اصغر کلانتری فجر سپاسی شهید سپاسی فجر شهید سپاسی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فجرسپاسی استقلال علی اصغر کلانتری فجر سپاسی شهید سپاسی فجر شهید سپاسی سپاسی شیراز شهید سپاسی سرمربی فجر لیگ برتر هیچ تیمی بچه ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۰۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی به آمار رویارویی ۲ تیم استقلال و تراکتور

رویارویی آبی‌های پایتخت و پرشورهای تبریز از جایگاه ویژه‌ای در فوتبال ایران برخوردار است که در ادامه نگاهی به آمار بازی این دو تیم خواهیم انداخت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، دو تیم فوتبال تراکتور و استقلال طی تقابلی از هفته بیست و پنجم لیگ‌برتر فوتبال از ساعت ۱۷:۰۰ _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه یادگار امام (ره) به دیدار هم خواهند رفت.

تقابل این دو تیم جزو دیدنی‌ترین جدال‌های فوتبالی چند سال اخیر در لیگ‌برتر بوده است.

آبی‌های پایتخت و پرشورهای تبریز در طول تاریخ ۵۵ بار به مصاف یکدیگر رفته‌اند که ۲۷ بازی با برتری استقلال به پایان رسیده و تراکتور نیز در ۱۴ مسابقه پیروز بوده‌اند؛ ۱۴ دیدار از رویارویی‌های استقلال و تراکتور نیز با نتیجه مساوی به پایان رسیده است.

در مجموع این بازی‌ها ۱۴۹ گل بین دو تیم رد و بدل شده که ۹۱ گل سهم استقلال و ۵۸ گل سهم تراکتوری‌ها بوده است.

۳۱ بازی در چارچوب لیگ‌برتر برگزار شده که ۱۳ بازی را استقلال برده، ۱۰ مسابقه را تراکتور و هشت بار هم نتیجه مساوی به دست آمده است.

در جدال‌های لیگ‌برتری استقلال و تراکتور ۸۲ توپ از خط دروازه هر دو تیم عبور کرده که ۴۲ گل از آن استقلال و ۳۵ گل سهم تبریزی‌ها بوده است.

در طول تاریخ نیز این دو تیم در هفت ورزشگاه کشور رو در روی همدیگر قرار گرفتند که سهم ورزشگاه آزادی تهران ۲۵ بازی، ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز ۱۴ بازی، ورزشگاه تختی تبریز (باغشمال) ۹ بازی، ورزشگاه شهید شیرودی تهران دو بازی، ورزشگاه شهید سردار سلیمانی تبریز دو بازی و ورزشگاه‌های تختی تهران، ۲۲ بهمن اصفهان و امام رضا مشهد، هرکدام یک بازی بوده است.

کد خبر 749082

دیگر خبرها

  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • بررسی اتفاقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در برنامه «فوتبال برتر»
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود؟
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • نگاهی به آمار رویارویی ۲ تیم استقلال و تراکتور
  • کمیته فوتسال مقصر بازی‌های ضعیف تیم ملی است